نقد و بررسی کولر گازی الجی مدل ARTU26T4

نمایش محصولات

کولر گازی ال جی ARTU26T4 این یکی از زیباترین و باکیفیت ترین کولر گازی دیواری موجود در بازار است که در سال 2023 از خط تولید شرکت ال جی به عنوان سری Dual Cool عبور کرد و در واقع احتمال شناخته شدن این محصول وجود دارد. در بازار به عنوان مدل ART-26T4. باید گفت که نصب تایلندی این اسپلیت دیواری ال جی در بازار ما موجود است. اسپلیت دیواری فوق مانند سایر کولرگازی ها از دو یونیت داخلی یا پانل دیواری مدل ARTN26T4 (S4NW24K2RLC) و یونیت خارجی مدل ARTU26T4 (S4UW24K2RLC) تشکیل شده است. این محصول دو منظوره می باشد یعنی دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد بنابراین امکان استفاده از این محصول در هر 4 فصل سال وجود دارد و می توان عملکرد عالی آن را مشاهده کرد. این اسپلیت دیواری سری Dual Cool ال جی دارای ظرفیت 24000 بی تی یو می باشد که در واقع معادل 2 تن است که متاسفانه در بازار به عنوان یکی از کولرگازی های ال جی 26000 معرفی شده است زیرا حداکثر ظرفیت خنک کننده 273000 و حداکثر ظرفیت آن می باشد گرمایش 27500 است که در بازار با نام کولر گازی 26000 ال جی شناخته می شود اما در واقع ظرفیت واقعی این محصول 24000 BTU می باشد. این محصول برای محیط های متوسط ​​و نسبتا بزرگ تا 80 متر ایده آل است و می تواند محیطی خنک یا گرم را برای شما فراهم کند.

کولر گازی پنل مشکی ال جی ARTU26T4 دارای کمپرسور اینورتر دوبل (DUAL Inverter) می باشد که از کلاس اقلیم T3 می باشد و به عنوان کولر گازی موتور سنگین در بازار نیز شناخته می شود. این کمپرسور موتور با سرعت متغیر دوتایی دارای فرکانس چرخش وسیع تری است که باعث صرفه جویی در انرژی و محدوده سرعت بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی می شود. در واقع این کمپرسور اینورتر دوبل ال جی مشکلات نامناسب، ناکارآمد و پر سر و صدا را حل می کند و در نتیجه کولر گازی محیط را سریعتر خنک می کند، دوام بیشتری دارد و بی صداتر کار می کند. باید گفت این موتور از نوع استوایی بوده و برای آب و هوای گرمسیری (T3) و معتدل (T1) مناسب است. این کمپرسور می تواند در محیط با دمای بالا و نزدیک به 60 درجه راندمان و عملکرد عالی از خود نشان دهد. کمپرسور ال جی برای این محصول تا 10 سال گارانتی دارد بنابراین با 10 سال گارانتی کمپرسور کاربران می توانند مدت زمان بیشتری از مزایای کولر گازی ال جی بهره مند شوند. شرکت ال جی اسپلیت دیوار بالایی را به گاز R410A با ظرفیت 1480 گرم مجهز کرده است. این گاز عملکرد بسیار خوبی در جذب و آزادسازی حرارت دارد و نقطه جوش کمتری نسبت به سایر گازها دارد. گاز R410A در مقایسه با سایر گازها کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. این محصول دارای دمپر برقی 4 جهته است یعنی قابلیت پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) را دارد و می تواند باد را به کل اتاق یا راهرو پرتاب کند و خنکی را برای شما فراهم کند. یا محیط گرم بنابراین فرقی نمی کند در کجای سالن بنشینید، می توانید در هر قسمت از سالن هوای خنک و مطبوع یا گرم دریافت کنید.

