نقد و بررسی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9570

ارائه محصول

جاروبرقی مخزن دار فیلیپس مدل FC9570 یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت فیلیپس و ساخت کشور هلند می باشد. این جاروبرقی با موتور قدرتمند 2000 وات و قدرت مکش بالا یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد. موتور 2000 وات حداکثر قدرت مکش 410 وات را برای تمیز کردن کامل فراهم می کند. این محصول با قدرت مکش بالای خود قابلیت جمع آوری انواع گرد و غبار و زباله های ریز و درشت را دارد. جاروبرقی مخزن دار Philips FC9570 دارای مخزن با ظرفیت 1.5 لیتر می باشد. صدای این جاروبرقی 72 دسی بل است. همچنین این دستگاه دارای فن پاور سیکلون 7 برای تصفیه هوا و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور و همچنین فیلتر هوای HEPA 13 است که از آلودگی فضایی که در حال تمیز کردن آن هستید جلوگیری می کند. جارو برقی فیلیپس 5 کیلوگرم وزن دارد و با دسته طراحی شده روی جارو به راحتی قابل حمل است. شیلنگ جارو پلاستیکی و دارای آپشن لوله تلسکوپی و جنس آن آلومینیومی بوده و به راحتی قابل تنظیم می باشد.

عملکرد جاروبرقی فیلیپس FC9570

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9570 دارای توان 2000 وات می باشد. این مقدار قدرت برای جاروبرقی بسیار مفید است. این جاروبرقی با قدرت مکش 410 وات می تواند هر سطحی را تمیز کند و قابلیت جمع آوری انواع گرد و غبار و زباله را دارد. از این جاروبرقی برای نظافت فرش، مبل، فرش و … استفاده می شود. کیف این جاروبرقی از نوع مخزن است و هر زمان که مخزن پر شد می توانید آن را خالی کنید. این دستگاه دارای دو سرعت مختلف می باشد و شما می توانید سرعت را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین لوله تلسکوپی این جاروبرقی قابل تنظیم می باشد.

فیلتر هپا برای جاروبرقی فیلیپس FC9570

فیلتر هپا در انواع جاروبرقی ها از جمله جاروبرقی فیلیپس FC9570 برای جمع آوری ذرات بسیار ریز استفاده می شود. بنابراین طراحی آن به گونه ای است که با سه روش; مسدود کردن، به دام انداختن ذرات به دلیل تراکم بافت فیبری و جلوگیری از انتشار و پراکندگی همزمان به این هدف دست می یابد. گرد و غبار اصلا در هوای خانه پخش نمی شود.

طراحی جاروبرقی فیلیپس FC9570

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9570 طراحی بسیار زیبایی دارد. ترکیب رنگ آبی و مشکی زیبایی زیادی به جاروبرقی می بخشد. در وسط جاروبرقی فیلیپس دکمه ای برای روشن و خاموش شدن هر دو تعبیه شده است و می توانید سرعت مورد نظر خود را تنظیم کنید این جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی از جنس آلومینیوم است و شلنگ آن از پلاستیک محکم ساخته شده است. دست کاربران را در حین کار خسته نکنید. همچنین دسته جاروبرقی برای حمل آسان طراحی شده است و به کمک چرخ های تعبیه شده در زیر جاروبرقی می توانید به راحتی جاروبرقی را حمل کنید و این جاروبرقی به راحتی بر روی هر سطح سخت و نرمی حرکت می کند. یک کیسه و مخزن 1.5 لیتری قابلیت ذخیره مقدار زیادی گرد و غبار را دارد. صدای این دستگاه 72 دسی بل بوده و با روشن شدن آن هیچ مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9570" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9570"، کلیک کنید.