نقد و بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785

ارائه محصول

قهوه ساز DeLonghi EC785.BG می تواند صبحی شاد و پرانرژی به ارمغان بیاورد و شما صبح خود را با آن شادتر از همیشه شروع کنید. شرکت دلونگی از نظر کیفیت و طراحی یکی از برترین برندهای بازار جهانی است و دوستداران قهوه می توانند از دستگاه های اسپرسوساز این برند استفاده کرده و طعم عالی قهوه را تجربه کنند. اسپرسوسازهای این برند ایتالیایی با کیفیت بالا و قابلیت های متنوع خود طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. برای انتخاب دستگاه اسپرسوساز باید مواردی مانند فشار بخار، ظاهر، ظرفیت مخزن و مصرف دستگاه را در نظر بگیرید. با این حال، شرکت دلونگی موفق شد در تمام ویژگی های اصلی و مهم دستگاه اسپرسوساز و محصولات با کیفیت بسیار بالا به خریداران و دوستداران قهوه ارائه دهید. با انتخاب و خرید قهوه ساز دلونگی مدل EC785.BG می توانید انواع نوشیدنی ها را میل کنید. به صورت اسپرسو، شیر داغ، ماکیاتو، قهوه لاته تهیه می شود و از لذت نوشیدن در خانه های خود لذت ببرید. در زیر مشخصات قهوه ساز دلونگی 785 را شرح خواهیم داد.

در صنعت امروزی زیبایی و طراحی محصولات نقش بسیار مهمی در دیده شدن آنها ایفا می کند، شرکت دلونگی با سابقه 100 ساله خود هر ساله توجه زیادی به این ویژگی دارد و موفق می شود محصولاتی با کیفیت و با ظاهری خاص در بازار دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC785.BG دارای بدنه استیل و رنگ بژ که ظاهری شیک و خاص به آن بخشیده است که می تواند هر آشپزخانه ای را جذاب تر و زیباتر کند. این دستگاه دارای ارتفاع 30.4 سانتی متر، عمق 33 سانتی متر، عرض 19.9 سانتی متر سانتی متر که کمترین فضای ممکن را در آشپزخانه یا کافی بار اشغال می کند و برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است.

همچنین موقعیت لیوان ها قابل تغییر است که شما می توانید فنجان و فنجان ارتفاع تا 12 سانتی متر و نوشیدنی هایی در اندازه های مختلف برای خود یا دیگران درست کنید. نازل بخار که در سمت راست قرار دارد، قابلیت تنظیم بخار را دارد و با تنظیم بخار می توانید فوم را به مقدار متفاوت و مناسب نوشیدنی خود تهیه کنید. همچنین این دستگاه دارای یک پیش فیلتر می باشد که دارای دو خروجی قهوه می باشد و می توانید همزمان دو نوشیدنی برای خود تهیه کنید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785"، کلیک کنید.