نقد و بررسی کولر گازی 18000 الجی مدل AMPU19T4

ارائه محصول

کولر گازی ال جی AMPU19T4 محصول منحصر به فرد شرکت کره ای ال جی می باشد که در سال 2023 با نام Dual Cool به بازار عرضه شد. در واقع این احتمال وجود دارد که این محصول با نام AMP-19T4 در بازار شناخته شود. باید گفت که نصب تایلندی این اسپلیت دیواری ال جی در بازار ما موجود است. این محصول مانند سایر کولرگازی ها از دو یونیت داخلی یا پانل دیواری مدل AMPN26T4 (S4NW18K22LC) و یونیت خارجی با مدل AMPU26T4 (S4UW18K22LC) تشکیل شده است. سیستم تهویه مطبوع دیواری پیش روی شما دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد که می توانید در هر 4 فصل از آن استفاده کنید و محیطی گرم یا خنک در اختیار داشته باشید. این اسپلیت دیواری از سری دوال کول ال جی دارای ظرفیت 18000 بی تی یو است که در واقع معادل 1.5 تن است که متاسفانه در بازار به عنوان یکی از کولرگازی های 19000 ال جی به اشتباه معرفی می شود اما در واقع ظرفیت اصلی دستگاه است. 18 این هزار BTU است. این اسپلیت دیواری ال جی برای محیط های متوسط ​​و نسبتا بزرگ ایده آل است و می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. در مقایسه با کولر گازی معمولی ال جی، این محصول می تواند 65 درصد انرژی کمتر و 60 درصد خنک کننده سریعتر را برای شما فراهم کند.

کولر گازی دیواری LG AMPU19T4 دارای کمپرسور اینورتر دوبل (DUAL Inverter) می باشد. این سری از موتورها ساییدگی کمتری دارند و مجهز به کیت اینورتر هستند که مصرف انرژی کولر گازی را کاهش می دهد. این نسل جدید از فناوری ال‌جی خنک‌سازی سریع‌تر، نویز کمتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان آماده به کار کوتاه‌تر و پایداری بیشتر را فراهم می‌کند و باعث می‌شود دستگاه عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دهد. باید گفت که این موتور یک اینورتر گرمسیری است بنابراین برای آب و هوای گرمسیری (T3) و معتدل (T1) مناسب است. این کمپرسور در محیط با دمای بالا و نزدیک به 63 درجه می تواند عملکرد عالی داشته باشد. به گفته ال جی این موتور تا 10 سال گارانتی دارد که در این مدت می توانید شاهد عملکرد عالی دستگاه باشید. علاوه بر این، شرکت ال جی گاز مبرد R410A را که در اکثر محصولات خانگی مشاهده می کنید، روی اسپلیتر دیواری AMPU19T4 قرار داده است. این گاز نه تنها آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند، بلکه عملکرد جذب و رهاسازی حرارت بسیار خوبی دارد و نقطه جوش کمتری نسبت به سایر گازها دارد. با توجه به اینکه کولر گازی اینورتر دوگانه فوق دارای دمپر برقی 4 جهته است، قابلیت پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) را دارد که باعث جریان هوای خنک به کل فضای داخلی می شود. بنابراین، در هر کجا و با حضور در سالن، می توانید جریان هوای خنک و راحت یا گرم داشته باشید.

اسپلیت سرمایش و گرمایش ال جی AMPU19T4 به همراه یک ریموت کنترل به بازار عرضه شد که می توانید از راه دور کولر گازی را کنترل کنید. دکمه های زیادی روی ریموت کنترل وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و کار با کولر گازی را راحت و آسان می کنند. با استفاده از دکمه SWING می توانید جهت دمپر یا پره ها را تغییر دهید. در واقع این گزینه به شما امکان تغییر جهت باد را می دهد. این محصول دارای شیرهای عمودی و افقی می باشد که با استفاده از کلید راکر عمودی و کلید افقی می توانید جهت حرکت را روی آن تنظیم کنید. حالت خواب که یک حالت خواب است، دما و سرعت باد به طور خودکار تا یک سطح مشخص تنظیم می شود تا یک محیط خواب مناسب ایجاد شود. همچنین از دکمه Comfort Air برای تنظیم خودکار زاویه باد و جلوگیری از وزش مستقیم باد به افراد استفاده می شود. می توانید از دکمه تنظیم/لغو برای تنظیم یا لغو عملکردهای خاص و تایمر استفاده کنید. دکمه سرعت فن برای انتخاب سرعت فن و دمیدن هوا به داخل اتاق مفید است. این کولر گازی دارای حالت جت می باشد که شامل 3 عملکرد مختلف خنک کننده سریع (Jet Cool)، گرمایش سریع (Jet Heat) و رطوبت زدایی سریع (Jet Dry) می باشد.

