ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز در استان بوشهر استفاده شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز در استان بوشهر استفاده شود - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، احمد محمدی زاده دوشنبه شب در نشست با مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که ولایت امام علی علیه السلام توسط پیامبر اسلام (ص) در این روز مبارک، ابلاغ و سبب تکمیل دین شد.

وی در ادامه با تاکید بر مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزود: شناسایی دقیق آسیب‌های اجتماعی در هر منطقه، امری لازم و ضروری است و سبب می‌شود که در رفع این آسیب‌ها، تخصصی‌تر گام برداریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هیأت‌های اندیشه ورز در مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک مساله مهم است و این هیأت‌ها باید به صورت تخصصی و موردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: جدول نسبت آسیب‌های اجتماعی در هر شهرستان جداگانه بررسی شود و هیأت‌های اندیشه ورز نیز در این عرصه کمک کنند.

وی اضافه کرد: شورای اجتماعی شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران به طور مستمر تشکیل و خروجی داشته باشد تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

محمدی زاده گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین جوانان و نوجوانان در شهرستان‌های ده گانه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی و امور اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در اجرای این برنامه کمک و همراهی کنند.

محمدی زاده یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که باید در راستای پیشرفت و توسعه استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز در استان بوشهر استفاده شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز در استان بوشهر استفاده شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.