برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه شفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه شفت - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد نقدپور در گفت و گو با خبرنگار گیل 25 ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه هر سال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مناطق مختلف شهرستان شفت برگزار می‌شود، اظهار کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همچون سنوات قبل با عنوان دلدادگان اربعین حسینی در نقاط مختلف این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: معمولاً این مراسم از حرم یکی از امامزادگان، بقاع متبرکه یا مساجد شروع و عزاداران به سمت حرم امامزاده، بقاع متبرکه یا مسجد دیگر حرکت کرده و مردم با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در این مراسم شرکت می‌کنند.

نقدپور با اشاره به اینکه در ۶ نقطه از شهرستان شفت این مراسم معنوی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه در قالب پیاده روی اربعین حسینی و در برخی نقاط دیگر به صورت هیئت عزاداری در سطح شهر و محلات این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شفت افزود: با هماهنگی اعضای قرارگاه‌های محله اسلامی، دستگاه‌های متولی و خیرین جهت برپایی موکب هایی در مسیر این پیاده روی‌ها جهت خدمات رسانی برنامه ریزی شده است.

نقدپور در پایان با اشاره به پیام‌های پیاده روی اربعین حسینی افزود: یکی از پیام‌های پیاده روی اربعین حسینی ایجاد آمادگی و شور حسینی در مردم بوده تا به دشمنان فهمانده شود که هنوز آن شور حسینی در دل‌ها وجود دارد و مکتب عاشورا و امام حسین (ع) یک حقیقت همیشه زنده و جاری است که از مرز زمان و مکان عبور کرده و این شور و اشتیاق حسینی ریشه ظلم و استکبار جهانی را از بین خواهد برد و امروز به یک برنامه انسان ساز تبدیل شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه شفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۶ نقطه شفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.