مطالبات کلزاکاران گلستانی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

گیل 25/گلستان مدیرعامل بانک کشاورزی گلستان با اشاره به گذشت دو ماه از زمان تحویل کلزا توسط کشاورزان استان به مراکز خرید بخش خصوصی از پرداخت قریب‌الوقوع طلب آن‌ها خبر داد.

وحید صیادی ظهر امروز در جریان حضور در جمع مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران( گیل 25) ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران پیامبران امین جامعه هستند و با تاثیرگذاری عمیقی که در تمام فرآیندهای کشور علی الخصوص خط مشی های دولت و سازمان ها دارند، توانسته اند با قلم شیوا و رسای خود فرآیندهای توسعه کشور را اطلاع رسانی کرده و با فرهنگ سازی نقش بزرگی در تمدن سازی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال خرید کلزا توسط سازمان خصوصی انجام شده است، بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم گذشت ۲ ماه از خرید کلزای کشاورزان وجوه آن پرداخته نشده و در تلاشیم به زودی این مبلغ که حاصل دسترنج کشاورزان استان است پرداخت شود.

مطالبات کلزاکاران گلستانی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

مدیرعامل بانک کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه در سال جاری ۳۰ همت از وجوه پرداختی به گندمکاران در سطح کشور از محل اعتبار بانک کشاورزی تامین شده است گفت: در استان گلستان نیز ۱۹ همت گندم خریداری شده است که ۱۵ همت آن پرداخت و مابقی مبلغ در آینده نزدیک به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی تخصصی در حوزه دانش و پژوهش است، اذعان کرد: طرح های مشترکی با جهاد دانشگاهی و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک باب همکاری با این نهاد علمی گشوده شود.

پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مطالبات کلزاکاران گلستانی چه زمانی پرداخت می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مطالبات کلزاکاران گلستانی چه زمانی پرداخت می‌شود؟"، کلیک کنید.