شهید آیت الله رییسی دانش آموخته مکتب امام (ره) بود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

شهید آیت الله رییسی دانش آموخته مکتب امام (ره) بود - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گیل 25، ذبیح الله کاظمی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و نام رییس جمهور و سایر شهیدان خدمت که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید رییسی شهید خدمت و خادم امام رضا (ع) ثابت کرد دانش آموخته مکتب حضرت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی و سایر شهدای خدمت تلاش کردند یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید مطهری را زنده نگه دارند، گفت: این شهید خدمت همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در همه زمینه ها مورد توجه قرار داده و به سیاست های ابلاغی از سوی ایشان توجه ویژه ای داشت.

فرماندار سلماس با بیان اینکه شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و شهدای همراه ایشان آنها را سعادتمند کرد ولی ملت ایران را در حزن و اندوه فرو برد، گفت: این ضایعه دردناک را زمانی می توانیم التیام ببخشیم که ایشان را خوب بشناسیم و راهشان را ادامه دهیم.

کاظمی با بیان اینکه رییس جمهور در به ثمر نشستن وحدت، همدلی و هم افزایی نقش بسزایی دارد، گفت: ایشان در طول خدمت، خود را رییس جمهور همه ملت می دانست و به معنای واقعی کلمه فراجناحی و فراحزبی عمل کرده و تا جایی که می توانست مسیر را برای رفع مشکلات مردم هموار می کرد که سفرهای استانی و شهرستانی نیز با این هدف ترتیب می یافت.

فرماندار سلماس با بیان اینکه بدون تردید در تاریخ انقلاب اسلامی، نام و یاد رییسی ماندگار شده است، گفت: نباید به همین اکتفا کنیم بلکه لازم است راه ایشان را هم به معنای واقعی ادامه داده و همه برنامه ها و اهدافی که داشته اند جامه عمل بپوشانیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی دانش آموخته مکتب امام (ره) بود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی دانش آموخته مکتب امام (ره) بود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.