آماده باش نیروی انتظامی در روزهای برگزاری آزمون های نهایی/ پایداری آب و برق حوزه ها

آماده باش نیروی انتظامی در روزهای برگزاری آزمون های نهایی/ پایداری آب و برق حوزه ها

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه تامین امنیت امتحانات نهایی برعهده نیروهای فراجا قرار گرفته است گفت: فراجا در حوزه های آزمون بزرگسالان تامین امنیت را برقرار می کند.

به گزارش گیل 25، محسن زارعی در نشست ستاد عالی آزمون های نهایی خرداد 1402 با بیان اینکه دو میلیون نفر در امتحانات نهایی خردادماه شرکت می کنند گفت: در مرحله طراحی سوالات، قرنطینه کامل طراحان سوال انجام و در مرحله اجرا، تمام پیش بینی های لازم برای تامین امنیت آزمون ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل حفاظت آزمون، مصوبه شورای عالی امنیت کشور را دارد افزود: دستگاه های امنیتی و خدمات رسان در ایام امتحانات نهایی وظایفی را بر عهده دارند.

زارعی با بیان اینکه تامین امنیت آزمون ها بر عهده وزارت کشور و استانداران است ادامه داد: با رصد فضای مجازی و شبکه هایی که قصد سودجویی و ترویج رفتارهای متقلبانه دارند برخورد لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه تامین امنیت حوزه های آزمون توسط فراجا انجام می شود گفت: در حوزه هایی که دانش آموزان حضور دارند نیازی به حضور فراجا نیست، در حوزه هایی که مخصوص بزرگسالان است حضور فیزیکی فراجا لازم است و شاهد آماده باش امنیتی نیروهای انتظامی و پایداری آب و برق در روزهای برگزاری آزمون و پایداری اینترنت در حوزه های تصحیح نیز خواهیم بود.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش نیروی انتظامی در روزهای برگزاری آزمون های نهایی/ پایداری آب و برق حوزه ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش نیروی انتظامی در روزهای برگزاری آزمون های نهایی/ پایداری آب و برق حوزه ها"، کلیک کنید.