نقد و بررسی کولر گازی 24000 گری مدل GWH24AGEXF-K3NTA1A

نمایش محصولات

تهویه کننده هوا GWH24AGEXF-K3NTA1A از سری کولرگازی های باکیفیت 2022 شرکت گری می باشد که دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش بوده و دارای آخرین آپشن های روز دنیا می باشد و تعادل قابل توجهی بین عملکرد و راندمان بالا و بهره وری انرژی ارائه می دهد. مانند سایر کولرهای گازی، اسپلیت دیواری فوق از دو یونیت داخلی (همان پانل دیواری) و یک یونیت خارجی، یونیت داخلی با مدل GWH24AGEXF-K3NTA1A/I و پانل بیرونی با مدل GWH24AFEXF-K3NTA1A/O تشکیل شده است. آزاد شده اند. همانطور که گفته شد این اسپلیت دارای دو سیکل سرمایش و گرمایش است، یعنی در تابستان می تواند شما را خنک کند و در زمستان گرم می کند، بنابراین در هر چهار فصل سال قابل استفاده است و می تواند نیازهای سرمایش و گرمایش را به طور کامل برطرف کند. برای جلب رضایت شما کولر گازی دیواری GWH24AGEXF-K3NTA1A خاکستری برای استفاده در مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل (T1) و گرمسیری (T3) کاملا مناسب و ایده آل است و می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. ظرفیت تعیین شده برای این کولر گازی دیواری 24000 BTU می باشد که در واقع معادل 2 تن می باشد. البته ظرفیت سرمایش آن 7400 وات معادل 25249 (BTU/hour) و ظرفیت گرمایش آن 6800 وات معادل 23202 (BTU/hour) است.

یکی از اجزای حیاتی و در واقع ضروری هر سیستم تهویه مطبوع، کمپرسور آن است. کمپرسور در داخل واحد کندانسور قرار دارد و وظیفه فشرده سازی بخار مبرد و انتقال گرما از مبرد (مایع خنک کننده هوا) به کندانسور (دستگاهی که گرما را از هوا می گیرد) را بر عهده دارد. یکی از کمپرسورهای کارآمد و مقرون به صرفه که در اکثر کولرگازی ها از جمله Split Gear GWH24AGEXF-K3NTA1A یافت می شود، کمپرسور T3 است. این سبک کولر گازی و اسپلیت به عنوان گرمسیری یا استوایی نیز شناخته می شود و در دمای نزدیک به 60 درجه می تواند به طور موثر عمل کند. باید گفت که این موتور نسبت به موتورهای معمولی می تواند بازه های فشار و دمای بالاتری را تحمل کند و در محیط هایی با دمای نزدیک به 60 درجه سانتی گراد کارایی و عملکرد عالی دارد. این موتور علاوه بر کاهش لرزش یونیت، از نظر مصرف برق نیز بسیار کارآمد است و به خنک شدن سریعتر محیط کمک می کند.

هنگام انتخاب کولر گازی، یکی از جنبه های مهم این است که کولر گازی از چه نوع گاز (مبرد) استفاده می کند. از گازهای مورد استفاده در انواع کولر گازی می توان به R-22 و R-410A اشاره کرد. این دو نوع مبرد در یک سیستم قابل تعویض نیستند، بنابراین قبل از خرید سیستم خود باید مطمئن شوید که مبرد صحیح را انتخاب کرده اید. گری در ساخت کولرگازی 24000 GWH24AGEXF-K3NTA1A به جای گاز R22 از گاز R410A استفاده کرد. این گاز که اغلب با نام Puron شناخته می شود، که نام تجاری اصلی مرتبط با این نوع مبرد است، یک هیدروفلوئوروکربن (HFC) است که لایه ازن را تخریب نمی کند، بنابراین برای سیستم های تهویه مطبوع مسکونی جدید تایید شده است و می تواند بسیار بهتر ارائه دهد. از گاز R22 همچنین گرما را بهتر از R-22 جذب و آزاد می کند و باعث می شود کمپرسور شما خنک تر عمل کند تا بیش از حد گرم نشود. علاوه بر این، می تواند در فشارهای بالاتر کار کند، بنابراین کمپرسورهای موجود در ماژول ها به گونه ای طراحی شده اند که بارهای بیشتری را تحمل کنند. این اسپلیت 24000 گرمی دارای کمک فنرهای چهار طرفه برقی می باشد یعنی قابلیت پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ و راست) را دارد که می تواند به صورت خودکار و تنها با فعال سازی از طریق ریموت، هوای خنک و یا گرما را به تمام گوشه ها و زوایای اتاق مورد نظر بیاورید. یک صفحه دیجیتال مخفی بر روی پنل دستگاه قرار داده شده است که تنها در صورت روشن بودن دستگاه قابل مشاهده خواهد بود و می تواند دمای محیط، دمای هوای کولر و سایر تنظیماتی که روی این محصول انجام می دهید را نمایش دهد.

