راهنمای خرید 2 مدل از بهترین کولر گازی و اسپیلت دیواری ایوولی

راهنمای خرید 2 مدل از بهترین کولر گازی و اسپیلت دیواری

تحمل کردن گرمای تابستان یکی از سخت ترین و کلافه کننده ترین کار ها محسوب می شود، چرا که فرقی نمی کند جوان باشید یا پیر، کودک باشید یا نوجوان مطمئناً تحمل گرما برای شما هم امکان پذیر نیست؛ اما چه کنیم! چاره کار ما چیست؟

دیگر لازم نیست گرما را تحمل کنید، چرا که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های کولر گازی یا اسپیلت دیواری ایوولی تولید و روانه بازار شده اند؛ در کشور ما چند سالی است که استفاده از کولر های آبی منسوخ شده و کولر های گازی جایگزین آن ها شده اند.

کولر گازی ها جزو پیشرفته ترین دستگاه های تهویه هوا محسوب می شوند که با استفاده از تکنولوژی یکپارچه سازی عمودی و بالا ترین سطح آزمایشگاهی و نوآوری تولید شده اند. کولر گازی یک سیستم اینورتر قدرتمند، کم مصرف، سازگار با محیط زیست و بسیار انعطاف پذیر است که بعضی از آن ها قابلیت سرمایشی و گرمایشی را دارد به طوری که شما در تابستان می توانید از هوای خنک و در زمستان از هوای گرم نهایت لذت را ببرید.

تکنولوژی کنترل فرکانس و ولتاژ با کم ترین میزان مصرف برق

کمپرسور های سری جدید کولر گازی دارای تکنولوژی کنترل ولتاژ و فرکانس برق هستند که این سیستم می تواند مصرف برق را تا حد چشم گیری کاهش دهد؛ این تکنولوژی گشتاور فرکانس پایین را کاهش می دهد و به فناوری دیگر تبدیل می شود، کولر گازی می تواند با صرف کم ترین برق محیط را در کمترین زمان خنک کند و این خنکی ب لطف استفاده از کمپرسور های بسیار قوی روتاری است.

پرتاب باد و عمل خنک کنندگی

در کولر گازی ها اصولاً پرتاب باد متفاوت است؛ یعنی کولر گازی تا فاصله مشخصی باد خنک را با فشار منتقل می کند. علاوه بر آن پره های پنل کولر گازی ها باید توانایی پرتاب باد به 4 طرف را داشته باشند. به این ترتیب باد به صورت چند بعدی وزش یافته و در هر جایی باشید هوای خنک و مطبوع را دریافت خواهید کرد.

کم صدا و کارکردی آرام

کولر گازی می بایست فوق العاده کم صدا و با کار کردی آرام باشد، که این به لطف بهره گیری از تکنولوژی هوشمند آن است این تکنولوژی به این گونه عمل می کند که بر اساس اصول آیرودینامیک عمل کرده و به صورت هوشمند سر و صدا های اضافی و اذیت کننده را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و نویزهای اضافه را به صورت خودکار کاهش می دهد. این تکنولوژی علاوه بر کم صدا کردن کولر گازی باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد و محیطی آرام را برای شما فراهم می کند.

فیلتر های چند لایه تصویه هوا

بیشتر کولر گازی ها مجهز به فیلتر تصفیه هوا می باشد، و با از بین بردن میکروارگانیسم و گرد و غبار موجود، هوایی سالم و پاکیزه را به شما تحویل می دهند. فیلتر بهداشتی کولر گازی با از بین بردن بیش از 3 میلیون یون ذرات گرد و غبار و میکروب ها، هوایی سالم را به فضای موجود منتقل می کند.

کمپرسور روتاری

تمامی کولر گازی های با کیفیت دارای کمپرسور روتاری می باشند، که مناسب مناطق گرم سیر است و تا دمای 45 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند. کمپرسور روتاری بکار رفته در کولر گازی بسیار کم مصرف بوده و شما دیگر نگران هزینه های زیاد برق نخواهید بود.

گاز R410

گاز R410 در کولر گازی ها دوام بسیار بالایی دارد و از خرابی های احتمالی و ایجاد گرمای زیاد جلوگیری می کند. کمپرسور هایی که از گاز R410 استفاده می کنند، میزان فشار بیشتری را در مقایسه با کمپرسور هایی که دارای گاز های دیگر هستند دارند. در واقع این گاز برای اماکن مختلف بسیار کاربردی عمل می کند و سازگار با محیط زیست است و منجر به از بین بردن لایه اوزون نخواهد شد.

در ادامه قصد داریم دو مدل از بهترین کولر گازی های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. این کولر گازی ها با کیفیت بالا تولید و روانه بازار شده اند.

 

کولر گازی ایوولی مدل گلدن EVCIS-12K-MD

 کولر گازی ایوولی مدل گلدن EVCIS-12K-MD با ظرفیت 12000، دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را ارائه می دهد و از محصولات جدید این شرکت می باشد، این محصول دارای عملکرد T1 بوده و برای شرایط آب و هوایی حاره ای و گرم مناسب می باشد. همچنین از حالت ) MODEقابلیت سرد و گرم (برخوردار بوده و در چهار فصل سال قابل استفاده است.

