نقد و بررسی کولر گازی 12هزار جی پلاس مدل GAS-HV12CB1

ارائه محصول

کولر گازی G Plus 12000 مدل GAC-HV12CB1 از سری محصولات با کیفیت ارائه شده در بازار می باشد. این محصول دارای کیت اینورتر بوده و مصرف برق پایینی دارد. مجهز به گاز مبرد R32 است. این گاز دوستدار محیط زیست است و سلامت محیط را تضمین می کند. تهویه مطبوع 12000 G Plus مدل GAC-HV12CB1 برای آب و هوای معتدل مناسب است و حتی قابلیت کار در دمای 43 درجه را دارد. کولر گازی 12000 G Plus مدل GAC-HV12CB1 دارای پره های طلایی ضد زنگ می باشد که باعث افزایش کیفیت محصول می شود. کولر گازی یکی از وسایل سرمایشی و گرمایشی است که هم در تابستان و هم در زمستان قابل استفاده است. کولر گازی جی پلاس مدل 12000 GAC-HV12CB1 دارای عملکرد سرمایش و گرمایش بوده و مجهز به کمپرسور چرخشی هوشمند است. این نوع کمپرسور تا زمانی که هوای اطراف خنک نشود خاموش نمی شود و همچنین در مصرف برق صرفه جویی می کند زیرا از رده مصرف انرژی A استفاده می کند. سیستم وای فای داخلی در کولر امکان کنترل متمرکز دستگاه را فراهم می کند. می توانید تنظیمات لازم را از راه دور با استفاده از برنامه کاربردی مناسب تعبیه شده در دستگاه انجام دهید. فناوری ضد کپک یکی از دیگر سیستم های کاربردی در کولر گازی است. پس از خاموش شدن دستگاه، فن یونیت داخلی به مدت 30 ثانیه به کار خود ادامه می دهد و با خشک کردن رطوبت داخل پنل از ایجاد کپک و مواد سمی جلوگیری می کند.

توابع دیگر

تیغه های طلایی استفاده شده در کولر گازی از خرابی و خوردگی آن در طولانی مدت جلوگیری می کند و باعث دوام بیشتر خازن می شود. ظرفیت سرمایش این محصول 11600 Btu/h و ظرفیت گرمایش 13000 Btu/h می باشد. گاز مبرد R32 تعبیه شده در کولرگازی جی پلاس هوای گرم را از محیط گرفته و هوای خنک را به محیط باز می گرداند و به محیط زیست آسیب نمی رساند. موتور اینورتر یکی از مزیت های کولر گازی 12000 جی پلاس است.اینورتر) قابلیت برنامه ریزی و هوشمندسازی حرکت موتور و کاهش جریان راه اندازی برق و سپس افزایش دوام و عمر موتور را دارد. کولر گازی جی پلاس قادر است به طور خودکار بهترین شرایط ممکن را برای خواب شما با توجه به شرایط و دمای محیط تنظیم کند و همیشه در هنگام خواب دما را در مناسب ترین حالت حفظ کند. این مدل کولر گازی به گونه ای طراحی شده است که در صورت قطع برق، دستگاه به طور خودکار با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق، مجددا راه اندازی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 12هزار جی پلاس مدل GAS-HV12CB1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 12هزار جی پلاس مدل GAS-HV12CB1"، کلیک کنید.