فرودگاه فعال مهم‎ترین زیرساخت برای پیشرفت و توسعه استان است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

فرودگاه فعال مهم‎ترین زیرساخت برای پیشرفت و توسعه استان است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، حمید ملانوری‌شمسی در جلسه بررسی هماهنگی برقراری پروازها از فرودگاه همدان، اظهار کرد: فرودگاه یکی از مهمترین زیرساخت‌های کلیدی است که می‌تواند توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در استان را تقویت کند و با فعالسازی آن و برقراری پروازها از مبدأ فرودگاه همدان، این ظرفیت به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار همدان تاکید کرد: حمل و نقل یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت و توسعه است و بدون زیرساخت‌های قوی در این حوزه به ویژه فعالیت فرودگاه و برقراری پروازها، جذب سرمایه‌گذاران و توسعه صنعتی و گردشگری تقریباً غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه با وجود هزینه‌های بالا، اما حمل و نقل هوایی همچنان به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین روش حمل و نقل برای افرادی است که به دنبال امنیت و سرعت در امور روزانه خود هستند، خاطرنشان کرد: باید با شرکت‌های هواپیمایی تعامل شود و منافع مشترکی تعریف کنیم تا تمایل آن‌ها برای پروازها از فرودگاه همدان افزایش یابد. بدون ایجاد منافع دو طرفه، برقراری پروازهای پایدار ممکن نیست.

استاندار همدان افزود: برای توسعه این بخش، باید از سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به صنعت هوایی هستند، دعوت کنیم تا با همکاری و مشارکت استان، این صنعت را گسترش دهند.

وی یادآور شد: راه‌اندازی حمل و نقل هوایی همدان که قدمتی ۸۰ ساله دارد، نیاز به پیگیری مستمر و مداوم دارد و باید با تمرکز و جدیت، موانع موجود را برطرف کرد و پروژه‌ها را به نتیجه رساند.

ملانوری‌شمسی در پایان با بیان اینکه زمان برای سرمایه‌گذاران بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم به سرعت آماده شود تا پروژه‌های آن‌ها به‌موقع به بهره‌برداری برسند و برای سرعت بخشیدن به این مهم؛ فعالسازی فرودگاه و برقراری پروازها بسیار اهمیت دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرودگاه فعال مهم‎ترین زیرساخت برای پیشرفت و توسعه استان است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرودگاه فعال مهم‎ترین زیرساخت برای پیشرفت و توسعه استان است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.