با پیشرفت بسیار زیاد در فناوری تهویه مطبوع، جای تعجب نیست که با نام ها و نمادهای پیچیده کنترل از راه دور کولر گازی گیج شوید، مگر اینکه خیلی مختص محیط خانه خود باشید یا به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید البته، برخی از افراد فقط گرمایش را می دانند. و حالت خنک کننده کولر گازی شما، در حالی که ریموت کنترل کولر گازی برای راحتی شما به تعدادی عملکرد ویژه مجهز شده است. علاوه بر حالت های خنک کننده استاندارد، سرعت فن، کنترل تیغه و …، نمادهای بسیار بیشتری وجود دارد که بدون اطلاع از معنی و عملکرد آنها، می تواند استفاده از کولر و ریموت را برای شما سخت کند! با این حال، یادگیری در مورد آنها می تواند کمک زیادی به حفظ دمای عالی در خانه شما کند. در این بخش، برخی از حالت‌های AC را که معمولاً در کنترل‌های کنترل از راه دور واحد AC یافت می‌شوند، همراه با سایر ویژگی‌های پیشرفته‌ای که ممکن است واحد AC شما ممکن است داشته باشد، بررسی می‌کنیم. به خاطر داشته باشید که به معنای واقعی کلمه صدها تولید کننده AC در جهان وجود دارد که ده ها کنترل از راه دور توسط هر سازنده ارائه می شود. هر ریموت کنترل کولر گازی با شرایط فنی و نام های ثبت شده خود ارائه می شود. در حالی که سیستم‌های تهویه مطبوع می‌توانند در آنچه ارائه می‌دهند متفاوت باشند، اکثر آنها تنظیمات مشابهی دارند که عموماً به خودی خود توضیح می‌دهند. در ادامه با ما باشید تا اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد نحوه عملکرد حالت های مختلف این سیستم تهویه مطبوع و نحوه استفاده از آنها در اختیار شما قرار دهیم.

احتمالاً با نماد پنکه کوچک روی ریموت کنترل کولر که حالت فن را نشان می دهد آشنا هستید. حالت فن چیست و چگونه کار می کند؟ به بیان ساده، زمانی که کولر گازی شما در حالت تهویه است، فن دستگاه هوا را در اتاق به گردش در می آورد. این به ویژه زمانی مفید است که می خواهید هوا را بدون روشن کردن کمپرسور و مصرف انرژی اضافی در گردش نگه دارید. بنابراین، به ایجاد یک محیط تازه بدون تغییر قابل توجهی در سطح دما یا رطوبت در اتاق کمک می کند. یکی از مزایای استفاده از حالت فن، کاهش مصرف برق است. در واقع، کارکرد کولر گازی در حالت فن نسبت به سایر حالت‌های AC از جمله سرمایش، گرمایش و حالت خشک انرژی کمتری مصرف می‌کند. این به این دلیل است که برای راه اندازی فن کمتر از کمپرسور انرژی مصرف می شود. به طور کلی، یک کولر گازی در حالت پیش فرض یا خنک کننده می تواند تا چندین هزار وات در ساعت استفاده کند، اما در حالت فن فقط چند صد وات در ساعت و اغلب کمتر. در حالی که تفاوت دقیق در مصرف انرژی بسته به مدل و پیکربندی کولر گازی مورد مقایسه متفاوت خواهد بود، این یک میانگین صرفه جویی قابل توجه است. به خنک کردن اتاق خود در صبح زود کمک کنید وقتی دمای هوا در صبح زود کم است تنظیم کولر گازی خود در حالت فن یک راه عالی برای گردش هوای خنک بدون پرداخت هزینه برای کارکرد کمپرسور دستگاه است. عمر کولر گازی خود را افزایش دهید. اگرچه کولرهای مدرن برای دوام ساخته شده اند، اما کارکردن مداوم کولر گازی در حالت خنک کننده می تواند به دستگاه آسیب برساند. استفاده از حالت فن در روزهای سردتر و مرطوب‌تر می‌تواند راهی عالی برای استراحت دادن به دستگاه شما باشد.

حالت FAST COOL در AC چیست؟ FAST COOL یک حالت سیستم تهویه مطبوع است که باعث می شود کمپرسور و فن سریعتر کار کنند. با این حال، اگر می خواهید اتاق را سریعتر خنک کنید، بررسی کنید که آیا کولر گازی شما حالت خنک کننده یا خنک کننده سریع دارد یا خیر. این ویژگی که در سیستم‌های تهویه مطبوع جدیدتر و پیشرفته‌تر امروزی رایج است، سریع‌تر از سیستم خنک‌کننده عمل می‌کند و به آن اجازه می‌دهد دمای اتاق را در یک لحظه کاهش دهد و فضا را با هوای خنک‌تر پر کند. با استفاده از دکمه MODE می توانید حالت عملکرد کولر گازی را تنظیم کنید. بنابراین می توانید با توجه به محیط و نیاز خود نحوه عملکرد دستگاه را تعیین کنید.

