دستگیری خانم کلاهبردار 500 میلیاردی – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

دستگیری خانم کلاهبردار 500 میلیاردی - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گیل 25، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی ارجاع مرجو عه قضایی صادره از شعبه اول اجرای احکام دادگاه حقوقی دادگستری شهرستان بندرعباس مبنی بر دستگیری محکوم متواری، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و تحقیقات میدانی از شاکی پرونده در روستای گشه شهرستان بندر لنگه، مشخص شد فرد یاد شده در اوایل سال 1402 با ترفند و مانورهای متقلبانه با همکاری همسر خود ضمن جعل عنوان، با معرفی شوهر خود با عنوان اینکه وی نماینده یکی از قرارگاه های سازندگی کشور در امور عمرانی و فردی دارای نفوذ در ارگان های دولتی و نظامی است با جلب اعتماد مالباختگان، بالغ بر 500 میلیارد ریال در قالب سرمایه گذاری واهی ملکی و راهسازی از شاکی اخذ و پس از آن با قطع ارتباطات تلفنی از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به عدم دسترسی به متهم توسط شاکی، گفت: پس از طرح شکایت و سیر تشریفات قضایی پرونده، با رای دادگاه حقوقی در راستای اعمال ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، متهم که به پرداخت مبلغ 500 میلیارد ریال محکوم شده بود با اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی مخفیگاه متهم در اصفهان شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران با اخذ نیابت قضایی با تشکیل تیمی به اصفهان اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهم به بندرعباس منتقل و با رای مناسب قضایی روانه زندان شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری خانم کلاهبردار 500 میلیاردی – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری خانم کلاهبردار 500 میلیاردی – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.