آزمون بازیکن تأثیرگذار ماست / تیم مورایس همیشه سورپرایز دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

آزمون بازیکن تأثیرگذار ماست / تیم مورایس همیشه سورپرایز دارد - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، پائولو سوزا پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: مفتخرم که در این مسابقات و در اصفهان حضور دارم؛ من به عنوان یک سرمربی اشتیاق زیادی به فوتبال دارم.

وی درباره تقابل سردار آزمون با یک تیم ایرانی در این مسابقه افزود: آزمون بازیکنی است که تازه ه تیم ما اضافه شده و در دو سال گذشته مسابقه منظمی نداشته است.

سرمربی شباب الاهلی امارات تصریح کرد: به آزمون کمک می‌کنیم که از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برسد چون بازیکن تأثیرگذاری است و بسیار خوشحالم که همراه ماست. او یکی از بازیکنان کلیدی ما و امیدوارم با حضور او به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: من اولین تقابل را با ایرانی‌ها دارم اما مربیان پرتغالی دیگری مانند کارلوس کی‌روش و مورایس تجارب زیادی از ایران دادند اما می‌دانم که بازیکنان ایرانی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی عالی هستند.

سوزا افزود: سپاهان در خانه بازی می‌کند و بازیکنانشان با ایده‌های سرمربی آشنایی بیشتری دارند بدین سبب از این بابت برتر از ما هستند اما من بسیار خوشحال که در تیم خودم نظم تیمی خوبی دارم و بازی‌هایی که ارائه دادیم به ویژه آخرین دیدار دوستانه قبل از رقابت‌های آسیایی ما را در وصعیت خوبی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان تیمی بسیار مهم و با تاریخچه بزرگ است اما دیدگاهم درباره بازیکنان شباب الاهلی در بازی فردا بسیار مثبت است و سعی می‌کنیم که در بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی شباب الاهلی امارات گفت: ایده‌های متفاوتی بین سرمربیان ارائه می‌شود اما با توجه به تیمی که از مورایس دیده‌ایم می‌تواند قبل و حین بازی برایمان سورپرایز داشته باشد.

وی ادامه داد: مورایس از بازیکنانش شناخت بهتری دارد و سپاهان تیمی بسیار جنگنده است؛ آنها در حمل توپ به سمت دروازه حریف مهارت بالایی دارند و اشتیاق فوتبالی ایرانی‌ها بسیار زیاد است که می‌تواند برای ما یک چالش محسوب شود.

سوزا ابراز امیدواری کرد که بازیکنانش بتوانند با نطم تیمی قوی و مدیریت بر احساسات خود در بازی تأثیرگذاری مثبتی داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون بازیکن تأثیرگذار ماست / تیم مورایس همیشه سورپرایز دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون بازیکن تأثیرگذار ماست / تیم مورایس همیشه سورپرایز دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.