نقد و بررسی کولر گازی 30000 گری مدل GWH30AGEXH

نمایش محصولات

تهویه کننده هوا GWH30AGEXH این بخشی از سری کولر گازی Pular از شرکت GREE است که ترکیبی ایده آل از راندمان انرژی بالا و عملکرد بسیار بی صدا را ارائه می دهد. این اسپلیت دارای دو واحد است، یونیت داخلی (دیواری) که هوای تازه را وارد اتاق می کند و واحد خارجی که مبرد را فشرده می کند. این دو واحد توسط سیم های برق و لوله های گاز فشار قوی به هم متصل می شوند. یونیت داخلی این کولر گازی با مدل GWH30AGEXH-K3NTA1A/I و یونیت خارجی با مدل کامل GWH30AGEXH-K3NTA1A/O وارد بازار شده است. زیبایی کولر گازی چرخه معکوس این است که می تواند شما را در تابستان خنک کند و در زمستان شما را گرم کند. اسپلیت دیواری فوق دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد، بنابراین برای استفاده در هر 4 فصل سال مناسب و ایده آل می باشد و می تواند کارایی بسیار خوبی از خود نشان دهد. در واقع استفاده از این نوع کولر گازی روشی عالی برای صرفه جویی در هزینه و فضای خانه شماست. ظرفیت در نظر گرفته شده برای کولر گازی GWH30 برابر با 30 هزار BTU است که در واقع معادل 2.5 تن می باشد. این کولر گازی دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد که امکان استفاده از آن در هر 4 فصل سال وجود دارد و در هر دو قسمت می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. کولر گازی فوق دارای ظرفیت سرمایشی (T1): 8200 وات معادل 27979 (BTU/hour)، ظرفیت سرمایشی (T3): 7000 وات معادل 23884 (BTU/hour) و ظرفیت گرمایشی 8650 وات معادل 295 وات می باشد. BTU / ساعت ساعت (BTU).

کمپرسور یکی از اجزای اصلی کولر گازی است که وظیفه فشرده سازی و گردش مبرد در سراسر دستگاه را بر عهده دارد. یکی از مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین موتورها، کمپرسور T3 است که می توانید آن را در پلارایزر اسپلیت گری GWH30AGEXH مشاهده کنید. این سری از موتورها به گونه ای طراحی شده اند که در محدوده فشار و دمای بالاتر مقاومت کنند. بنابراین، آنها می توانند با اطمینان بیشتر و کارآمدتر در دمای بالای 60 درجه کار کنند. سیستم های تهویه مطبوع اغلب به دلایل مختلفی از مبرد R410 به جای R22 استفاده می کنند. R410 نسبت به R22 سازگارتر با محیط زیست در نظر گرفته می شود زیرا پتانسیل تخریب لایه ازن صفر دارد. علاوه بر این، R410 دارای خواص ترمودینامیکی بهتری است که امکان خنک سازی کارآمدتر و موثرتر را فراهم می کند. در نتیجه، R410 اغلب انتخاب ارجح برای سیستم‌های تهویه مطبوع مدرن است زیرا به کاهش اثرات زیست‌محیطی و بهبود بهره‌وری انرژی کمک می‌کند. گری در ساخت کولر گازی دیواری سری قطبی GWH30AGEXH با ظرفیت 1750 گرم از گاز R410A استفاده کرده است. وجود این گاز باعث بهتر شدن دستگاه می شود. این گاز نسبت به گازهای قدیمی ضریب راندمان بالایی دارد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های انرژی می شود. همچنین توانایی بسیار خوبی در جذب و آزادسازی گرما دارد. این محصول دارای دمپر برقی 4 جهته است یعنی دارای دمپر افقی و عمودی می باشد بنابراین قابلیت پرتاب باد را در هر 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) دارد. با این اوصاف باید گفت که در هر گوشه سالن امکان جریان هوای خنک و گرم وجود دارد. در واقع یونیت AC به کمک این فلپ 4 طرفه قابلیت پخش سریع و کارآمد هوا در جهات مختلف را دارد که مزیت بزرگی برای آن محسوب می شود.