جنس بدنه کولر EVCIS-12K-MD از پلاستیک فشرده ی محکم و به رنگ سفید ساخته شده است. در قسمت بالای این بدنه ، صفحه نمایش مخفی وجود دارد که فقط در صورت روشن کردن کولر قابل مشاهده می باشد. تقریبا در وسط پنل یک نوار طلایی رنگ باریک تعبیه شده که بر زیبایی آن افزوده است. در قسمت پایین پنل نیز پره های باد با قابلیت پرتاب تا 8 متر طراحی شده اند. ضمنا در داخل پنل سیستم مکش هوا وجود دارد که با از بین بردن بوهای نامطبوع و گرد و غبار هوایی سالم را در محیط به ارمغان می آورد.

در ساخت این دستگاه موتور روتاری نوع GMCC به کار رفته که بسیار با کیفیت می باشد و با میزان قدرتی که دارد مناسب متراژ هایی حداکثر تا 20 متر مربع و فضاهای نسبتا کوچک و متوسط است. مهم ترین ویژگی این محصول رادیاتورهای طلایی به کار رفته در آن است که ضد زنگ زدگی و فرسایش میباشد. در نتیجه باعث افزایش طول عمر و دوام دستگاه در زمان طولانی می شود.

 

گاز مبردی که در موتور مدل EVCIS-12K-MD به کار رفته از نوع R410a می باشد که دوستدار محیط زیست بوده و فاقد هرگونه ضرر برای طبیعت و انسان ها است. همچنین این گاز نقش موثری در افزایش کارایی موتور و همچنین طول عمر آن دارد.

کولر گازی جنرال شکار مدل 24000 BTU طرح لبخندی

کولر گازی جنرال شکار مدل 24000 BTU طرح لبخندی یکی از جدید ترین محصولات برند معروف و با کیفیت جنرال شکار می باشد که طرفداران زیادی دارد. این محصول با قدرت 24000 هزار هر محیطی را با متراژ های بالا به راحتی خنک می کند. بدنه این محصول از جنس پلاستیک محکم بوده و در دو پنل مجزا طراحی و تولید شده است. پنل بیرونی آن در بر گیرنده موتور و رادیات طلایی بوده و در فضای بیرون از داخل و روی دیوار نصب می‌ شود. ضمنا در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم می باشد. پنل داخلی آن نیز روی دیوار فضای داخل محیط نصب می‌ شود. روی بدنه این محصول نوارهای باریک نقره‌ای از جنس استیل طراحی شده که طرح لبخند ایجاد میکند.

‌مدل 24000 BTU یک محصول دو منظوره است که هم از سیستم گرمایشی و هم سرمایشی حمایت می‌ کند. عملکرد گرمایشی این محصول دارای ظرفیت 23500 BTU/h بوده، توان مصرفی آن 7010 وات و جریان آن 8.5 آمپر است. عملکرد سرمایشی آن نیز با ظرفیت  24000 وات، دارای توان مصرفی 6270 وات و جریان 7.7 آمپر می باشد.

این محصول با بهره مندی از موتور روتاری و گاز خنک کننده R410A در تمام فصول سال قابل استفاده خواهد بود. از قابلیت های مهم آن می‌توان به حالت خواب، تایمر 24 ساعته، تنظیم جهت باد چهار بعدی و فیلتر بهداشتی اشاره کرد. همچنین این محصول مجهز به دکمه توربو می باشد که در هنگام گرمای شدید کاربر می ‌تواند با فعال کردن این دکمه حالت انجماد سریع را در کولر گازی روشن کند و از هوای خنک و دلپذیر لذت ببرد.

 

از کجا این مدل کولر گازی ها را خریداری کنیم؟

بیشتر کسانی که به خرید لوازم خانگی باکیفیت علاقه دارند، فروشگاه دومینو کالا را خوب می شناسند، چرا که در این فروشگاه شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات دومینو کالا از بهترین برند های ایرانی و خارجی بوده و دارای تنوع کیفیت و جنس های بالایی می باشد که کولر گازی هم از همین محصولات بوده؛ شما می توانید برای خرید کولر گازی جنرال شکار مدل 24000 BTU طرح لبخندی و کولر گازی ایوولی مدل گلدن EVCIS-12K-MD به فروشگاه دومینو کالا مراجعه فرمائید. 

خرید انواع محصولات دومینو کالا

شما برای خرید انواع محصولات دومینو کالا، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دومینو کالا، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت است که نمایندگی محصولات برند های معروف ایرانی و خارجی نیز محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهنمای خرید 2 مدل از بهترین کولر گازی و اسپیلت دیواری ایوولی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهنمای خرید 2 مدل از بهترین کولر گازی و اسپیلت دیواری ایوولی"، کلیک کنید.