درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای دانش آموزان است

درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری گیل 25؛  عبدالرضا روزخوش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند سالی است مجموعه بسیج دانش آموزی به صورت جدی تدریس و ارائه راهبردی درس آمادگی دفاعی را بر عهده گرفته است.

او اعلام کرد : نگاه ما به درس آمادگی دفاعی یک نگاه ویژه است، زیرا در تمامی محتواهای این درس مباحث ارزشی و انقلابی را مطرح می‌کنیم و دانش آموزان با این محتوا آشنا خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با اعلام اینکه هر سال در تابستان دبیران درس آمادگی دفاعی که باید در سال تحصیلی پیش رو تدریس کنند را انتخاب می‌کنیم، افزود: در کمیته‌ای متشکل از اعضا منتخب بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش دبیران انتخاب می‌شوند و پس از سازماندهی توسط مجموعه آموزش و پرورش مسئولیت آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی بر عهده سازمان بسیج دانش آموزی است.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در ادامه بیان داشت: امسال هم ما در گیل 25 ماه آموزش دبیران درس آمادگی دفاعی را آغاز خواهیم کرد وبه صورت متمرکز در مرکز استان در سه روز این دوره برگزار خواهد شد.

 روز خوش تصریح کرد: درس آمادگی دفاعی یک ظرفیت بسیار مهم برای بسیج و دانش آموزان بسیجی است هم به لحاظ محتوا و هم اینکه ما می‌توانیم بدون هیچ گونه واسطه با دانش آموزان ارتباط برقرار کنیم و محتوای مورد نظرمان را به آنها انتقال دهیم.

وی افزود: ما در حال حاضر در کل استان بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر دانش آموز داریم که درس آمادگی دفاعی را فرا می‌گیرند و بیش از هزارو ۳۰۰ نفر مربی که این درس را تدریس می‌کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای دانش آموزان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درس آمادگی دفاعی ظرفیتی بسیار مهم برای دانش آموزان است"، کلیک کنید.