کولر گازی در واقع چیزی است که باید شما و تمام خانواده تان را در خانه راحت نگه دارد و پیدا کردن کولرگازی که همه چیز مورد نیاز شما را داشته باشد می تواند خیال شما را تا حد امکان راحت کند. یکی از ویژگی هایی که اکثر سیستم های تهویه مطبوع ممکن است داشته باشند حالت خواب است. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید حالت خواب در کولر گازی شما چیست و چه مزایایی دارد و برای چه کسانی مناسب نیست؟ اجازه بدهید توضیح مختصری به شما بدهیم.

حالت خواب ویژگی خاصی است که اکثر کولرگازی ها از جمله کولر گازی Geri GWH24AGEXF-K3NTA1A از آن استفاده می کنند. هنگامی که حالت خواب را فعال می کنید، سیستم به تدریج دما را در طول شب افزایش می دهد. از آنجایی که بدن ما قادر است در هنگام خواب سرمای کمتری را تحمل کند، کولر گازی می‌تواند دمای محیط را بسیار بهتر بدون اینکه کسی متوجه شود تنظیم کند. وقتی می خوابید بدنتان خنک می شود. به همین دلیل است که معمولاً در شب احساس سرما می کنید. بنابراین، داشتن یک واحد AC که به اندازه کافی هوشمند برای انطباق باشد، می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. حالت خواب برای هر کسی که به دنبال یک واحد AC است که بهترین عملکرد را دارد ضروری است. یکی از مزایای حالت خواب این است که بیشترین صرفه جویی در مصرف برق را تجربه خواهید کرد. داشتن یک واحد AC که در حالت خواب است می تواند در طولانی مدت انرژی زیادی را برای شما ذخیره کند. این به کولر گازی اجازه می دهد تا باری را که در شب حمل می کند کاهش دهد. این به نوبه خود می تواند به اطمینان حاصل شود که تهویه مطبوع به طور مداوم سخت کار نمی کند و در عین حال کمترین انرژی ممکن را مصرف می کند. اگر فرد حساسی هستید، موقعیت خواب ممکن است لزوما برای شما مناسب نباشد. از آنجایی که دما در هنگام خواب افزایش می یابد، اصلاً نباید متوجه آن شوید. با این حال، برخی از افراد نسبت به تغییرات مکان خود بسیار حساس هستند. بنابراین، ممکن است برای کسانی که دائماً با گرمای شب از خواب بیدار می شوند یا برای افرادی که احتمال افزایش دما را بیشتر احساس می کنند، مناسب نباشد.

حالت CLOCK یکی دیگر از حالت های این کولر گازی است که برای روشن یا خاموش کردن کولر گازی بر اساس تایمر کولر گازی استفاده می شود. همچنین می توانید با استفاده از دکمه LIGHT روی کنترل از راه دور، نور پنل یونیت داخلی واحد را روشن یا خاموش کنید. دکمه های فلش بالا و پایین دکمه های کنترل دما هستند که روی کنترل از راه دور این واحد AC نشان داده شده اند. علاوه بر این می توانید به راحتی از طریق دکمه TEMP دمای کولر گازی را کنترل کنید. دکمه Turbo در این کنترل از راه دور نیز برای زمانی طراحی شده است که می خواهید کولر گازی شما با حداکثر توان کار کند. هدف اصلی حالت توربو در واقع تسریع فرآیند سرمایش یا گرمایش در اتاق است. به طور معمول حالت توربو برای مدت زمان محدودی فعال می شود (بسته به برند کولر گازی معمولاً 30 دقیقه فعال می شود) بنابراین پس از نمایش نشانگر توربو بر روی نمایشگر کنترل از راه دور، کولر گازی به مدت 30 دقیقه کار می کند. حالت توربو اگر دکمه Mode در حالی که فعال است فشار داده شود، عملکرد Turbo خاموش می شود. استفاده از گزینه Turbo به شما امکان تنظیم دما یا سرعت فن را نمی دهد.

به طور کلی، سیستم های تهویه مطبوع می توانند زندگی شما را آسان تر کنند. چگونه با اتصال به اینترنت، وای فای و یک اپلیکیشن، می توانید گوشی هوشمند خود را به یک کنترل کننده تهویه مطبوع منزل خود تبدیل کنید. کولر گازی GREE GWH24AGEXF یکی دیگر از محصولات هوشمند شرکت گری است که دارای وای فای داخلی و قابلیت اتصال به تلفن همراه می باشد. یکی از مزایایی که می توانید از این تهویه مطبوع هوشمند متصل به Wi-Fi دریافت کنید، سهولت کنترل کامل بر واحد AC خود در هر کجا که هستید است. علاوه بر این، دستگاه‌های ACU متصل به Wi-Fi به کاهش هزینه‌های انرژی کمک می‌کنند و خانه شما را به مکانی راحت‌تر برای زندگی تبدیل می‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 24000 گری مدل GWH24AGEXF-K3NTA1A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 24000 گری مدل GWH24AGEXF-K3NTA1A"، کلیک کنید.