نقد و بررسی کولر گازی ال جی مدل Next Fighting 9000 NF098ST1

کمپرسور دوبل اینورتر با 10 سال گارانتی

ال جی با فناوری کمپرسور دوگانه اینورتر مشکلات نویز و ناکارآمدی را حل کرده و تهویه مطبوع را معرفی کرده است که خنک کننده سریعتر، عمر طولانی تر و صدای کمتری دارد. کاربرانی که دارای 10 سال گارانتی کمپرسور هستند می توانند برای مدت طولانی تری از مزایای کولر گازی ال جی بهره مند شوند.

صرفه جویی در انرژی

کمپرسور اینورتر به طور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می کند تا دمای مورد نظر همیشه ثابت بماند. علاوه بر این، کمپرسور DUAL Inverter™ با فرکانس محدوده عملیاتی صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به کمپرسورهای معمولی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

«ال جی» کولر گازی «Next Fighting NF098ST1» را با قدرت خنک کنندگی خوب و عملکرد قدرتمند روانه بازار کرد. این کولر با ظرفیت 9000 تولید شده و برای استفاده در اتاق های کوچک مناسب می باشد. NF098ST1 یک دوشاخه با قابلیت سرمایش و گرمایش است. ال جی در این محصول از کمپرسور اینورتر دوگانه استفاده کرده که در نتیجه عملکرد بهینه آن را به همراه داشته است. استفاده از کمپرسور اینورتر منجر به راندمان بالا و طول عمر بیشتر کولر می شود و صدای آن را به حداقل می رساند. علاوه بر این، مصرف برق دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. دستگاه مدل NF098ST1 مجهز به امکان خنک کننده سریع می باشد. این فناوری به دستگاه کمک کرده تا فضا را تا 40 درصد سریعتر خنک کند. ال جی برای مینیمال و زیبا نگه داشتن طراحی داخلی از یک صفحه نمایش مخفی در این مدل استفاده می کند که تنها با روشن شدن دستگاه متوجه آن می شوید. این دستگاه مانند تمامی کولرهای گازی اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی می باشد. قسمت خارجی وظیفه خنک سازی گاز را بر عهده دارد که در خارج از اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می شود. دارای محفظه فلزی است و باید روی پایه های مخصوص نصب شود. این ماژول با اتصالات و لوله به پنل داخلی متصل می شود. پنل داخلی طراحی زیبایی دارد، داخل اتاق یا سالن نصب می شود و نقش وزش باد خنک را ایفا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی ال جی مدل Next Fighting 9000 NF098ST1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی ال جی مدل Next Fighting 9000 NF098ST1"، کلیک کنید.