سیر سیاه زود انزالی نی نی سایت

خواص سیر سیاه برای زود انزالی و درمان زود انزالی با سیر سیاه

سیر سیاه ماده غذایی بدون بو و شیرین مزه ای است با خواص شگفت انگیز زیاد. خواص سیر سیاه متعدد و زیاد است اما اینکه آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است یا نه، قطعی و اثبات شده نیست. خاصیت سیر برای زود انزالی به علت داشتن روی و منیزیم در بعضی تحقیقات تایید شده و سیر سیاه هم همان خواص سیر را داراست؛ با این حال خواص سیر سیاه در درمان زود انزالی باید مستند و طبق تحقیقات علمی بیان شود، اما در حال حاضر تحقیقات کافی در مورد فواید سیر سیاه برای زود انزالی وجود ندارد. با این حال تجربیاتی وجود دارد که نشان می دهد پکیج ضد ریزش و رویش مجدد مو  مفید است.

سیر سیاه زود انزالی نی نی سایت

سیر سیاه چیست؟ آیا برای زود انزالی مفید است؟

سیر سیاه یا بلک گارلیک (black garlic) در واقع همان سیر سفید و معمولی است که فرآوری و تخمیر شده است. در طی این فرآیند، بعضی خواص سیر از جمله ضد سرطان بودن آن، 4 تا 5 برابر بیشتر می شود و سایر خواص آن هم افزایش می یابد! سیر سیاه نرم است و حالت ژله ای دارد. حبه های آن سیاه رنگ بوده و مزه آن کمی شیرین است. مهمتر از همه اینکه بوی بد سیر معمولی را ندارد و به راحتی می شود آن را خورد! برای درمان هایی که به خوردن سیر نیاز است، سیر سیاه یک جایگزین عالی است و می توان به جای سیر از سیر سیاه استفاده کرد! سیر سیاه نه تنها همان خواص سیر را دارد بلکه بعضی خواص آن چند برابر بیشتر از سیر معمولی است!

تخمیر سیر برای تبدیل آن به سیر سیاه کار آسانی نیست. برای تخمیر سیر، آن را برای مدت 50 تا 90 روز در دمای حدود 75 درجه و رطوبت 90 درصد نگهداری می کنند تا تبدیل به سیر سیاه شود.

زود انزالی چیست؟ راه های درمان زود انزالی چیست؟

مشکلات جنسی از مشکلات جنسی رایج و نسبتا عمومی هستند و افراد زیادی با این مشکلات درگیر هستند. یک فرد وقتی به زودانزالی (Premature Ejaculation) یا انزال زودرس دچار است که بدون خواست خود یا زودتر از زمان کافی به اوج لذت جنسی برسد. افراد دچار زودانزالی، معمولاً در زمانی کمتر از یک دقیقه بعد از تحریک به ارگاسم می رسند و نمی توانند آن را به تاخیر بیندازند. تقریبا از هر سه مرد، یک نفر به زود انزالی دچار است و آن را تجربه کرده است و این مشکل می تواند به ناکامی در روابط زناشویی و استرس منجر شود؛ اما در واقع این یک مشکل رایج و طبیعی است و خیلی از افراد به آن دچار هستند. افرادی که زود انزالی دارند نباید مضطرب شوند بلکه با راه های مختلف خوراکی و عملی می توانند مشکل زود انزالی را درمان کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نگرانی بیش از حد از بابت زود انزالی و فکر کردن زیاد به آن، خود یکی از عوامل زود انزالی است! بنابراین کسی که به زودانزالی مبتلا است نباید استرس و نگرانی به خود راه دهد و به دنبال درمان های طبیعی باشد.

بیماری دیابت دو نوع متفاوت دارد. دیابت نوع یک که حتی در افراد لاغر نیز دیده می شود با تغییر در رژیم غذایی ، استفاده از پک دیابت ، انجام  فعالیت های ورزشی و تزریق انسولین درمان میگرد د ولی دیابت نوع دو که با چاقی همراه است، علاوه بر ورزش و تغییر در رژیم غذایی، مراجعه به پزشک و مصرف انسولین و داروهای کاهنده قند خون توصیه می شود.

