ماکرون : همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهیم

ماکرون : همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهیم

به گزارش گیل 25؛ رییس جمهور فرانسه ضمن اتهام زنی به ایران، گفته به سیاست فشار علیه تهران ادامه می دهد.

به گزارش گیل 25، «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه عصر شنبه و در کنفرانس خبری مشترک با «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در پاریس گفت این 2 کشور به سیاست فشار علیه ایران ادامه می دهند.

ماکرون ضمن اتهام زنی به ایران گفت: «مصمم هستیم به همراه آمریکا، ایران را برای متوقف کردن فعالیت های تنش زا در منطقه تحت فشار قرار دهیم».

رییس جمهور فرانسه همچنین مدعی شد: «درباره ایران، ما یک نگرش مشترک درباره راهبرد تشدید تنش همه جانبه داریم، خواه درباره حمله به اسراییل باشد و یا فعالیت های بی ثبات کننده منطقه ای و البته برنامه هسته ای. ما مصمم به اعمال فشار هستیم».

این اتهامات رییس جمهور فرانسه در حالی است که این کشور به همراه آمریکا از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات جنگی و بی ثبات سازی منطقه هستند.

ماکرون با این حال گفت پاریس و واشنگتن برای جلوگیری از تشدید تنش بیشتر در منطقه با اولویت آرام سازی اوضاع میان حزب الله و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند.

31031

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماکرون : همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماکرون : همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می دهیم"، کلیک کنید.