نقد و بررسی کولر گازی 18000 گری مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A

نمایش محصولات

تهویه کننده هوا GWH18AGDXE-K3DTA1A محصول 2022 یکی دیگر از کولرگازی های خوب و باکیفیت شرکت گری است که با نام سری Polar Inverter به بازار عرضه شده است و یک راه حل خنک کننده برتر برای منزل یا محل کار شما می باشد. این کولر گازی با طراحی شیک و ویژگی های پیشرفته خود مطمئنا شما را در طول سال خنک و راحت نگه می دارد. طراحی تقسیم شده آن امکان نصب و نگهداری آسان را فراهم می کند، در حالی که استفاده از فناوری اینورتر عملکرد کارآمد و قابل اعتماد را تضمین می کند. ظرفیت این محصول 18 هزار BTU (BTU/hour) است که در واقع معادل 1.5 تن (TON) می باشد و می توانید برای محیط های متوسط ​​و کوچک از آن استفاده کنید. البته ظرفیت هر یک از حالت های سرمایش آن 5275 وات معادل 17999 (BTU/hour) و ظرفیت حالت گرمایش آن 5700 وات معادل 19449 (BTU/hour) می باشد. کولر گازی دیواری خاکستری مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A دارای دو حالت سرمایش (Cooling) و گرمایش (Heating) می باشد، یعنی برای استفاده در هر چهار فصل سال مناسب بوده و می تواند هوای خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. باید گفت که درایو داخلی این محصول با مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A/I و درایو اکسترنال آن با مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A/O عرضه می شود. همانطور که می دانید هر کولرگازی کلاس آب و هوایی مخصوص به خود را دارد و باید گفت که کولر گازی 18000 گرمی GWH18AGDXE-K3DTA1A از کلاس آب و هوایی T3 استفاده می کند و برای آب و هوا و مناطق گرمسیری بسیار مناسب است. یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی های سنتی و قدیمی، ایجاد صدای زیاد در هنگام کارکرد دستگاه است. این پدیده نه تنها باعث ناراحتی و تحریک کاربر خواهد شد، بلکه عمر دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که پنل داخلی این محصول با سطح صدای تنها 43 دسی بل برای اتاق خواب، اداره و سایر فضاهای آرام ایده آل است.

یکی از چشمگیرترین جنبه های این کولر گازی دیواری، فناوری اینورتر آن است که به دستگاه اجازه می دهد تا به طور مداوم قدرت کمپرسور را برای حفظ دمای مطلوب در داخل تنظیم کند که مصرف انرژی کمتری را تضمین می کند. این کار باعث صرفه جویی در قبض های برق می شود و در دراز مدت بسیار کارآمد خواهد بود. این کولر گازی مجهز به کمپرسور T3 می باشد که در واقع مهمترین نقش را در این واحد AC ایفا می کند و می تواند عملکرد و کارایی دستگاه را تسریع کند تا دستگاه در دماهای بالا به خوبی کار کند. این قطعه به لطف بدنه محکم و رادیاتورهای روکش طلا بسیار بادوام و بادوام بوده و یک پوشش قوی کندانسور کولر گازی به حساب می آید و در نتیجه از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری می کند و در نتیجه عمر طولانی این سیستم تهویه مطبوع خواهد بود. این نوع کمپرسور علیرغم دمای بالای محیط می تواند عملکرد و کارایی بالایی داشته باشد. در واقع این کمپرسور نسبت به سایر کمپرسورها برق کمتری مصرف می کند و همچنین صدای کمتری دارد. همچنین عمر طولانی تری دارد و می تواند بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد. همچنین در محیط هایی با دمای نزدیک به 60 درجه سانتیگراد قابل استفاده است و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. شرکت گری این اجاق گاز دیواری را به گاز R410A با ظرفیت 1350 گرم مجهز می کند که از ویژگی های بارز آن می توان به راندمان بالا، بهبود عملکرد و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. همچنین با وجود این گاز دستگاه می تواند عملکرد بسیار خوبی در جذب و رهاسازی گرما و در نهایت ایجاد هوای پاک و سالم در داخل محیط داشته باشد. اسپلیت دیواری خاکستری GWH18AGDXE-K3DTA1A دارای دمپرهای برقی چهار طرفه است یعنی قابلیت پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ و راست) را دارد که به صورت خودکار و فقط با کنترل از راه دور سرد فعال می شود. یا به تمام گوشه ها و گوشه های اتاق مورد نظر گرم می شود. نمایشگری بر روی پنل داخلی دستگاه قرار می گیرد که با فشار دادن دکمه LIGHT نور آن روشن و خاموش می شود.

