«ابوذر عباسی» رییس هیات اسکیت کردستان شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

«ابوذر عباسی» رییس هیات اسکیت کردستان شد - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، ابوذر عباسی عصر پنج شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکیت کردستان اظهار کرد: زمین استاندارد 200 متری اسکیت در سنندج در دست احداث است که امیدواریم این زمین مختص به رشته اسکیت باشد و به رشته های ورزشی دیگر واگذار نشود.

رییس هیات اسکیت کردستان تصریح کرد: با مساعدت ورزش و جوانان هم در این مدت برگزاری سالانه مسابقات ورزشی در تمام رده های دختر و پسر در شهرستان ها و استان را داشتیم.

عباسی اذعان کرد: همچنین در تمام رویدادهای کشوری حضور فعال داشتیم و در مسابقات کشوری در سه رده 3 مدال دریافت کردیم.

وی گفت: شهرستان های قروه، دهگلان و سروآباد هم به ظرفیت اسکیت استان اضافه و از آنها هم بهره مند هستیم.

رییس هیات اسکیت کردستان خاطرنشان کرد: در استان فقط اسکیت سرعت فعال است و سعی شد کارگاه اصلاح تکنیکی مربی داشته باشیم.

عباسی گفت: در بانه، قروه، دهگلان و کامیاران هم اجازه زمین گرفته شده که در آینده تجهیز می شوند.

وی ادامه داد: پنج باشگاه زیرمجموعه این هیات هم اکنون فعال هستند و برای آینده هم ارتقای سطح علمی داوران و مربیان و توانمندی ورزشکاران در دستور کار خواهد بود.

عباسی بیان کرد: 30 ورزشکار و مربی و داور هم برای آموزش مربی گری و داوری به سایر استان ها اعزام شدند.
رییس هیات اسکیت کردستان یادآور شد: اقدامات برای زمین مناسب اسکیت در تمام فضول در دست اقدام است و رشته های داوری و مربی گری و فعال کردن رشته های دیگر هم دیگر اهداف هیات است.

عباسی گفت: کارگاه آموزشی و افزایش شرایط تشویقی برای مدال آوری بیشتر هم می تواند در زمینه اسکیت و موفقیت آن موثر باشد.

گفتنی است؛ «عباسی» در این مجمع توانست 15 رای از مجموع 18 رای ماخوذه را کسب کند و 3 رای سفید نیز در این مجمع به صندوق آرا انداخته شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«ابوذر عباسی» رییس هیات اسکیت کردستان شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«ابوذر عباسی» رییس هیات اسکیت کردستان شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.