بیمه کردن 4 ساله کشور با حضور باشکوه مردم در انتخابات 8 تیر ماه – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

بیمه کردن 4 ساله کشور با حضور باشکوه مردم در انتخابات 8 تیر ماه - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، علیرضا قاسمیان صبح پنج شنبه با حضور در مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانه که با حضور مسوولان و دانش آموزان برگزار شد، اظهار کرد: امر مهم تعلیم و تربیت یک امر دایمی است و باید همیشه و در طول سال به آن پرداخته شود.

وی افزود: رسالت آموزش و پرورش تربیت و آموزش است و این دو امر مهم و اساسی هیچ گاه تعطیلی ندارد و آموزش و پرورش یکی از متولیان این عرصه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان بیان کرد: و بحث تعطیلی واوقات فراغت متولیانی دارد و امروز جشن آغاز کار خود را شروع می کنند و زمینه کار هر کدام متفاوت است.

وی مطرح کرد: در کانون اندیشه، کانون پرورش فکری و پژوهشکده دکتر حسابی شهرستان دهاقان کلاس های تابستانه در رشته های مختلف هنری، دینی و علمی برگزار می شود و همه به نوعی در جهت تربیت و آموزش تلاش می کنند این دانش آموزان سرمایه نظام و کشور هستند و آینده کشور توسط آنان ساخته می شود و مسیولان آینده کشور هستند.

قاسمیان اذعان کرد: استفاده بی رویه از فضای مجازی شاید از نظر مادی برای برخی افراد جذابیت داشته باشد اما پشت این قضایا اتفاقات خطرناکی وجود دارد و هیچ کس برای نسل جوان کار مفیدی انجام نمی دهد و دشمنان بیکار نیستند و سعی در سوق دادن جوانان به سمت اهداف خودشان هستند.

وی افزود: حتی این بازی ها خطر سرقت اطلاعات شخصی را به همراه دارد و همه اوقات دانش آموزان باید مدیرت و برنامه ریزی شود و یکی از اهداف این چنین کلاس ها جذب و فرزندانمان به سمت فعالیت های سالم و مفید است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان اظهار داشت: انتخاب مهم و سرنوشت سازی در پیش داریم، ما خدمتگزاران بسیار با ارزشی را از دست دادیم و قطعاً خیلی جای کار دارد تا متوجه از دست دادن چنین شخصیت های بزرگی شویم.

وی عنوان کرد: ما برای بیمه کردن چهار ساله کشور نیاز به حضور باشکوه مردم ایران در پای صندوق رای داریم تا انتخابی آگاهانه داشته باشیم و تلاش شهدای خدمت از دست نرود.

قاسمیان گفت: شهید رییسی در طی دوران خدمت تصمیمات شایسته ای برای دانش آموزان اتخاذ کردند که نشات گرفته از دین و آموزش بود و با آموزش غربی مغایرت داشت و برکات این تصمیمات در آینده مشخص می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیمه کردن 4 ساله کشور با حضور باشکوه مردم در انتخابات 8 تیر ماه – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیمه کردن 4 ساله کشور با حضور باشکوه مردم در انتخابات 8 تیر ماه – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.