راهکار قانونی الزام آور برای گرفتن مسوولیت های اجتماعی ارایه شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

راهکار قانونی الزام آور برای گرفتن مسوولیت های اجتماعی ارایه شود - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز یکشنبه در نشست کارگروه سلامت استان خوزستان بر ضرورت جلوگیری از آتش زدن بقایای نیشکر تاکید و بیان کرد: دانشگاه و بیمارستان ها باید اعلام کنند چه تعداد بیمار به علت آتش زدن بقایای نیشکر راهی بیمارستان شدند که در این خصوص اقدامات قضایی صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در حوزه تامین نیروهای فوریت های پزشکی گفت: باید تعداد نیروهای فوریت های پزشکی پنج دانشکده زیرمجموعه مشخص و اعلام شود که با تعداد استاندارد چقدر فاصله است.

وی اظهار کرد: تعداد دانشجویان رشته های دیگری که در جامعه کمتر به آنها احتیاج است و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بیکار می شوند، کاهش و به تعداد دانشجویان فوریت های پزشکی اضافه تا خلا موجود جبران شود.

شهاوند در خصوص تامین آمبولانس گفت: سالانه باید 15 درصد آمبولانس ها به روز شوند، در این خصوص نیاز است 500 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی خوزستان اضافه شود.

وی به وجود سگ های ولگرد و آلودگی آب شرب در برخی نقاط از جمله شوشتر اشاره کرد و گفت: گزارش های مطرح شده نشان می دهد شهرداری ها و دهیاری ها به درستی در این حوزه ورود نکردند؛ اداره کل امور شهری باید در لالی، شوشتر و گتوند ورود کند.

شهاوند بر ضرورت تشکیل کارگروه جمع آوری سگ های ولگرد با اولویت شهرهایی که وضعیت حاد دارند تاکید کرد و گفت: ظاهراً همه چیز فراهم است ولی هماهنگی لازم وجود ندارد که نیاز است فرمانداران برای اجرای مصوبات تاکید داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در خصوص جانمایی کانکس های اربعین در آبادان گفت: نیاز است در این خصوص مکاتبه هایی با ستاد اربعین استان انجام و در جلسه های بعدی موضوع بررسی شود.

شهاوند تاکید کرد: برای حل برخی مشکل های مردم خوزستان مانند ماهی فروشان آبادان باید در شهرستان تصمیم گیری شود و نیاز به ورود مسوولان استان نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهکار قانونی الزام آور برای گرفتن مسوولیت های اجتماعی ارایه شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهکار قانونی الزام آور برای گرفتن مسوولیت های اجتماعی ارایه شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.