ایران غرق در سوگ است/ عزاداری های مردمی در فقدان سید شهیدان خدمت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری گیل 25 – گروه استان ها: آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان پس از افتتاح سد مشترک با آذربایجان بر روی رود ارس، به هنگام عزیمت به تبریز با بالگرد دار حادثه شده و به شهادت رسید.

پیکر این شهدا امروز در تبریز تشییع و بدرقه شده و عصر امروز نیز مراسم تشییع در قم برگزار خواهد شد.

در پی شهادت سید شهیدان خدمت، از دیروز دوشنبه مراسم سوگواری در سراسر کشور برگزار می شود که امروز سه شنبه نیز عزاداری ها ادامه دارد که در این گزارش، نگاهی گذرا به مراسم استان های مختلف داریم.


اخبار مرتبط با مراسم عزاداری در استان های مختلف را در زیر بخوانید.


آذربایجان غربی

برگزاری مراسم عزاداری مردم ارومیه در سوگ رییس جمهور و همراهانش

فیلمی از برگزاری عزاداری در ارومیه را اینجا ببینید.


البرز

مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان او در اشتهارد

فیلمی از مراسم عزاداری در اشتهارد را اینجا ببینید.


ایلام

اجتماع مردم ایلام در میدان 22 بهمن برگزار می شود

اجتماع مردم ایلام در میدان 22 بهمن برگزار می شود

اجتماع مردم ایلام در میدان 22 بهمن به مناسبت شهادت آیت الله رییسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گیل 25، به مناسبت شهادت جانسوز شهید خدمت حضرت آیت الله رییسی و همراهان، اجتماع مردم ایلام در محل میدان 22 بهمن برگزار می شود.

این مراسم سه شنبه اول خرداد ساعت 18 عصر برگزار می شود.


بوشهر

آیت الله رییسی در خدمت به مردم شبانه روز در تلاش بود

 آیت الله رییسی در خدمت به مردم شبانه روز در تلاش بود

فرماندار بوشهر با اشاره به خدمات شبانه روزی دولت گفت: شهید خدمت لقب آیت الله رییسی برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.

صالح رحیمی صبح سه شنبه در مراسم سوگواری رییس جمهور و همراهانش در بوشهر اظهار کرد: امروز با توجه به خدماتی که در کشور ارایه شده است باید شکر گزار باشیم و اگر چنین حادثه ای در هر کشوری ایجاد می شد بحران های بسیاری داشتند، اما در جمهوری اسلامی ایران در حالی که رییس جمهور خود را از دست دادیم اما هیچ خللی در روند کشور ایجاد نشد.

فرماندار بوشهر افزود: روز گذشته دیدیم که رهبر معظم انقلاب در کنار همه مشکلات همه مردم را به آرامش و صبوری دعوت کرد، مقام معظم رهبری بیان کرد هیچ خللی در روند کشور ایجاد نخواهد شد.

رحیمی بیان کرد: حضرت آیت الله رییسی که امروز مردم عزادار ایشان هستند خدماتی ارایه کرد که تا سال ها مردم آن را احساس خواهند کرد. همه پنجشنبه و جمعه ها در حال پیگیری پروژه ها بود.

فیلمی از مراسم عزاداری در دیلم را اینجا ببینید.


تهران

اجتماع بزرگ مردم تهران در سوگ «سید شهیدان خدمت» بعد از ظهر دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در میدان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تهران برگزار شد.

فیلم مراسم را اینجا ببینید.


چهارمحال و بختیاری

مراسم عزاداری مردم شهرکرد در سوگ شهادت رییس جمهور برگزار شد.

فیلم مربوط را اینجا ببینید


خراسان جنوبی

اجتماع مردم بیرجند در سوگ شهید رییسی

اجتماع بزرگ عزاداری شهادت ریاست جمهور و همراهانشان با حضور پرشور و فوق العاده مردم و مسیولین در آستان مقدس امامزادگان باقریه برگزار شد.

فیلم مراسم را اینجا ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران غرق در سوگ است/ عزاداری های مردمی در فقدان سید شهیدان خدمت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران غرق در سوگ است/ عزاداری های مردمی در فقدان سید شهیدان خدمت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.