مجله گیل 25 خرید ماسک صورت

ماسک یخ یکی از بهترین ماسک های صورت برای جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح میباشد،زیرا یک خنک کننده به حساب می آید.این ماسک میتواند به برطرف کردنالتهابات صورت کمک بسیار زیادی بکند.جوش های متعدد و بزرگ صورت را کوچک تر کرده و آنهارا بهبود ببخشد.استفاده از ماسک صورت شب ؛ به تقویت و زیبایی پوست کمک چشمگیری می کند. برای داشتن زیبایی پوست و زیبایی صورت ؛استفاده از ماسک صورت شب ،لازم و ضروری است.

مجله گیل 25 خرید ماسک صورت

ماسک صورت

ماسک صورت شب علاوه بر تقویت و زیبایی پوست باعث به تعویق افتادن سلول های پوستی شدهو پوست را جوان و شاداب و با طراوت نگه می دارد.ماسک صورت شب ضد پیری انار قرمز بیوآکوا حاوی هیالورونیک اسید می باشدکه پوست را به صورت طبیعی بوتاکس و لیفت می کند؛همچنین ضد چین و چروک قوی محسوب می شود.
ماسک صورت شب مغذی انار به روشن کردن رنگ پوست کمک چشمگیری می کند که نتیجه یاستفاده از این ماسک شگفت انگیز، افزایش زیبایی پوست و زیبایی صورت خواهد شد. تمامی محصولات آرایشی شرکت بیز با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه شده است.

ماسک های نقابی که به نام ورقه ای نیز شناخته می شوند، یکبار مصرف بوده و معمولا جنسی از کتان، سلولوز یا الیاف مصنوعی دارند.توجه داشته باشید که نهایتا این نقاب ها را 15 تا 20 دقیقه روی پوست نگه دارید.
ماسک نقابی بایو آکوا مدل ویتامین سی آب رسانو التیام بخش پوست بوده و به واسطه عصاره ویتامین سی طبیعی که در آن استفاده شده پوست را مرطوب نگه می دارد.این ماسک برای انواع پوست مناسب است .از دیگر مزایای استفاده از این ماسک خاصیت ضد چروک می باشد.

درمان جوش تنها با چند دقیقه استراحت! لیمو که تسکین دهنده فوق العاده التهابات جوش صورت است،قرمزی، التهاب و انواع جوش را از پوست شما رفع و منافذ باز را کوچکتر می کند.
ترکیب بی نظیر لیمو و نعناع نهایت آبرسانی، خنک کنندگی و شادابی را برای پوست شما به همراه دارد.ماسک نعناع و لیمو وارمی حاوی کایولین و بنتونیت استدر نتیجه انواع مواد معدنی را برای پوست تامین کرده و لایه برداری بسیار ملایمی انجام می دهد.
ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مناسب است.

ماسک ورقه ای ونزن ، حاوی عصاره طلای خالص می باشد و همانطور که می دانید طلا خواص بسیار بالایی برای سلامت و جوانسازی پوست صورت دارد.
ماسک ورقه ای طلای ونزن، روغن های اضافی روی پوست را از بین می برد و چربی پوست، را تنظیم و کنترل می کند.
و پوستی تمیز و عاری از هر گونه مواد شیمیایی و آلودگی به شما هدیه می دهد.
استفاده مرتب از این ماسک، باعث پاکسازی عمیق منافذ های باز پوست صورت شده و همچنین پیری زودرس و چین و چروک های صورت را کاهش می دهد.
افرادی که از خشکی پوستشان رنج می برندماسک ورقه ای آبرسان صورت ونزن، بهترین و مناسب ترین گزینه برای آبرسانی و رطوبت رسانی پوستشان می باشد.

ماسک صورت بایوآکوا مدل ویتامین c حاوی عصاره سیب ، کلاژن ، ویتامین c ، می باشد که خاصیت ضد چروک ،سفت کننده ، روشن کننده ، مرطوب کننده ،تغذیه کننده ، سفید کننده ، تمیز کننده منافذ پوست را دارد.  اگر اطلاع  از قیمت محصولات ویتابلا ندارید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

پوست را 100٪ مرطوب تر می کند.در صورت استفاده مداوم به مدت 2 هفته چین و چروک 65 درصد کم می کند.
هیچ ماده شیمیایی یا موادی مضر برای پوست ندارد.به کاهش سوزش پوست کمک می کند .
برای آکنه محصول بسیار مناسبی است. برای پوست های حسای بسیار مناسب است

