مردم در تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

مردم در تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، یونس باربرز پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: در حادثه شهادت رییس جمهور و همراهان وی مانند تمام حوادث انقلاب شاهد سنگ تمام مردم بودیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه جمعیت چند میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت ستودنی است، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع علاوه بر تجدید بیعت با شهدا و آرمان های امام راحل و میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی، تودهنی به رسانه های غربی بود که جز دروغ پراکنی چیزی ندارند و می خواهند القا کنند که مردم با نظام اسلامی نیستند.

وی با تاکید بر خنثی شدن توطیه رسانه های غربی با حضور مردم در صحنه، گفت: در روزهای اخیر بیش از 10 کشور جهان در راستای همدردی با مردم ایران، عزای عمومی اعلام کردند و بیش از 100 گروه دیپلماتیک برای عرض احترام به شهدای خدمت به ایران آمدند و بیش از 143 کشور پیام تسلیت دادند.

باربرز تاکید کرد: امروز دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و تاثیرگذار در مجامع بین المللی است و این به برکت سیاست های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه ما مدافع مظلومان جهان بویژه غزه بود، ادامه داد: امروز ما داغدار شهدای خدمت هستیم اگرچه از اول انقلاب تا امروز شهدای زیادی داده ایم.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: شاخه به شاخه درخت تنومند انقلاب اسلامی، جهان را در نوردیده است و نور انقلاب اسلامی جهانی شده و جهانی تر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: این انتخابات باید با مشارکت بالای مردم برگزار شود و تک تک ما باید در این زمینه تلاش کنیم تا با مشارکت بالا یک حماسه دیگر در تاریخ نظام ثبت کنیم.

باربرز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عنوان کرد: عملیات بیت المقدس نقطه نورانی دفاع مقدس است و همچون ستاره ای درخشان در تاریخ دفاع مقدس می درخشد.

وی یادآور شد: تفاوت عملیات بیت المقدس با دیگر عملیات های دفاع مقدس این بود که هم ما و هم دشمن می دانستیم چنین عملیاتی انجام می شود و هم اینکه از کجا شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: ظلم پایدار نمی ماند و غزه و فلسطین هم روزی آزاد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم در تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم در تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.