بلندترین المان سیستان و بلوچستان در سراوان نصب می‌شود

بلندترین المان سیستان و بلوچستان در سراوان نصب می‌شود

گیل 25/سیستان و بلوچستان فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: بلندترین المان جنوب استان با ۲۱ متر ارتفاع بزودی در میدان مولوی حسین‌بر این شهرستان نصب خواهد شد.

مجتبی شجاعی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همت شهرداری و شورای شهر سراوان و بنا به تصمیم اتخاذ شده، بلندترین المان جنوب سیستان و بلوچستان با ۲۱ متر ارتفاع در میدان ورودی این شهرستان نصب خواهد شد و همچنین چراغ‌های جدید بلوار منتهی به این میدان تعویض و زیباسازی شده است.

وی افزود: تامین روشنایی سه بلوار اطراف بیمارستان ایرانمهر مصوب شده و بزودی بعد از خریداری پایه‌ها، چراغ‌های بلوار توسط شرکت برق سیستان و بلوچستان در این سه بلوار نصب می‌شود.

فرماندار سراوان ادامه داد: در بحث روشنایی معابر و تعویض چراغ‌های برق ۱۰ میلیارد ریال از منابع شرکت توزیع برق به خرید لامپ و تعویض لامپ‌های سوخته اختصاص یافت که به محض خروج از پیک گرما، نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و ادامه روشنایی بلوار مرحوم مولوی ساداتی، مسیر فرودگاه و بلوار شهید میرمرادزهی تا پایان تابستان سالجاری از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

شجاعی با تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران دولتی، از عموم مردم و شهروندان خواست؛ در نگهداری و مراقبت از اموال بیت‌المال بویژه در حوزه شهری کوشا باشند.

پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلندترین المان سیستان و بلوچستان در سراوان نصب می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلندترین المان سیستان و بلوچستان در سراوان نصب می‌شود"، کلیک کنید.