دانشگاه باید به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد کمک کند

دانشگاه باید به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد کمک کند

گیل 25/فارس رییس دانشگاه شیراز انتظاراتی که از دانشگاه در جامعه وجود دارد را انتظارات به حق و به جایی دانست و بر ضرورت کمک کردن دانشگاه به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد تاکید کرد.

محمد موذنی امروز، 22 اردیبهشت در مراسم افتتاحیه مرکز توانمندسازی مدیران دانشگاه شیراز ضمن ابراز امیدواری از راه اندازی مرکز توانمندسازی مدیران این دانشگاه، اظهار کرد: واقعیت تلخی است که درسطح کشور، در عرصه مدیریت ضعف بسیاری داریم و گواه آن همین است که با این همه نعمات خدادادی و ثروت کشور، اما مردم با مشکلات زیادی در حوزه های مختلف مواجه هستند. درحالی که حق مردم این است که با این همه ثروت و سرمایه کشور، بهترین زندگی را از نظر مادی و معنوی داشته باشند.

وی ادامه داد: انتظارات زیادی از دانشگاه برای حل مشکلات کشور است که به حق و به جاست و دانشگاه باید با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد به حل مشکلات کشور کمک کند.

 رییس دانشگاه شیراز تاکید کرد: در سطح کشور نیازمند مدیران متدین، متعهد، دانا و توانا هستیم و، مدیران بایستی این چهار ویژگی را داشته باشند.

وی ادامه داد: دوره طراحی شده برای این است که دانش مدیریت را به افراد بیاموزیم و این حرکت، برای رفع نقیصه اقدام مهمی است.

موذنی بیان کرد: باتوجه به اینکه این دوره، نخستین دوره  توانمندسازی مدیران در دانشگاه هست؛ ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد که امیدواریم با کمک شرکت کنندگان به مرور زمان رفع شود و افراد با ارایه و انتقال تجارب و ارایه پیشنهادها و دیدگاه های خود به رفع نواقص موجود و ارتقاء سطح این دوره ها کمک کنند.

پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه باید به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد کمک کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه باید به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد کمک کند"، کلیک کنید.