آیا می خواهید هنگام استراحت از هوای خنک و با طراوت لذت ببرید، اما از دکمه های روی ریموت کنترل که حالت های مختلف کولر گازی را نشان می دهد، اطلاعی ندارید؟ حالت های مختلف تهویه مطبوع نیازهای مختلف شما را برآورده می کند. بنابراین، انتخاب حالت تهویه مطبوع مناسب که متناسب با نیاز شما باشد، بهترین تجربه را در هنگام کار با واحد تهویه مطبوع خود به شما ارائه می دهد. هر حالت هدف متفاوتی را دنبال می کند و برای موقعیت های مختلف ایده آل است، بنابراین مهم است که بدانید هر حالت چگونه کار می کند و چه زمانی از آن برای حداکثر راحتی و کارایی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد حالت های مختلف کولر گازی پلاریزه GWH30AGEXH و نحوه استفاده موثر از آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید. حالت فن در AC برای گردش هوا در اتاق بدون خنک کردن یا خشک کردن طراحی شده است، اما در واقع دما را کاهش نمی دهد. این حالت معمولا برای تهویه اتاق استفاده می شود. در این حالت هیچ سرمایش یا گرمایشی وجود ندارد. این حالت تهویه مطبوع تنها به عنوان یک فن عمل می کند و بدون تغییر دما هوا را به داخل اتاق می دمد. حالت فن زمانی می تواند مفید باشد که اتاق از قبل در دمای مناسبی باشد، اما گردش هوا برای راحتی یا بهبود کیفیت هوای داخل خانه مورد نیاز است. استفاده از این گزینه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود زیرا کمپرسور خاموش است. حالت فن همچنین برای از بین بردن بو از اتاق یا برای خشک کردن لباس های خیس مفید است. در واقع این حالت کار باعث می شود نسیم خفیفی در داخل بچرخد. بنابراین، دما و رطوبت در اتاق تغییر نخواهد کرد.

حالت خنک کننده رایج ترین و معمولاً تنظیم پیش فرض در اولین روشن کردن کولر گازی است. این عملکرد برای خنک کردن اتاق استفاده می شود. در این حالت کولر گازی با کشیدن هوای گرم از اتاق، حذف گرما از آن و آوردن هوای خنک به داخل اتاق کار می کند. گرما معمولاً از طریق یک شیلنگ تخلیه یا یک واحد بیرونی جداگانه به محیط بیرون پراکنده می شود. این ویژگی هوای خنک را در سراسر اتاق شما می فرستد و برای خنک کردن یک منطقه پس از یک روز گرم طولانی عالی است. هنگام استفاده از حالت خنک کننده، مطمئن شوید که تنظیم دمای مناسب را برای بهینه سازی صرفه جویی در انرژی تنظیم کنید. حالت گرمایش زمانی است که کولر هوای گرم تولید می کند. این کار را با استفاده از فناوری چرخه معکوس انجام می دهد که چرخه خنک کننده در سیستم را معکوس می کند. این کار به این صورت است: یک مایع سرد به نام مبرد از یک سیم پیچ خارجی عبور می کند و گرما را از هوای بیرون جذب می کند. یعنی هوای گرم وارد اتاق می شود و هوای سرد خارج می شود. این روند تا زمانی که اتاق به دمای تعیین شده برسد ادامه می یابد. حالت گرما برای کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند ایده آل است. دمای اتاق را افزایش می دهد تا بتوانید در ماه های زمستان گرم بمانید. این حالت فقط با کولر گازی با عملکرد گرم و سرد یا کولر گازی پمپ حرارتی قابل استفاده است که در ماه های زمستان بسیار کاربردی است.

حالت توربو یکی از حالت های کولر گازی 30000 گرمی GWH30AGEXH است که برای یک اثر خنک کننده فوری در اتاق کافی است. هوا را با سرعت بالا به گردش در می آورد و اجازه می دهد فضا در کمترین زمان به دمای مطلوب برسد. با این حال، مصرف انرژی برای حالت توربو بسیار بالا است زیرا سرعت فن کولر گازی و کمپرسور در بالاترین و کمترین دما کار می کنند تا هوای خنک را در سریع ترین زمان ممکن فراهم کنند. در این حالت، واحد AC با حداکثر ظرفیت خود برای مدت زمان مشخصی کار می کند و یک اثر خنک کننده سریع ارائه می دهد. این عملکرد زمانی مفید است که در یک روز گرم تابستان نیاز به خنک کردن سریع اتاق دارید یا در هوای سرد خیلی سریع آن را گرم کنید، اما ممکن است انرژی بیشتری نسبت به عملکرد عادی مصرف کند. هنگام استفاده منظم از حالت توربو، مهم است که مصرف انرژی و عملکرد را در نظر بگیرید. زیرا حالت توربو به دلیل شدت بالا نسبت به سایر حالت های کولر گازی از قدرت بیشتری استفاده می کند. تنظیم حالت عملکرد کولر گازی با دکمه MODE امکان پذیر است و می توانید با توجه به شرایط محیطی و نیازهای مورد نظر، حالت عملکرد دستگاه را تعیین کنید. دمای کولر گازی را می توان با استفاده از دکمه TEMP تعیین کرد. دکمه های دما معمولاً فلش های بالا و پایین هستند که روی آنها TEMP نوشته شده است. فشار دادن دکمه UP باعث افزایش دمای تنظیم شده و فشار دادن دکمه DOWN باعث کاهش دما می شود. حالت CLOCK یک عملکرد کولر گازی است که برای روشن یا خاموش کردن کولر گازی طبق برنامه زمانبندی استفاده می شود. بر روی یونیت داخلی نمایشگری وجود دارد که با فشار دادن دکمه LIGHT چراغ آن روشن و خاموش می شود.