تهویه مطبوع ال‌جی ARTCOOL به گونه‌ای طراحی شده است که فضای داخلی منزل شما را با سبکی مینیمال و ابتدایی تطبیق دهد. شیشه آینه ای در جلوی محصول محیط را منعکس می کند تا بر فضای داخلی و یکپارچگی تأکید کند و زیبایی بی انتها را از طریق پنل شیشه ای ارائه می دهد. با این سبک طراحی و رنگ مشکی جذاب چشم همه کاربران را به خود خیره می کند. نصب این کولر گازی خوش ساخت با کیفیت ال جی آسان و راحت است. این کولر گازی 24000 ال جی ARTU26T4 دارای یک ریموت کنترل است که به شما کمک می کند تا کولر گازی را از راه دور تنظیم کنید. قبلا هم اشاره کردیم که این کولر گازی دارای فلپ برقی 4 جهته است که با استفاده از دکمه SWING می توانید جهت حرکت آنها را مشخص کنید تا باد در جهتی که می خواهید بوزد. این دمپرها یا شیرها عمودی و افقی هستند و می توانید جهت حرکت آنها را با استفاده از تاب عمودی و کلید چرخش افقی تنظیم کنید. حالت خواب که یک حالت خواب است، به طور خودکار دما و سرعت باد را در حد معینی تنظیم می کند تا یک محیط خواب مناسب ایجاد کند. همچنین از دکمه Comfort Air برای تنظیم خودکار زاویه باد و جلوگیری از وزش مستقیم باد به افراد استفاده می شود. می توانید از دکمه تنظیم/لغو برای تنظیم یا لغو عملکردهای خاص و تایمر استفاده کنید. دکمه سرعت فن برای انتخاب سرعت فن و دمیدن هوا به داخل اتاق مفید است. این کولر گازی دارای حالت جت می باشد که شامل 3 عملکرد مختلف خنک کننده سریع (Jet Cool)، گرمایش سریع (Jet Heat) و رطوبت زدایی سریع (Jet Dry) می باشد.

فناوری Plasmaster™ Ionizer+ یکی از ویژگی های کاربر پسند کولر گازی ARTU26T4 ال جی است که جریان هوای تازه و دلپذیری را برای شما فراهم می کند. این ویژگی توسط TÜV Rheinland تایید شده و توسط سازمان ها تایید شده است. این عملکرد بیش از 3 میلیون یون را وارد فضای داخلی می کند که نه تنها هوای عبوری از کولر گازی، بلکه مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را استریل کرده و شما را به محیطی کاملا سالم و بهداشتی تبدیل می کند. در واقع، این عملکرد به عنوان یک سپر محافظ باقی می ماند که فضای شما را از باکتری ها پاک می کند. با این فناوری کاربردی ال جی، 99 درصد باکتری ها، میکروب ها و بوهای ناخواسته از بین می روند. Auto Clean یک عملکرد تمیز کننده خودکار جامع است که از تشکیل باکتری و کپک بر روی مبدل حرارتی جلوگیری می کند و در نتیجه محیط دلپذیرتر و راحت تری را برای کاربر فراهم می کند. این فناوری رطوبت پنل داخلی را از بین می برد که از ایجاد بوی نامطبوع و پخش شدن آن در محیط جلوگیری می کند تا از هوای مطبوع و مطبوع لذت ببرید. سیستم پیش فیلتر فیلتر هوای ورودی کولر گازی 26000 LG ARTN26T4-ARTU26T4 است که ضد باکتری است. این ویژگی ذرات بزرگ هوا را قبل از رسیدن به فیلتر اصلی از جمله گرد و غبار، مو، حشرات، گرده و الیاف مختلف از هوا خارج می کند. در واقع، نه تنها یک خط دفاعی اضافی در برابر ذرات معلق در هوا ایجاد می کند، بلکه از فیلتر اصلی در برابر ذراتی که می تواند آن را مسدود یا آسیب برساند، محافظت می کند. این پیش فیلترها معیاری برای صرفه جویی در هزینه هستند زیرا عمر مفید فیلترهای اولیه گران قیمت را افزایش می دهند.

اسپلیتر دیواری فوق دارای عملکرد راه اندازی مجدد خودکار است که با قطع و وصل شدن مجدد برق فعال می شود. در واقع این قابلیت پس از قطعی برق، کولر گازی را به صورت خودکار روشن کرده و مجدداً برق را روشن می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه کولر گازی Dual Cool LG ARTU26T4 راحتی فوق العاده بی صدا است که باعث می شود کولر گازی در تمام طول روز و شب بدون ایجاد آلودگی صوتی کار کند و علاوه بر این، این ال جی 2023 محیطی خنک و آرام را برای شما فراهم می کند کولر گازی مجهز به قابلیت I-CONTROL Ampere می باشد و بدین ترتیب دارای قابلیت تنظیم جریان آمپر برق در سطوح مختلف می باشد که برای مواقعی که شرایط ولتاژ الکتریکی ناپایدار وجود دارد مناسب است. فناوری Smart Diagnosis یک سیستم عیب یابی هوشمند است که به شما کمک می کند تا مشکلات کولر گازی خود را پیدا کنید. شایان ذکر است کولرگازی ARTN26T4 از اپلیکیشن LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند تا از طریق تلفن همراه خود کولر گازی را کنترل کنید. یونیت خارجی کولر گازی ال جی 24000 دارای رادیاتور طلایی (گلد فین) می باشد که به عنوان روکش محکم کندانسور کولر گازی محسوب می شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری کرده و باعث دوام بیشتر و بهتر این سیستم تهویه مطبوع می شود. راندمان کار افزایش خواهد یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی الجی مدل ARTU26T4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی الجی مدل ARTU26T4"، کلیک کنید.