رفع تصرف 2000 متر مربع از اراضی ملی در ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

رفع تصرف 2000 متر مربع از اراضی ملی در ایلام - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

فرشاد دوستی در گفت و گو با خبرنگار گیل 25 با اعلام رفع تصرف 2000 متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به 10 میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی رییس کل دادگستری استان، دادستان، بازرس کل و اداره کل بازرسی، دستگاه امنیت و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، همچنین همکاری نیروی انتظامی استان و اجراییات شهرداری ایلام دانست.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نگردند.

وی گفت: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم 1656 با این یگان همکاری لازم داشته باشنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف 2000 متر مربع از اراضی ملی در ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف 2000 متر مربع از اراضی ملی در ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.