نقد و بررسی کولر گازی 12000 الجی مدل AMPU13T4

ارائه محصول

کولر گازی ال جی AMPU13T4 این یکی از انواع کولر گازی خانگی است که به عنوان سری DUALCOOL در سال 2023 توسط شرکت کره ای ال جی عرضه شد. این محصول دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد که می توانید در فصول سرد برای تامین هوای گرم و در فصول گرم برای تامین هوای خنک از آن استفاده کنید به طوری که می توان گفت در هر چهار فصل قابل استفاده است و می توان برای تامین آن شما با هوای کاملا خنک یا گرم. برای استفاده از حالت های سرمایش یا گرمایش کولر گازی کافی است حالت مورد نیاز را با ریموت کنترل انتخاب کنید. کولر گازی AMPU13T4 ال جی مانند سایر کولرگازی ها از دو قسمت تشکیل شده است: یونیت داخلی (پانل دیواری واحد) و یونیت خارجی (کمپرسور واحد) که شامل مدل یونیت داخلی (S4NW12JL2LB) AMPN13T4 و مدل یونیت خارجی (S4UW12JL2L) است. AMPU13T4 این اسپلیت دیواری دارای ظرفیت 12 هزار BTU است که در واقع برابر با 1 تن می باشد. البته این واحد با ظرفیت (BTU) 13000 در بازار ارائه و شناخته شده است که ظرفیت واقعی آن 12000 می باشد، این محصول می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در ابعاد کوچک تا متوسط ​​باشد محیط های گرم یا خنک را برای شما فراهم می کند.

طراحی این کولر گازی به گونه ای است که به راحتی در هر محیط و هر شرایطی نصب می شود. با نصب آسان این کولر گازی هم زمان و هم زحمت انسان کاهش می یابد. پنل داخلی این کولر گازی ال جی DUALCOOL به گونه ای طراحی شده است که با فضای داخلی محیط شما با سبکی مینیمال و ساده هماهنگی داشته باشد و می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای محیط ایجاد کند. این پنل به صورت مسطح و باریک طراحی شده و به دلیل ابعاد بسیار مناسبی که دارد فضای بسیار کمی را روی دیوار اشغال می کند. اگر به ظاهر کلی یونیت داخلی دستگاه دقت کنید، متوجه شیر تخلیه هوای سرد یا گرم می شوید که با روشن شدن کولر تخلیه هوا باز می شود و در هنگام خاموش شدن، شیر را می بندد. به این ترتیب باد با کمک پره های تعبیه شده برای کولر به محیط خارج می شود. به عبارت دیگر، باله هایی که در چهار جهت طراحی شده اند، هوا را پخش می کنند. شایان ذکر است این تیغه ها از ترکیب فولاد ضد زنگ و پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و در دراز مدت دچار هیچ نوع شکستگی و زنگ زدگی نمی شوند.

قسمت اصلی قرار داده شده در هر واحد موتور آن است که ال جی این کولر گازی را به موتور دوگانه اینورتر (DUAL Inverter) مجهز کرده است. کمپرسور کولر گازی های معمولی برای تنظیم دما روشن و خاموش می شود که انرژی زیادی مصرف می کند، اما کمپرسور دوبل اینورتر سرعت کمپرسور را به طور مداوم تنظیم می کند تا دمای مورد نظر همیشه ثابت بماند و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه و افزایش مصرف انرژی می شود. خنک کننده از مزایا و ویژگی های این نوع کمپرسورها می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و برق و راندمان بالا اشاره کرد. از طرفی بی صدا بودن یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور است که می توانید در طول روز و شب از این دستگاه استفاده کنید. این موتور همچنین می تواند بالاترین راندمان و عملکرد عالی را در محیط با دمای بالا و نزدیک به 60 درجه از خود نشان دهد. لازم به ذکر است که ال جی عمر کمپرسور این محصول را تا 10 سال تضمین کرده است. باید گفت موتور این واحد از نوع گرمسیری T3 بوده و برای آب و هوا و یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیری (T3) و معتدل (T1) بسیار مناسب است. قسمت پشتی یونیت خارجی این یونیت مجهز به توری مسی رادیاتور می باشد که به عنوان یک پوشش قوی کندانسور کولر گازی به حساب می آید و می تواند از ورود گرد و غبار به داخل قطعات موتور و کمپرسور جلوگیری کرده و عمر طولانی را تضمین کند. ناگفته نماند که ال جی از گاز R410A در این کولر گازی 1000 گرمی استفاده کرده است. این گاز عملکرد بسیار خوبی در جذب و آزادسازی حرارت دارد و نقطه جوش کمتری نسبت به سایر گازها دارد. همچنین به دلیل آلاینده بسیار کمی که نسبت به سایر گازها دارد، می تواند کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند و در نهایت هوای پاک و سالم داخل را در محیط شما ایجاد کند. رده مصرف انرژی این دستگاه A است که مصرف قابل قبولی دارد و دیگر نیازی به نگرانی بابت قبوض سنگین برق ندارید. این اسپلیت قابلیت پرتاب باد در چهار جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) را دارد و می تواند باد را در اتاق یا راهرو پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را برای شما فراهم کند.

