«دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای دوباره چاپ شد

«دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای دوباره چاپ شد

همزمان با ماه محرم، چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد‌ّظلّه‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) روانه‌ بازار نشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، همزمان با ماه محرم، چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد‌ّظلّه‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) روانه‌ی بازار نشر شد.

این کتاب که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ شمسی‌ست، به وقایع پیرامون صلح امام حسن علیه‌السلام و قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام می‌پردازد.

از نکات برجسته‌ی این کتاب می‌توان به رعایت دقیق نکات تاریخی و استنادات زیاد اشاره کرد. همچنین اشاره رهبر معظّم انقلاب در اویل دهه ۵۰ به مفهوم انقلاب و مبارزه با طاغوت از عمق بصیرت و زمانه‌شناسی ایشان حکایت دارد که در نهایت به سقوط حکومت پهلوی منجر شد.

این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) منتشر شده و تاکنون، بالغ بر ۳۰ هزار نسخه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیّه‌ی این کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا به پایگاه اینترنتی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای دوباره چاپ شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای دوباره چاپ شد"، کلیک کنید.