نقد و بررسی مخلوط کن نینجا مدل BL642

ارائه محصول

بلندر Ninja BL642 یک دستگاه کاملا کاربردی است که هر آشپزخانه ای به آن نیاز دارد. این محصول در دسته مخلوط کن های دوکاره قرار می گیرد که دارای قدرت 1500 وات می باشد و قطعات آن می تواند فرآیندهای مخلوط کردن و اسموتی سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. حداکثر سرعت چرخش موتور برای فرآیند اختلاط 20400 دور در دقیقه و برای فرآیند اسموتی سازی 6000 دور در دقیقه می باشد که نشان از توانایی بالای این دستگاه در انجام عملکردهای مربوطه دارد. لازم به ذکر است که قابلیت تنظیم سرعت کار در سه سطح به اضافه گزینه پالس یا آنی از دیگر ویژگی های ارزشمند این مخلوط کن می باشد.

برنامه های خودکار آی کیو

برای تهیه ترکیب مورد نظر خود نیازی به صرف زمان زیادی ندارید. مخلوط کن BL642 Ninja با 5 برنامه پیش فرض هوشمند قادر است در کمترین زمان و با کمترین تلاش ممکن عملکردهای مختلف خود را انجام دهد و بین زمان، ضربه تیغه و مکث در حین کار هماهنگی ایجاد کند. این 5 برنامه شامل تهیه اسموتی و نوشیدنی میوه های یخ زده، پوره کردن، مخلوط کردن میوه های تازه، تهیه اسموتی سبزیجات و دسرها و حبوبات منجمد است. با قرار دادن پارچ روی میکسر یا یکی از فنجان های اسموتی، اعمال این برنامه های پیش فرض با توجه به شرایط مخصوص تهیه نوشیدنی تنظیم می شود.

حفظ مواد مغذی

تیغه Nutri Ninja با استخراج کامل و حفظ مواد مغذی موجود در میوه ها و سبزیجات، قادر به پختن آنهاست. اسموتی ها و آب میوه های خود را مستقیماً در فنجان های تعبیه شده آماده کنید، درب Sput را ببندید و هر جا که ممکن است آن را با خود ببرید تا در حین کار یا ورزش از نوشیدن آن در فرآیندهای روزانه لذت ببرید. هیچ ماده شیمیایی BPA در تولید فنجان ها و پارچ های مخلوط استفاده نشده است. این ایمنی آماده سازی ترکیب مورد نظر را تضمین می کند. همچنین این قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

تیغه های قدرتمند

در کنار موتور قدرتمند 1500 وات مخلوط کن BL642 Ninja، تیغه های قدرتمندی وجود دارد که عملکرد این دستگاه را بهتر از حد انتظار می کند. این دستگاه شامل دو تیغه مختلف می باشد. یکی از این تیغه ها به تیغه های Pro Extraction معروف است که به لطف طراحی و جنس استیل خود قادر است میوه ها و سبزیجات را به خوبی ترکیب کند و در عین حال تمام مواد مغذی نوشیدنی مورد نظر را حفظ کند. قطعه بعدی تیغه Stacked Blades نام دارد. این تیغه با فناوری Total Crushing، تجربه ساخت یک نوشیدنی مقوی را با قابلیت خرد کردن یخ و تمامی مواد منجمد تنها در چند ثانیه فراهم می کند.

کوزه و فنجان اسموتی

این دستگاه شامل یک پارچ طراحی شده برای عملکرد مخلوط کن و سه فنجان برای عملکرد اسموتی سازی است. پارچ میکسر دارای ظرفیت کاری 2 لیتر می باشد که در هر بار انجام فرآیند قادر است حجم قابل قبولی از مخلوط را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان لوازم جانبی، سه بطری اسموتی با ظرفیت های 500، 650 و 900 میلی لیتر در جعبه محصول قرار داده شده است. وجود درپوشی معروف به Sput این بطری ها را قابل حمل می کند و از طرفی به حفظ طعم و شکل نوشیدنی مورد نظر برای مدت طولانی تری کمک می کند. در کنار این بطری ها یک تیغه اسموتی ساز نیز تعبیه شده است. لازم به ذکر است که جدا کردن و جابجایی این قطعات می تواند آسان و بدون دردسر شود.

آسان برای استفاده

کنترل پنل دستگاه بر روی قسمت مربوطه از بدنه طراحی شده است. وجود نمایشگر LED و دکمه های ارگونومیک از ویژگی های ارزشمند این کنترل پنل است. علاوه بر 5 برنامه ذکر شده، دکمه های این کنترل پنل شامل یک دکمه برای روشن و خاموش کردن دستگاه و چهار دکمه برای تنظیم سطوح پایین، متوسط، زیاد و سرعت پالس می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مخلوط کن نینجا مدل BL642" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مخلوط کن نینجا مدل BL642"، کلیک کنید.