در کنار کولر گازی سرمایش و گرمایش ال جی AMPU13T4 یک ریموت کنترل نیز در نظر گرفته شده است که از طریق آن می توانید دستگاه را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. روی ریموت کنترل این محصول دکمه هایی تعبیه شده است که هر کدام عملکرد متفاوتی را انجام می دهند و به شما کمک می کنند تا راحت تر و راحت تر از کولر گازی استفاده کنید. در زیر تعدادی از دکمه های این ریموت کنترل کولر گازی ال جی را توضیح خواهیم داد. می توانید از دکمه SWING برای تنظیم جهت جریان هوا به صورت عمودی و افقی استفاده کنید. در واقع به کمک این دکمه می توان جهت باد را با چند بار فشار دادن دکمه SWING و سپس انتخاب جهت مورد نظر تغییر داد. با استفاده از حالت Sleep در این کولر گازی که در هر دو حالت سرمایش و گرمایش موجود است، می توانید از خاموش شدن خودکار کولر گازی استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید کولر گازی را در حالت خواب و پس از گذشت زمان در حالت خواب قرار دهید. دستگاه پس از زمان تعیین شده به طور خودکار خاموش می شود. با انتخاب کلید Comfort Air می توانید دمپر را به سمت پایین یا بالا تنظیم کنید، این کار از وزش مستقیم باد به افراد جلوگیری می کند. همچنین می توانید از کلید تنظیم / لغو برای تنظیم یا لغو و توقف ساعت و تایمر استفاده کنید. دکمه سرعت فن نیز به شما امکان می دهد سرعت فن را انتخاب کنید که معمولاً بین چهار حالت کم، متوسط، زیاد و ناهموار متفاوت است.

یکی از فناوری های مهم و بسیار کاربردی در کولر گازی دیواری 12000 LG AMPU13T4 وجود عملکرد پلاسمستر یونیزر+ است. یکی از چالش های اصلی در تهویه مطبوع امروزه نگرانی از این است که هوا در گردش می تواند عوامل بیماری زا را گسترش دهد. درعوض، سیستم منحصربفرد تصفیه هوای پنج مرحله‌ای ال‌جی با تاییدیه TÜV Rheinland، حفاظتی غیرقابل نفوذ را ارائه می‌کند و بیش از 99 درصد میکروب‌ها و ذرات بسیار ریز را جذب می‌کند. به عبارت دیگر با آزادسازی بیش از 3 میلیون یون، این عملکرد نه تنها می تواند هوای عبوری از کولر گازی را تصفیه کند، بلکه هرگونه آلودگی و ذرات آلاینده موجود در هوا و بوی نامطبوع اطراف دستگاه را از بین می برد. در نتیجه با وجود این فناوری، زندگی سالم و محیطی سالم خواهید داشت. جداکننده دیوار ال جی AMPU13T4 از عملکرد تمیز کردن خودکار نیز استفاده می کند. اگر این عملکرد در دسترس باشد، پس از خاموش کردن کولر، دستگاه وارد عملکرد Auto Clean می شود. در واقع این عملکرد از تشکیل باکتری و ذرات مضر بر روی مبدل حرارتی جلوگیری می کند و رطوبت داخل پنل دستگاه و تمامی مواد و گرد و غبار را به طور کامل به صورت خودکار از بین می برد. بدین ترتیب با وجود این فناوری هوای پاک و سالم بدون هیچ گونه مواد مضر در داخل محیط جریان می یابد. علاوه بر این، یک پیش فیلتر در ورودی هوای کولر وجود دارد که از ورود هوای ناسالم و ذرات بزرگتر گرد و غبار جلوگیری می کند. اگر در حین استفاده از کولر گازی قطع و وصل شود، عملکرد تنظیم مجدد خودکار در این کولر گازی وجود دارد که به طور خودکار دستگاه را به تنظیمات قبلی بازنشانی می کند.

این کولر گازی همچنین از فناوری ThinQ و عملکرد Wi-Fi پشتیبانی می کند که از طریق آن می توانید کولر گازی را از راه دور با تلفن همراه خود کنترل و مدیریت کنید. فناوری ICA (I control Ampere) نیز قابلیت تنظیم آمپر الکتریکی را در سطوح مختلف دارد. هدف از استفاده از این ویژگی کاهش مصرف آمپر در مواقعی که ولتاژ ناپایدار است می باشد. با فناوری بسیار کاربردی Smart Diagnost نیز می توانید عیوب و مشکلات کولر گازی را شناسایی کرده و راه حل های مناسبی برای رفع آنها بیابید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 12000 الجی مدل AMPU13T4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 12000 الجی مدل AMPU13T4"، کلیک کنید.