اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری گیل 25 از قزوین؛ «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شاهد استان قزوین اظهار کرد: تعلیم و تربیت در فرآیند رشد دانش آموز بسیار مهم است، آموزش و پرورش ساحت های مشخصی دارد، ما برای اینکه فرد را در مدرسه تربیت نماییم موظفیم روی حوزه های فکری و اندیشه ای دانش آموز طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اقدام کنیم.

وی افزود: ساحت آموزشی و تربیتی اهمیت بسیاری برای خانواده دارد و در کنار آموزش باید مباحث اخلاقی و تربیتی دانش آموز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم توجه به حوزه هنری گفت: هر فردی ممکن است در یک زمینه خاص استعداد داشته باشد، اگر بتوانید توانمندی های فرزندان را براساس ذوق و هنری که دارند شناسایی کنید موفقیت آن ها به مراتب بیشتر است.

سیاهکالی مرادی با بیان این‌که کار فرهنگی و تربیت دینی باید از دوران مدرسه آغاز شود، ادامه داد: دانش آموزان هیچگاه از درس حجاب، نماز، قرآن و دستورات دینی غفلت نکنند و بدانند عفاف و حجاب برای دختران یک ارزش محسوب می شود.

اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان  خطاب به آنان اظهار کرد: وظیفه دانش آموزان در حال حاضر این است خوب درس بخوانید، ارتباط با خود، ارتباط با دیگران، ارتباط با طبیعت و ارتباط باخدا را حفظ کنید تا انسان های شایسته و سرآمد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای استان و کشور باشید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد"، کلیک کنید.