حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، محمد رادمهر شنبه شب در نشست هیات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان میناب اظهار کرد: هیات اجرایی، وظایف سنگینی برعهده دارد که باید با رعایت اصل بی طرفی و رعایت مُر قانون این وظیفه را به نحو احسن به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه ما امانتدار نظام هستیم و امانتدار جریان سیاسی خاصی نیستیم افزود: هیات اجرایی با دقت و هوشیاری و به دور از هر گونه دخالتی کار خودش را بر اساس قانون پیگیری و انجام دهد.

فرماندار ویژه میناب یادآور شد: ماموریت ما بر گزاری سالم انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

رادمهر بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما رعایت قانون، رعایت اصل بی طرفی، توجه به مر قانون و فراهم کردن زمینه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و باید به آن عمل کنیم.

وی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد از این رو از مردم دعوت می کنلم این بار نیز با حضور پر رنگ خود در پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

وی یادآور شد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به دقت باید رعایت شود و همه مسیولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان میناب، با اشاره به موادی از قانون انتخابات خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن امکانات خود اعم از نیروی انسانی و سایر تجهیزات جهت برگزاری انتخابات هستند.

وی تصریح کرد: برای پشتیبانی از انتخابات می بایست از تمامی ظرفیت های شهرستان به خوبی استفاده شود و همه امکانات دستگاه ها باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد و هر دستگاهی کوتاهی کند بر اساس ماده 21 قانون انتخابات مورد برخورد قانونی خواهد گرفت و با هیچ احدی نیز در این خصوص تعارف نداریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.