به همراه کولر گازی اینورتر دارگری GWH18AGDXE یک ریموت کنترل نیز ارائه شده است که به کمک آن می توانید تنظیمات و کنترل دستگاه را از راه دور انجام دهید. البته گزینه های مختلف و عملکردهای منحصر به فردی در کنترل از راه دور این دستگاه تعبیه شده است که به حالت های عملکرد سیستم تهویه مطبوع مربوط می شود که به شما کمک می کند بهترین تجربه را در هنگام کار با کولر گازی داشته باشید هنگامی که ترجیحات خاصی دارید یا اگر اتاق شما در مورد کنترل دما به توجه ویژه نیاز دارد. آنها شباهتی دارند که می توان آن را به عنوان یک کل درک کرد. با ما همراه باشید تا بتوانیم در مورد هر یک از ویژگی های مختلف این دیوار جدا کننده توضیحات مختصری در اختیار شما قرار دهیم.

حالت فن یکی از دکمه های نصب شده روی ریموت کنترل این کولر گازی است که با فعال شدن حالت فن، فن AC داخلی هوا را در اتاق به گردش در می آورد. این کار مانند یک فن معمولی بدون خنک کننده انجام می شود. مزیت اصلی استفاده از حالت فن در AC صرفه جویی آشکار انرژی به دلیل عدم کارکرد کمپرسور است. متأسفانه هوای سرد را فراهم نمی کند، بلکه هوا را به گردش در می آورد یا می دمد. دکمه MODE به شما این امکان را می دهد که عملکرد دستگاه را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. دکمه حالت توربو نیز یک حالت تهویه مطبوع است که باعث می شود کمپرسور و فن سریعتر کار کنند. از این حالت می توان برای خنک یا گرم کردن فضا سریعتر از سایر حالت ها استفاده کرد. برخی از سازندگان این حالت را با قدرت بالا، حالت جت یا قدرت نیز می نامند. بر روی ریموت کنترل این کولر گازی دو دکمه جهت بالا و پایین تعبیه شده است که با استفاده از آن ها می توانید دمای کولر گازی را کم و زیاد کنید. همچنین می توانید با استفاده از دکمه CLOCK ساعت را تنظیم کنید.

حالت iFeel چیست؟ iFeel یک ویژگی منحصر به فرد و هیجان انگیز است که به عنوان استاندارد در هر سیستم تهویه مطبوع داخلی فروخته شده گنجانده شده است. یک حالت بسیار پیشرفته که تفاوت دما بین تنظیم و احساس را از طریق سنسور تعبیه شده در کنترل از راه دور که معمولاً نزدیک کاربر می ماند حذف می کند. در واقع این حالت به شما این امکان را می دهد که دما را با توجه به سطح راحتی خود تنظیم کنید. در بسیاری از موارد، قرار دادن واحدهای تهویه مطبوع برای نظارت بر درجه حرارت در جای دیگری از اتاق ایده آل نیست، چه آنها در بالای دیوار باشند و چه دور از فضای اصلی نشیمن. این می تواند تفاوت باورنکردنی تا 4-5 درجه سانتیگراد را تنها در یک اتاق ایجاد کند. سیستم iFeel این مشکل کنترل دما را با قرار دادن یک ترموستات در خود کنترل از راه دور حل می کند. به عبارت دیگر، با استفاده از دکمه iFeel، کاربر می تواند فوراً کنترل دما را به ترموستات در دست خود منتقل کند و امکان تنظیم کامل دما را فراهم کند که به طور خاص برای این منظور طراحی شده است. دکمه TEMP یا Temperture که روی ریموت کنترل کولر گازی GWH18AGDXE قرار دارد نیز می تواند تعادل دمای محیط را حفظ کند. بنابراین اگر می خواهید دمای اتاق را روی دمای خاصی تنظیم کنید یا آن را کم یا زیاد کنید باید از این دکمه استفاده کنید.

