مسوولان استان بوشهر از حضور مردم در انتخابات تقدیر کردند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

مسوولان استان بوشهر از حضور مردم در انتخابات تقدیر کردند - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گیل 25، «آیت الله صفایی بوشهری»، «آیت الله حسینی بوشهری»، «احمد محمدی زاده» و «سردار علی رزمجو» با صدور پیام مشترکی از مشارکت باشکوه مردم استان بوشهر در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

11 اسفندماه مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان بوشهر با حضور پرشکوه و حماسی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری شکست دیگری بر دشمنان تحمیل کردند.

این مشارکت و حضور شورانگیز و غرورآفرین که پیروزی مردم محسوب می شود یک بار دیگر همه تبلیغات و توطیه های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و جواب دندان شکنی به کینه توزان ایران اسلامی داده شد.

در ادامه این پیام آمده است:

11 اسفند به عنوان روز ماندگار در حماسه حضور مردم استان بوشهر و پیروزی مردم مقابل دشمنان به ثبت رسید و مردم ولایت مدار استان بوشهر در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری، بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گران بهای امام راحل و آرمان های شهدای گرانقدر و وفاداری به نظام و نه گفتن به دشمن را به نمایش گذاشتند.

بدین وسیله از مردم ولایتمدار استان بوشهر به مناسبت ثبت این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسوولان استان بوشهر از حضور مردم در انتخابات تقدیر کردند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسوولان استان بوشهر از حضور مردم در انتخابات تقدیر کردند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.