نقد و بررسی کولر گازی ال جی BMP-26T

نمایش محصولات

کولر گازی ال جی BMP-26T به دلیل کارایی و راحتی به گزینه ای محبوب برای خنک کننده منازل و ادارات تبدیل شده است و به لطف استفاده از فناوری Dual Cool طیف وسیعی از عملکردهای هوشمند را ارائه خواهد کرد. این محصول مانند سایر کولرگازی ها از دو یونیت داخلی یا همان پنل دیواری مدل BMPN26T4W (S4NW24K232C) و یونیت خارجی مدل BMPU26T4W (S4UW24K232C) تشکیل شده است. کولر گازی دیواری پیش روی شما دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد، بنابراین برای استفاده در هر 4 فصل سال مناسب بوده و می تواند محیطی گرم یا خنک را برای شما فراهم کند. این اسپلیت دیواری سری Dual Cool ال جی دارای ظرفیت 24000 بی تی یو است که در واقع معادل 2 تن است که متاسفانه در بازار به عنوان یکی از کولرگازی های ال جی 26000 معرفی شده است این اسپلیت دیواری ال جی برای محیط های متوسط ​​و نسبتا بزرگ ایده آل است می تواند عملکرد عالی را نشان دهد. این محصول در مقایسه با کولر گازی معمولی ال جی می تواند 65 درصد انرژی کمتر و 60 درصد سرمایش سریع تری را برای شما فراهم کند. در واقع کولرگازی های اینورتر دوگانه ال جی دارای چندین مزیت هستند که آنها را به گزینه ای برجسته برای خنک کننده و راحتی تبدیل می کند. بهره وری انرژی، سرمایش و گرمایش سریعتر، کیفیت هوا بهبود یافته، ویژگی های هوشمند و دوام بالا آنها را به سرمایه گذاری عالی برای هر خانه یا اداره تبدیل می کند.

به جای استفاده از کمپرسور سرعت ثابت، سیستم اینورتر ال‌جی از کمپرسور با سرعت متغیر استفاده می‌کند که به این معنی است که ظرفیت سرمایش یا گرمایش کولر گازی بسته به شرایط داخلی می‌تواند تغییر کند. این باعث می شود واحدهای اینورتر ال جی اقتصادی تر و کارآمدتر باشند، صدای کمتری نسبت به مدل های استاندارد تولید کنند و بالاترین عملکرد را در بازار داشته باشند. یکی از ویژگی های متمایز کننده کولر گازی ال جی BMP-26T فناوری دوگانه اینورتر آن است. این سیستم نوآورانه با کمپرسور پیشرفته تری کار می کند و مصرف انرژی را کاهش می دهد و در عین حال راندمان خنک کننده کلی را افزایش می دهد. نتیجه یک واحد ساکت تر با زمان خنک شدن سریعتر و کنترل دمای پایدار است. در واقع برخلاف کمپرسورهای معمولی، کمپرسورهای اینورتر دوقلو سرعت خود را به طور مداوم تنظیم می کنند تا دمای مورد نظر را با نوسان کمتر حفظ کنند. این کمپرسور پیشرفته نه تنها عمر کولر گازی را افزایش می دهد، بلکه مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش می دهد. در مجموع کولر گازی ال جی گزینه ای عالی برای خنک سازی در فصل گرم و خشک است. با فناوری کم مصرف، طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند، طراحی شیک و ضمانت 10 ساله کمپرسور، بهترین راه برای خنک نگه داشتن خانه شما هستند. گاز مبرد R410A در این کولر گازی 24000 ال جی می باشد که دارای ظرفیت 1480 گرم می باشد. این گاز در مقایسه با سایر گازها آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند و همچنین عملکرد آزادسازی و جذب حرارت بسیار خوبی دارد. همچنین طبق مشاهدات این گاز نقطه جوش کمتری دارد. این محصول دارای دمپر برقی 4 جهته (دمپر عمودی و افقی) می باشد، بنابراین امکان پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) وجود دارد و می توانید در هر جایی که در سالن بنشینید جریان هوای خنک یا گرم داشته باشید. take این عملکرد چرخش 4 جهته امکان توزیع سریع و کارآمد هوا در جهات مختلف را فراهم می کند.

اسپلیت سرمایش و گرمایش ال جی BMPU26T4W به همراه ریموت کنترل به بازار عرضه شد که می توانید از راه دور کولر گازی را کنترل کنید. دکمه های زیادی روی ریموت کنترل وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و کار با کولر گازی را راحت و آسان می کنند. با استفاده از دکمه SWING می توانید جهت دمپر یا پره ها را تغییر دهید. در واقع این گزینه به شما امکان تغییر جهت وزش باد را می دهد. این محصول دارای شیرهای عمودی و افقی می باشد که با استفاده از کلید راکر عمودی و کلید افقی می توانید جهت حرکت را روی آن تنظیم کنید. حالت خواب که یک حالت خواب است، دما و سرعت باد به طور خودکار تا یک سطح مشخص تنظیم می شود تا یک محیط خواب مناسب ایجاد شود. همچنین از دکمه Comfort Air برای تنظیم خودکار زاویه باد و جلوگیری از وزش مستقیم باد به افراد استفاده می شود. می توانید از دکمه تنظیم/لغو برای تنظیم یا لغو عملکردهای خاص و تایمر استفاده کنید. دکمه سرعت فن برای انتخاب سرعت فن و وزش باد در اتاق مفید است. این کولر گازی دارای حالت جت می باشد که شامل 3 عملکرد مختلف خنک کننده سریع (Jet Cool)، گرمایش سریع (Jet Heat) و رطوبت زدایی سریع (Jet Dry) می باشد. همچنین برای نمایش دمای اتاق با استفاده از سنسور ترمیستور می توانید دکمه دمای اتاق را روی ریموت کنترل این محصول مشاهده کنید.

طراحی این مدل کولر گازی با تمرکز بر سهولت استفاده، نصب و نگهداری آسان را تضمین می کند. طراحی شیک آن مکمل زیبایی شناسی خانه مدرن است و هیچ تداخلی با ظاهر فضای نشیمن ندارد. کولر گازی LG BMPN26T4W دارای ویژگی های هوشمندی مانند اتصال Wi-Fi و فناوری ThinQ است که امکان کنترل از راه دور دستگاه را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند فراهم می کند. این راحتی به شما این امکان را می دهد که خنک کننده را برنامه ریزی کنید، تنظیمات را تغییر دهید و مصرف انرژی را از هر کجا کنترل کنید. ال جی کولر گازی BMPU26T4W-BMPN26T4W را به یک مودم فوق پیشرفته 2 آمپر مجهز می کند. یک گزینه I-CONTROL Ampere که می تواند جریان کولر گازی را به 2 آمپر کاهش دهد. در واقع این تابع قابلیت تنظیم آمپر برق را در سطوح مختلف دارد و برای مواقعی که ولتاژ برق ناپایدار است مناسب است. هنگامی که هنگام استفاده از دستگاه با مشکل مواجه می شوید، فناوری Smart Diagnosis به شما کمک می کند! این قابلیت به شما کمک می کند تا مشکلات و ایرادات دستگاه خود را پیدا کرده و با توجه به آنها راه حل هایی را در اختیار شما قرار دهد. یونیت خارجی کولر گازی ال جی 26000 دارای رادیاتور مسی می باشد که پوشش محکم کندانسور کولر گازی محسوب می شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری می کند که باعث افزایش طول عمر این سیستم تهویه مطبوع و افزایش راندمان آن در سرمایش و گرمایش خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی ال جی BMP-26T" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی ال جی BMP-26T"، کلیک کنید.