حالت خواب یکی از عملکردهایی است که می توان آن را به عنوان حالت اصلی کولر گازی ها در نظر گرفت زیرا با توجه به حرکت شما کار می کند و به شما اجازه می دهد تا با آرامش بخوابید. بسیاری از تهویه مطبوع جدیدتر در صنعت، اکنون دارای ویژگی به نام حالت خواب هستند. اگر حالت خواب را فعال کنید، دستگاه به طور خودکار دما را در طول شب افزایش می دهد. هنگامی که ما می خوابیم، بدن ما خنک شدن کمتری را تحمل می کند، بنابراین تهویه مطبوع می تواند بدون اینکه کسی بداند دمای محیط را به طور موثرتری کنترل کند. بدن شما هنگام خواب شروع به خنک شدن می کند. به همین دلیل است که شما اغلب در شب سرد هستید. در نتیجه، داشتن یک واحد AC که می تواند هوشمندانه پاسخ دهد می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. هرکسی که به دنبال یک تهویه مطبوع با حداکثر کارایی ممکن است باید از حالت خواب استفاده کند. مزایای حالت خواب چیست؟ 1) در یک محیط بسیار دلپذیر که نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم به دلیل وضعیت خواب می توانید احساس بهتری داشته باشید. این به کولر گازی شما اجازه می دهد تا هر ساعت تنظیمات خود را تنظیم کند. 2) همچنین می تواند به شما کمک کند بدون هیچ مشکلی به طور مداوم در شب بخوابید. 3) با فعال کردن حالت خواب، سیستم تهویه مطبوع ظرفیت خنک کننده معمولی خود را کاهش می دهد و در نتیجه قبض انرژی ماهانه شما را از نظر مصرف انرژی و مصرف برق کاهش می دهد. ۴) داشتن یک کولر گازی با این ویژگی و سنسورهای حرکتی موثر در صورتی می تواند موثر باشد که از نوسانات جزئی دمای اتاق آگاه باشید. 5) تهویه مطبوع می تواند با کمک به تشخیص هر حرکت شما، دما را افزایش داده و ثابت نگه دارد. این به جلوگیری از حواس پرتی در آرامش شما کمک می کند.

یکی از ویژگی های کلیدی کولر گازی GWH18AGDXE وجود فیلترهای پیشرفته تصفیه هوا می باشد. در واقع به لطف این فیلتر، این کولر گازی قادر است ذرات گرد و غبار و عناصر اضافی به ویژه باکتری ها را فیلتر کرده و هوای تمیز و تمیز و بدون ذرات گرد و غبار را وارد خانه کند که از مشکلات تنفسی و در نتیجه سلامت افراد مبتلا جلوگیری می کند. از بیماری های تنفسی تهدید نخواهد شد. یکی از مواردی که امروزه بسیاری از تولیدکنندگان و حتی خریداران لوازم خانگی از جمله کولر به آن توجه دارند هوشمندی دستگاه ها و تجهیزات آنها با قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای است. خوشبختانه شرکت گری این دستگاه را به شبکه وای فای بی سیم نیز مجهز کرده و به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از تلفن همراه خود کولر گازی را از راه دور کنترل و تنظیم کند. به عنوان مثال، کاربر می تواند با استفاده از تلفن همراه خود کولر گازی را هنگامی که به خانه می رسد، روشن کند تا زمانی که به خانه برسد و هوای خنک یا گرم دریافت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 18000 گری مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 18000 گری مدل GWH18AGDXE-K3DTA1A"، کلیک کنید.