چنددستگی عامل مهم توسعه نیافتگی مازندران است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

چنددستگی عامل مهم توسعه نیافتگی مازندران است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مهدی تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار گیل 25 با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد استاندار مازندران در جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم به حسینی پور نمره 20 می دهم، گفت: همه گروه ها با سلایق مختلف در پویش همدلی استاندار برای توسعه مازندران مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: وحدت، انسجام و همدلی در همه ادوار حتی دوران قبل از اسلام نیز عامل موفقیت و توسعه یافتگی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت افزود: خدا را شاکر هستیم رییس جمهور فردی ولایی، انقلابی و مردمی به دنبال حل مسایل ومشکلات مردم است و عشق ولایت فقیه را در دل دارد.

تقی زاده بیان کرد: هر شخص و شخصیتی محبت ولی فقیه را در دل داشته باشد موفق است و خوشبختانه حسینی پور نیز فردی ولایی، انقلابی و مردمی و درد آشنا با مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه چند دستگی یکی از عوامل مهم عدم توسعه یافتگی مازندران است، گفت: اگر نظام و قرآن ما واحد است، اگر اهداف و رهبر ما واحد است باید در پویش همدلی در کنار هم باشیم و در مسیر مستقیم مشکلات را پیگیری کنیم تا در سایه وحدت به اهداف بلند استان دست یابیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه برخی از مشکلات جامعه به صورت صددرصد قابل حل نیست، بیان کرد: همین قدر مردم مسوولی را ببینند که در بین آنها حضور یافته، مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری می کند به نظام و انقلاب دلگرم شده و در کنار مسیولان قرار می گیرند.

امام جمعه سرخرود با اشاره به اینکه باید از هرگونه اختلاف، تنش و درگیری در استان خودداری شود، گفت: حتی اگر انتقادی هست باید در قالب یک طرح یا پروژه تعریف به استاندار مازندران ارایه شود تا نسبت به رفع آن اقدام کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چنددستگی عامل مهم توسعه نیافتگی مازندران است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چنددستگی عامل مهم توسعه نیافتگی مازندران است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.