فناوری منحصر به فرد Plasmaster™ Ionizer+ یکی از نقاط قوت و برجسته تهویه مطبوع LG AMPU19T4 Dual Cool است که دارای گواهی TÜV Rheinland و مورد تایید سازمان ها است. این فناوری توانایی تزریق بیش از 3 میلیون یون به فضای داخلی را دارد که نه تنها هوای عبوری از کولر گازی را استریل می کند، بلکه مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را نیز ضدعفونی می کند و محیط را تمیز می کند و در نتیجه فضایی کاملا سالم به وجود می آید. و به دور از میکروب ها خواهید بود. در واقع، محافظت غیر قابل نفوذی را ارائه می دهد و تا 99.9 درصد از میکروب ها، باکتری ها و بوهای ناخواسته را از بین می برد. فناوری Auto Clean نیز در لیست مشخصات فنی وال اسپلیتر 18000 ال جی AMPU19T4-AMPN19T4 قرار گرفته است. وجود این عملکرد از تشکیل باکتری ها و ذرات مضر روی مبدل حرارتی جلوگیری می کند. در واقع این عملکرد به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت کاربر رطوبت پنل داخلی و هرگونه مواد مضر و گرد و غبار را از کولر گازی پاک می کند. با این حال دیگر خبری از باکتری و بوی نامطبوع نیست و در عوض هوای سالم، تمیز و مطبوع در فضای داخلی به گردش در خواهد آمد. فیلتر هوای ورودی (Pre-Filter) که آنتی باکتریال است در بالای پنل داخلی قرار دارد. این فیلتر به عنوان اولین خط دفاعی برای تهویه مطبوع، ذرات گرد و غبار بزرگتر را جذب می کند که از مسدود کردن فیلترهای اصلی تصفیه هوا جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مزایای کولر گازی مذکور وجود راحتی فوق العاده بی صدا است که هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و در سکوت کامل کار می کند و بدین ترتیب در ساعات مختلف شبانه روز محیطی کاملا آرام را در اختیار خواهید داشت. عملکرد راه اندازی مجدد خودکار، راه اندازی مجددی است که پس از قطع شدن برق و روشن شدن مجدد کولر به طور خودکار روشن می شود. با توجه به اینکه کولر گازی LG AMPN19T4 از فناوری ThinQ و Wi-Fi پشتیبانی می کند، شما قادر خواهید بود کولر گازی ال جی خود را از طریق تلفن همراه خود کنترل و مدیریت کنید. ال جی کولر گازی AMPU19T4-AMPN19T4 را به یک مودم فوق پیشرفته 2 آمپر مجهز می کند. عملکرد I-CONTROL Ampere که می تواند جریان کولر گازی را به 2 آمپر کاهش دهد. در واقع این تابع قابلیت تنظیم آمپر برق را در سطوح مختلف دارد و برای مواقعی که ولتاژ برق ناپایدار است مناسب است. هنگامی که هنگام استفاده از دستگاه با مشکل مواجه می شوید، فناوری Smart Diagnosis به شما کمک می کند! این قابلیت به شما کمک می کند تا مشکلات و ایرادات دستگاه خود را بیابید و با توجه به آنها راه حل هایی را در اختیار شما قرار دهد. یونیت خارجی کولر گازی ال جی 19000 دارای رادیاتور مسی می باشد که پوشش محکم کندانسور کولر گازی محسوب می شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر این سیستم تهویه مطبوع و افزایش راندمان سرمایش و گرمایش آن می شود. خواهد داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 18000 الجی مدل AMPU19T4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 18000 الجی مدل AMPU19T4"، کلیک کنید.