حالت I Feel در کولر گازی Gary GWH30AGEXH-K3NTA1A 30000 دارای سنسوری است که در کنترل از راه دور بی سیم تعبیه شده است. دمای هوا را در مکانی که در آن قرار دارد اندازه گیری می کند و اطلاعات را به واحد داخلی کولر گازی منتقل می کند. بنابراین، سیستم اسپلیت عملکرد خود را بهینه می کند تا پارامترهای تنظیم شده در محل کنترل از راه دور به یک سطح راحت برسد. برای اینکه عملکرد I Feel با دقت بیشتری کار کند، باید بیشتر از آن استفاده شود، سپس پارامترهای بیشتری در حافظه وجود خواهد داشت و تهویه مطبوع می تواند دقیق ترین مقدار را تولید کند. کولر گازی مدرن دارای حالت خواب است. اما چگونه کار می کند و چرا باید از این گزینه ذخیره انرژی استفاده کرد؟ حالت خواب یک ویژگی خاص است که در کولرهای مدرن از جمله کولر گازی 30000 GWH30AGEXH یافت می شود. این بدان معنا نیست که فقط شب هنگام خواب از آن استفاده کنید. در واقع پس از هر ساعت کار، این عملکرد دمای ترموستات را 0.5 یا 1 درجه افزایش می دهد. بسته به سازنده و مدل، این محدوده تنظیم را به افزایش دما 2 یا 3 درجه محدود می کند. این می تواند به شما کمک کند تا مقدار قابل توجهی در قبض برق ماهانه خود صرفه جویی کنید. تولیدکنندگان این تنظیم را برای استفاده در شب در نظر می گیرند، زیرا بدن ما پس از خواب به خنک شدن کمتری نیاز دارد. در واقع این رژیم آب و هوای مساعدی برای خواب خوب ایجاد می کند. با کنترل دما و تنظیم رطوبت به شما کمک می کند هنگام خواب احساس راحتی کنید.

از دیگر مزیت های کولر گازی مذکور می توان به Comfort بی صدا اشاره کرد که هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و در سکوت کامل کار می کند و بدین ترتیب در ساعات مختلف شبانه روز محیطی کاملا آرام را در اختیار خواهید داشت. اگر می خواهید کولر گازی خود را از راه دور کنترل کنید، AC pular Gary GWH30AGEXH برای شما مناسب است. دارای فناوری WiFi داخلی است که به شما امکان می دهد سیستم تهویه مطبوع را از طریق تلفن همراه یا تبلت کنترل و مدیریت کنید. همچنین، این واحد مجهز به یک کنترل از راه دور بی سیم است که امکان کنترل بصری کنترل کولر گازی را فراهم می کند. در واقع شما می توانید عملکرد دستگاه را با توجه به نیازها و انتظارات خود تنظیم کنید. کلاس مقاومت در برابر آب این قیطان 30000 گرم از نوع IPX4 است که به محافظت در برابر مایعات اشاره دارد. مقاومت آب. اسپلیت دیواری بالایی دارای رادیاتور مسی است که پوششی محکم برای کندانسور تهویه مطبوع است. پوشش باله مسی از یک ماده ضد خوردگی منحصر به فرد ساخته شده است که در برابر نمک، هوا، باران و سایر عوامل محیطی که می توانند باعث خوردگی شوند، مقاوم است. این ویژگی خاص باعث افزایش طول عمر کولر گازی شده و به آن اجازه می دهد تا کارایی خود را حفظ کند. در واقع این کندانسورها با سرعت بخشیدن به فرآیند یخ زدایی، راندمان گرمایش کولر گازی را بهبود می بخشند. آنها همچنین محافظت بیشتری برای کویل های AC بدون زنگ زدگی ایجاد می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 30000 گری مدل GWH30AGEXH" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 30000 گری مدل GWH30AGEXH"، کلیک کنید.