دنا پلاس و پژو ۲۰۷/ جوایز ایران‌مال به خانه مشتریان رفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

دنا پلاس و پژو ۲۰۷/ جوایز ایران‌مال به خانه مشتریان رفت - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری گیل 25، این جشن که با حضور جمع زیادی از اعضای باشگاه مشتریان ایران‌مال، هنرمندان، مدیران و گردشگران برپا شد، دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو ۲۰۷ و دنا پلاس باشگاه مشتریان ایران‌مال بود که در نهایت هیجان و دلهره حاضران آقای «رضا دوستدار» برنده دنا پلاس و خانم «معصومه کبودرآهنگی» برنده پژو ۲۰۷ شدند.

بسیاری از اعضای باشگاه مشتریان که با اطلاع‌رسانی این باشگاه از روز و ساعت مراسم مطلع بودند از ساعت‌ها قبل در ایران‌مال حضور یافتند و بی‌صبرانه امتیازهای خود را جهت شرکت در قرعه‌کشی مرور می‌کردند. اجرای این مراسم را «محمد سلوکی» بر عهده داشت و در طول برپایی جشن، گروه موسیقی «سینا ذکایی» از پرطرفدارترین باندهای موسیقی کشور به اجرای برنامه پرداختند.

این دومین مراسم قرعه‌کشی پس از مرحله اول باشگاه مشتریان ایران‌مال در روز ۴ تیرماه ۱۴۰۳ بود و تاکنون ۴ خودرو از ایران‌مال به خریداران اهدا شده است. مرحله سوم این قرعه کشی با اعلام قبلی باشگاه مشتریان ایران‌مال، طی ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری گیل 25 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دنا پلاس و پژو ۲۰۷/ جوایز ایران‌مال به خانه مشتریان رفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دنا پلاس و پژو ۲۰۷/ جوایز ایران‌مال به خانه مشتریان رفت – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.