مراقبت از پوست مثل سایر قسمت های بدن لازم و ضروری و چه بسا مهم تر است، چون پوششی است که از تمام اعضای داخلی بدن محافظت می کند. یکی از روش های مراقبتی، استفاده از ماسک صورت و بدن است. انواع ماسک می تواند پوست را تغذیه و مواد مورد نیاز را به از سطح پوست به آن برساند. انواع ماسک ها را می توانید با مواد طبیعی موجود در خانه تهیه کنید، مثلا ماسک صورت خانگی برای جوش یا هر مدل ماسک بدن خانگی، انواع اسکراب و … . کافی است طرز تهیه ماسک صورت و بدن را در اینترنت جست وجو کنید تا با دستورالعمل های ساخت انواع بهترین ماسک صورت خانگی مواجه شوید، اما گاهی همین چند مرحله ای شدن و وقت گیر شدن کار باعث می شود تا فرصت لازم برای این کار را پیدا نکنیم و مراقبت از پوست در میان انبوه کارهای روزانه فراموش شود. راه حل عملی تر این است که به سراغ ماسک های آماده و تولیدات شرکت های بهداشتی مختلف و موجود در بازار برویم تا کار ساده تر و راحت تر شود.

برای خریدمحصول گاتیو باید  متناسب با نیاز پوست خود خرید کنید. انواع  محصولات اصلی مانند ماسک صورت و بدن عبارتند از  آبرسان، آرامش بخش، روشن کننده، لایه بردار، ضدجوش، ترمیم کننده، ضد چروک، کوچک کننده منافذ باز و … . اگر روی پوست احساس کشیدگی و خشکی می کنید، ماسک آبرسان پیشنهاد خوبی است. اگر روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته اید، با یک ماسک آرامش بخش به پوست خود استراحت بدهید.

اگر ماسک بدن برای سفیدی می خواهید ماسک لایه بردار و روشن کننده به کمک شما می آیند. برای کسانی که جوش می زنند، ماسک بدن برای جوش می تواند میزان جوش زدن را کم کند. استفاده از ماسک های آبرسان، روشن کننده و ضدچروک نیز به صورت دوره ای برای هر نوع پوستی مناسب است و به نشاط آن کمک می کند. ماسک ها به دو صورت هستند، ورقه ای یا کرمی. ماسک صورت ورقه ای استفاده راحتی دارد و کافی است ورقه را برای 15 تا 20 دقیقه بسته به نوع ماسک روی صورت قرار دهید. با استفاده از ماسک کرمی هم باید سطح صورت و گردن و قسمت های مورد نظر از بدن را با ماسک بپوشانید.

جنس ماسک صورت و بدن

با توجه به نوع ماسک از مواد طبیعی مختلفی برای ساخت آن استفاده می شود، مثلا ماسک صورت ماست برای رفع التهاب پوست خوب است و برای ساخت ماسک های آرامش بخش استفاده می شود. از آلویه ورا برای ماسک های آبرسان، از پرتقال و انواع مرکبات به دلیل داشتن ویتامین c برای ساخت ماسک های روشن کننده و از خاک رس برای ماسک های لایه بردار استفاده می شود. انواع ماسک ها برحسب مواد اولیه استفاده شده، بسیار متنوع و جذاب هستند و شرکت های بهداشتی در لابراتوارهای خود می کوشند با ترکیبات تازه محصولات موثرتری را در بازار عرضه کنند. قیمت ماسک صورت و بدن برحسب مواد به کار رفته در آن مشخص می شود، مثلا ماسک ملقب به ماسک طلا را می توان به عنوان گرانترین ماسک معرفی کرد.

برند ماسک صورت و بدن

تمام شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، ماسک صورت  و بدن را در محصولات خود دارند. ماسک بدن دیپ سنس، لورآل، ، لافارر، هیدرودرم، گارنیه و … در فروشگاه ها موجود است. ماسک صورت به مراتب تنوع برند و محصول بیشتری دارد. بهترین برند ماسک صورت برای هر فردی متفاوت است و باید با پوست فرد سازگار باشد، برای مثال ماسک صورت شبانه کلینیک با فرم کرمی خود، جزو بهترین گزینه هاست و انواع ماسک های ورقه ای گارنیه نیز طرفداران زیادی دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجله گیل 25 خرید ماسک صورت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجله گیل 25 خرید ماسک صورت"، کلیک کنید.