اطعام زائران اربعین در شهر نجف از محل موقوفات فارس

اطعام زائران اربعین در شهر نجف از محل موقوفات فارس

گیل 25/فارس طبق اعلام معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، روزانه ۵۰۰۰ زائر اربعین در شهر نجف اشرف از محل موقوفات فارس اطعام می‌شوند.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی امروز، ۲۹ مردادماه با اعلام این خبر گفت: به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی تمامی امکانات و تجهیزات لازم جهت راه‌اندازی آشپزخانه و طبخ غذای گرم به شهر نجف اشرف انتقال داده شده است و آشپزخانه ویژه موکب اوقاف فارس با تعداد ۴۵ نفر خدمه در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: از محل موقوفات میرزا فتحعلیخان صاحب دیوان و حاج علیرضایی روزانه غذای گرم در وعده‌های ناهار و شام به تعداد ۵ هزار نفر طبخ و توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه پذیرش در قالب میان وعده نیز در طول روز از زئران در مسیر پیاده‌روی در شهر نجف اشرف صورت می‌گیرد، گفت: توزیع مداوم و شبانه‌روزی آب، چای، شربت آبلیمو، عرقیات و آبمیوه نیز از محل موقوفات فارس در این موکب اجرا و در اختیار زائران پیاده‌روی کننده اربعین قرار داده می‌شود.

به گزارش گیل 25 و به نقل از روابط عمومی اوقاف فارس، صفری گرایی از ویژگی‌های عمده خدمت رسانی به زائران در موکب اداره‌کل اوقاف فارس در شهر نجف را توجه به مسائل بهداشتی و سلامت زائران دانست و افزود: رعایت مسائل بهداشتی به ویژه در طبخ و توزیع غذا بسیار حائز اهمیت و در اولویت است و به همین منظور تجهیزات کامل جهت تهیه غذا در این موکب راه‌اندازی و فراهم شده است.

پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطعام زائران اربعین در شهر نجف از محل موقوفات فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطعام زائران اربعین در شهر نجف از محل موقوفات فارس"، کلیک کنید.