نقد و بررسی اتوبخار بایترون مدل BGC-405

اگر به دنبال اتو آویزان و افقی پرده ها، حوله ها و لباس های منزل خود هستید که قدرت بسیار بالایی دارد، اتو بخار Bytron BGC-405 بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا این دستگاه کاملا تخصصی و منحصر به فرد طراحی شده است که نیاز شما را به میز اتو هم برای اتوی افقی لباس و هم برای اتوی عمودی راحت می کند. تنها تفاوت قابل توجه این دستگاه با مدل قبلی خود، BGC-400، خروجی حرارت 2400 وات است که 200 وات بیشتر از مدل قبلی است.

البته این قدرت اتو با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد و نتیجه نهایی قابل توجه خواهد بود. طراحی و ظاهر دستگاه نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و دارای دو پایه بلند آلومینیومی است و میز بین دو پایه نصب شده و به صورت تاشو می باشد. یعنی می توانید آن را از محل مورد نظر تا کنید و به صورت افقی قرار دهید. روی پایه ها نیز دو پیچ تعبیه شده است که می توانید با استفاده از آن ها ارتفاع پایه ها را با توجه به قد خود تنظیم کنید.

اتو بخار به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت بدنه دستگاه و همچنین استفاده از پایه های آلومینیومی سبک و مقاوم وزن بسیار کمی دارد و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. به همین دلیل هیچ چرخی روی این دستگاه تعبیه نشده است. زیرا به راحتی قابل حمل است و نیازی به صرف هزینه بیشتر برای طراحی آن ندارید.

به دلیل وجود خروجی حرارت بالا در این بخارشوی بایترون، امکان تولید بخار زیاد به صورت متغیر وجود دارد که با استفاده از تنظیمات دستگاه می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. استفاده از تولید بخار متغیر در فشار 4 بار قادر است در کمترین زمان بدترین چین و چروک ها را از بین ببرد. همچنین این دستگاه قابلیت تولید مداوم 4000 گرم بخار در یک دقیقه را دارد. همچنین یک مخزن آب با ظرفیت 1 لیتر در پشت دستگاه تعبیه شده است که نیاز شما به آب برای اتو را برطرف می کند. طبق آزمایشات انجام شده مشخص شد که با یک بار پر کردن مخزن می توانید 30 دقیقه اتو کنید. جدا از موارد فوق،

بر روی بدنه دستگاه دکمه چرخشی تعبیه شده است که با حرکت دادن آن می توانید عملیات اتو را با توجه به نوع پارچه تنظیم کنید. همچنین برای دسترسی به تنظیمات بیشتر روی دسته اتو، دکمه تنظیم میزان بخار برای هر نوع پارچه تعبیه شده است این ویژگی از خم شدن شما برای چرخاندن دکمه ولوم جلوگیری می کند و از صدمات فیزیکی جلوگیری می کند. برای حفظ بافت پارچه های مختلف از ضخیم تا نازک، تنظیم حرارتی وجود دارد که با توجه به نوع پارچه قابل تنظیم است و تبخیر را در بهینه ترین حالت ممکن آماده می کند.

  • مجهز به زیره تفلون است که در مقایسه با زیره فلزی از برق گرفتگی و لک شدن پارچه جلوگیری می کند. همچنین به دلیل سرعت لغزش بالا بر روی انواع پارچه ها، چین و چروک ها را با سهولت بیشتری از بین می برد.
  • به لطف تنظیم دما و تنظیم بخار، قادر است تمامی میکروب ها و باکتری ها را در قسمت های مختلف الیاف از بین ببرد و بوی مطبوع و مطبوعی به پارچه بدهد.
  • دارای ابعاد 26*80*26 سانتی متر است که فضای کمی را اشغال می کند.
  • دارای سیستم ضد ته نشینی قوی برای حذف رسوبات آب و جلوگیری از مسدود شدن منافذ بخار.
  • اگر دستگاه برای مدت زمان مشخصی استفاده نشود، به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی بسیار مهم است و از مصرف بالای برق جلوگیری می کند. همچنین از سوختن لباس های شما در هنگام اتو کردن محافظت می کند.
  • برای افزایش کارایی و کارایی دستگاه هنگام صاف کردن لباس ها، دارای دستکش عایق حرارتی است که می توانید با استفاده از آن لباس های گرم و اتو شده خود را در آورده و در جای خود قرار دهید.
  • مجهز به یک چوب لباسی به همراه دو گیره برای محکم نگه داشتن لباس ها روی قفسه می باشد.
  • دو مجموعه پارچه و چین وجود دارد
  • میز بین دو پایه 80*26 سانتی متر است که ثبات خوبی دارد و به راحتی نمی افتد.
  • به محض تمام شدن آب مخزن، هشدار کم شدن آب دریافت خواهید کرد.
  • دارای ویژگی Steam on Demand است.
  • دارای کابل 2 متری است که شعاع کاری مناسبی ایجاد می کند.

در مجموع اتو بخار Bytron BGC-405 با توان 2400 وات و 4 بار تولید بخار و همچنین سیستم بخار متغیر نیاز شما را برای اتوکشی ایمن و سریع آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اتوبخار بایترون مدل BGC-405" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اتوبخار بایترون مدل BGC-405"، کلیک کنید.