نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Lydsto R1(پلمپ باز)

برند Lydsto یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شیائومی است که در زمینه تولید و تولید محصولات نوآورانه برای خانه فعالیت می کند. در نگاه اول به این محصول توجه شما به مخزن داک شارژ جلب می شود که نوید حل یکی از بزرگترین مشکلات این گونه محصولات را می دهد. مخزن زباله قرار داده شده بر روی کانال شارژ با قابلیت مکش زباله های جمع شده در مخزن جارو تا 3 لیتر می تواند تا 6 برابر ظرفیت مخزن جارو را در داخل پاکت جارویی که در این مخزن تعبیه شده است ذخیره کند. حسگر رادار لیزری LDS 2.0 کل منطقه را اسکن می کند و ناوبری دقیق روی نقشه را امکان پذیر می کند. با شناسایی موانع، دستگاه به طور خودکار مسیر را تصحیح می کند و به دنبال راه حل هایی برای جلوگیری از برخورد با آنها می گردد. ربات رفتگر مجهز به موتور دیجیتال براشلس است. حداکثر قدرت مکش 2700 پاسکال را تضمین می کند. این دستگاه به طور موثر کفپوش را تمیز می کند و حتی کوچکترین گرد و غبار را از بین می برد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی Lydsto R1 با وزن 8.3 کیلوگرم و ابعاد 218 در 255 در 343 و مجهز به سنسورهای مختلف است. این حسگرها به ربات کمک می کنند تا نقشه خانه یا اتاق را به درستی ترسیم کند و همچنین در حین کار با موانع مختلف مواجه نشود. این سنسورها این محصول را قادر می سازد تا ارتفاع را تشخیص دهد و در نتیجه از پله ها سقوط نکند. ربات جاروبرقی شیائومی Mi Lydsto R1 موانع را با دقت نسبتا بالایی تشخیص می دهد و از برخورد با آنها جلوگیری می کند.

جاروبرقی های رباتی معمولا دارای یک داک شارژ هستند که دستگاه پس از اتمام کار به این نقطه باز می گردد و باتری آن را به طور کامل شارژ می کند. به یک معنا می توانیم این داک شارژ را خانه ربات بدانیم. حالا جالب اینجاست که این ربات یک مخزن بالای پایه شارژ دارد که می تواند زباله ها را به طور خودکار به داخل محفظه منتقل کند. این بدان معناست که شما نیازی به خالی کردن ربات ندارید و شیائومی Lydsto R1 این کار را به صورت خودکار انجام می دهد. ظرف خود ربات 0.5 لیتر ظرفیت دارد و ظرف بالای پایه شارژ با ظرفیت 3 لیتر می تواند ظرف پر شده ربات را تقریباً سه بار خالی کند که عملکردی عالی محسوب می شود. این دستگاه همچنین می تواند خانه را جارو کند و خانه را پاک کند و فقط باید مخزن آب را پر کنید و علاوه بر جارو کردن، نظافت را انتخاب کنید تا این ربات فوق العاده با جمع آوری گرد و غبار و زباله از روی زمین خانه را تمیز و براق کند.

قدرت موتور جاروبرقی رباتیک شیائومی Mi Lydsto Sweeping and Mopping R1 50 وات و قدرت مکش آن 2700 پاسکال می باشد. می توانید شدت مکش را از طریق برنامه مربوطه تنظیم کنید. همچنین امکان کنترل ربات از راه دور از طریق این برنامه وجود دارد و می توانید به ربات فرمان دهید که در هنگام کار، خانه را جارو کند.

جاروبرقی باتری هوشمند شیائومی Lydsto R1 از یک باتری با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت تغذیه می کند. این مقدار باتری برای جارو کردن یک خانه 200 متری کافی به نظر می رسد، البته جارو شارژی هوشمند Lydsto R1 می تواند با تمام شدن باتری به طور خودکار به پایه شارژ برگردد و پس از شارژ کامل، بقیه را جارو کند. مسیر و به Return به نقطه ای که از آن شروع شده است بروید. Laidesto برای شارژ کامل به حدود 2.5 ساعت زمان نیاز دارد.

در واقع اگر خواهان یک جاروبرقی رباتیک کامل و بی نقص با قیمت مناسب هستید که علاوه بر تمامی عملکردها بتواند به طور خودکار گرد و غبار و زباله را به داخل محفظه منتقل کند، جاروبرقی رباتیک شیائومی Lydsto R1 می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Lydsto R1(پلمپ باز)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Lydsto R1(پلمپ باز)"، کلیک کنید.