درمان زود انزالی سیر سیاه

زود انزالی مشکلی بزرگ در رابطه زیبای زناشویی شما

متاسفانه به علت وجود تفکرات غلط موجود در جامعه و دارا بودن شرم و حیاء مخصوصا درمیان مردان ایرانی خیلی از مشکلات جنسی یا مطرح نمیشوند یا درمان های اشتباهی برای آنها در نظر گرفته میشود.

اما خوشبختانه با وجود شبکه های مجازی و ارتباطات مجازی خیلی از این مشکلات حل میشود.
اما در این میان باید مراقب افراد سودجو نیز بود
چون ممکن است شما با دیدن هر تبلیغی برای درمان اقدام کنید که اکثرا یا جوابگوی مشکل شما نیست یا متاسفانه آسیب های دیگری به شما وارد خواهد کرد.

جای خالی در سبد غذایی شما؟

متاسفانه مردم به صورتی درگیر روزمرگی شده اند و مشغله ذهنی دارند که زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که می خورند ندارند.

درمان زود انزالی سیر سیاه

و شاید اطلاع نداشته باشند با استفاده از یک سری مواد غذایی  ممکنه قدم در مسیر مرگ تدریجی بگذارند.
جای خالی بعضی از مواد غذایی ویتامین ها املاح معدنی و… باعث بروز انواع اختلالات در بدن انسان میشود سبک زندگی شبکه ای کمبود زمان و غذاهای کپسولی نیز مزید بر علت هستند.

بهترین راه درمان زود انزالی سیر سیاه

افرادی که گرفتار این مشکل هستند خیلی سریع تا دیر نشده باید به فکر درمان آن باشند.
ولی متاسفانه در کشور ما عدم مراجعه افراد به پزشک متخصص و شرم از شرح مشکل خود این بیماری به تعویق انداخته شده و امکان سرکوب این اختلال وجود دارد که خود باعث بروز اختلالات جانبی آن در آینده خواهد شد.

و یا در صورت استفاده از دارو های شیمیایی که باعث طولانی تر شدن دوره درمان میشود.  ممکن است عوارض جانبی مختلفی را نیز برای یک فرد بیمار به همراه داشته باشد.

این مسایل در صورتی است که با توجه به تحریم های دارویی و نوسانات قیمت امکان دستیابی به داروهای شیمیایی وجود داشته باشد.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی  چگونه است؟ پیشنهاد می شود هر روز در ساعت مشخص استفاده کنید

 نحوه اثر گذاری سیر سیاه برای زود انزالی

با توجه به این که گفته شد سیر سیاه برای درمان زود انزالی مناسب است در خصوص نحوه اثرگذاری این ماده غذایی باید بدانید مواد مغذی موجود در سیر سیاه که از جمله مواد اثربخشی درمان زود انزالی باشد می تواند انرژی جنسی را بیشتر کرده که با این حال افرادی که سیر سیاه استفاده می کنند از مشکلات ناشی از ناتوانی جنسی به دور خواهند بود.

توجه داشته باشید خواص سیر سیاه برای زود انزالی به گونه ای است که لینولنیک موجود در آن باعث گرمایش جنسی شده که این امر خود می تواند انزال زودرس را درمان کند. مصرف سیر سیاه می تواند سردی جنسی را نیز کاملا درمان نماید. توجه داشته باشید این روش توسط بسیاری از پزشکان تایید شده و مشخص شده است که اگر افراد به صورت مرتب از سیر سیاه استفاده کنند خیلی کمتر از دیگر افراد به زود انزالی دچار شده و افراد می توانند با مصرف این ماده غذایی در رابطه جنسی یک تاخیر طولانی را به دست آورد که این تاخیر کاملاً طبیعی بوده و برخلاف داروهای شیمیایی هیچگونه ضرری برای نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیر سیاه زود انزالی نی نی سایت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیر سیاه زود انزالی نی نی سایت"، کلیک کنید.