فیلم / آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی آغاز شد

پوشش زنده؛

فیلم آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی آغاز شد

آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از لحظاتی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از لحظاتی پیش در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما آغاز شد.

بنابراین گزارش، با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از سوی وزارت کشور در روز ۸ تیرماه سال جاری، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با فاصله تقریبی ۲ میلیون رأی از یکدیگر به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند.

شب گذشته نیز اولین مناظره بین این دو نامزد در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما با موضوع «سیاست» برگزار شد که می‌توانید در اینجا این مناظره را تماشا کنید ضمن اینکه مناظره امشب با موضوع «اقتصاد» برگزار خواهد شد.

در این گزارش سعی داریم پوشش لحظه به لحظه مناظره را به شما مخاطبان محترم ارائه دهیم.

 

در ابتدای مناظره، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد

 

با اعلام خسروی (مجری) سئوال اول از مسعود پزشکیان است با این مضمون که با توجه به اینکه قانون پس از خروج آمریکا از برجام مصوب شد، علت مخالفت شما با این قانون چیست؟

 

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم / آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم / آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی آغاز شد"، کلیک کنید.