استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین ورود گردشگران به استان تهران ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در محله نیاوران مورد بازدید و استقبال خانواده ها، گردشگران  و مسافرین نوروزی علاقمند به شگفتی های آسمان قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه این مرکز در ایام سال غالبا پذیرا و مورد توجه دانش آموزان، دانشجویان و فعالین حوزه علوم نجوم و فیزیک قرار دارد گفت: با توجه به فرصت پیش آمده در تعطیلات نوروزی، کلیه خانواده های علاقمند می توانند  همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر از  بخش های این مرکز از جمله سالن کهکشان،سالن لیزر، سالن پلانتاریوم، سالن تفکر و ترازو بازدید و از خدمات  و توضیحات کارشناسان مرکز استفاده نمایند.

رودکی افزود: احداث و راه اندازی سالن پلانتاریوم این مرکز که در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفته بود ، سبب افزایش جذابیت های گردشگری و همچنین استقبال بازدیدکنندگان این مرکز شده است.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت بازدید از مرکز به آدرس نیاوران، سه راه یاسر، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، پلاک 22 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 96027012 تماس حاصل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران"، کلیک کنید.