نقد و بررسی کولر گازی 36000 گری مدل GWH36LB

نمایش محصولات

تهویه کننده هوا GWH36LB سری جدید کولرگازی گری بسیار کارآمد بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این بدان معناست که ماژول ها برای کارکردن و استفاده موثرتر از انرژی به برق کمتری نیاز دارند که به معنای خنک شدن سریعتر برای شماست. سری Gree Lomo دارای ویژگی های هوشمند برای دستیابی به راندمان بهبود یافته و صرفه جویی بیشتر در انرژی است که در نهایت گرمایش و سرمایش سریع تری را در تمام طول سال فراهم می کند. در واقع این سری که برای گرمایش یا سرمایش کاربردهای کوچک تا متوسط ​​طراحی شده است، یک راه حل هنری و مدرن تهویه مطبوع را ارائه می دهد. این یونیت AC خاکستری از دو قسمت تشکیل شده است، یک واحد داخلی و یک واحد خارجی، که هر کدام به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی در هر فضای زندگی قرار می گیرند. یونیت داخلی مدل فول GWH36LB-K3NTB2B/I و یونیت خارجی مدل فول GWH36LB-K3NTB2B/O تولید و عرضه شده است. این محصول دارای ظرفیت 36000 BTU است که در واقع معادل 3 تن می باشد. بنابراین برای محیط های متوسط ​​و نسبتا بزرگ مناسب است و این قابلیت را دارد که محیطی خنک یا گرم را برای شما ایجاد کند. این دیوار دارای دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی می باشد که می توانید از حالت سرمایش برای خنک سازی محیط و حالت گرمایش برای گرم کردن محیط استفاده کنید. کولر گازی فوق دارای ظرفیت سرمایش 9467 وات معادل 32302 (BTU/hour) و ظرفیت گرمایش 9965 وات معادل 34000 BTU/hour (BTU) می باشد.

T3 یک مدل کمپرسور است که به صورت اسپلیت دیواری GWH36LB-K3NTB2B/O کار می کند، بنابراین دستگاه دارای شرایط کاری در محیط گرمسیری است و می تواند کارایی خوبی را ارائه دهد. این فناوری در لیست کارآمدترین موتورهایی قرار گرفته است که در برابر دماهای شدید و شرایط دیگر مانند رطوبت بسیار مقاوم هستند. کمپرسورهای T3 در مقایسه با T1 (T1) توانایی تحمل فشار و دمای بالاتر را دارند، در واقع آنها به گونه ای طراحی شده اند که حتی در شرایط بسیار گرم عملکرد عالی را ارائه دهند. این فناوری لرزش کمتری دارد و انرژی را به طور موثر مصرف می کند و به خنک شدن سریعتر کمک می کند. نوع گاز استفاده شده در کولر گازی 36000 گرمی GWH36LB گاز R410A می باشد که دارای ظرفیت 2700 گرم می باشد. وجود این گاز سیستم تهویه مطبوع را قابل اعتمادتر و کارآمدتر می کند. از آنجایی که R410A می تواند گرمای بیشتری را نسبت به R-22 جذب و آزاد کند، کمپرسور کولر گازی شما می تواند خنک تر کار کند و خطر فرسودگی کمپرسور به دلیل گرمای بیش از حد را کاهش می دهد. این اسپلیت دیواری دارای دمپر عمودی و دمپر افقی می باشد. در واقع این محصول دارای یک دمپر برقی 4 جهته است که با استفاده از آن می توان باد را در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) وزش داد و به این ترتیب تولید کرد. هوای خنک یا گرم شما می توانید آن را در گوشه و کنار سالن احساس کنید، بنابراین نیازی به تعویض صندلی در سالن ندارید و در هر کجای سالن که بنشینید، جریان هوای خنک یا گرمی خواهید داشت. این ویژگی چرخش 4 جهته باعث می شود که هوا به سرعت و کارآمد در جهات مختلف گردش کند، که یک امتیاز عالی برای این واحد AC است.

درک حالت‌های مختلف کولر گازی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک کند و در عین حال خنک‌کننده راحت‌تری را فراهم کند. چهار حالت اصلی در اکثر کولرگازی ها گرمایش، سرمایش، اتوماتیک و فن می باشد. هر کدام از این حالت ها ویژگی های خاص خود را دارند و ما هر یک از عملکردهای کولر گازی Geri GWH36LB را توضیح خواهیم داد که هر حالت به چه معناست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد. حالت خنک کننده این رایج ترین و معمولاً تنظیم پیش فرض زمانی است که برای اولین بار کولر گازی را روشن می کنید. این حالت هوای خنک را در سراسر اتاق شما می فرستد، که برای خنک کردن یک منطقه پس از یک روز گرم طولانی بسیار عالی است. هنگام استفاده از حالت خنک کننده، مطمئن شوید که تنظیم دمای مناسب را برای بهینه سازی صرفه جویی در انرژی تنظیم کنید. در حالت فن، کولر گازی شما بدون تغییر دما، هوا را در خانه شما به گردش در می آورد. این برای زمانی مفید است که بخواهید هوا را بدون روشن کردن کمپرسور و استفاده از انرژی غیر ضروری در گردش نگه دارید. در این حالت، کولر هوای بیرون را به داخل خانه شما می کشد و آن را از کویل های خنک کننده عبور می دهد. این به حذف هوای کهنه از اتاق شما و اطمینان از گردش اکسیژن تازه در فضای داخلی کمک می کند. با استفاده از دکمه Mode می توانید نحوه عملکرد دستگاه را تعیین کنید.

از آنجایی که بدن ما در هنگام خواب نیاز به خنک شدن کمتری دارد، با تغییر حالت خواب، کولر گازی شما به طور خودکار هوای اطراف شما را تنظیم می کند و بدون اینکه متوجه شوید دمای هوا را کم کم افزایش می دهد. اگر ترجیح می دهید از کولر گازی در شب استفاده نکنید، به حالت خواب بروید. برخی از کاربران حالت خواب را برای صرفه جویی در مصرف برق انتخاب می کنند. این گزینه دمای ایده آلی را برای یک خواب راحت و آرام برای شما فراهم می کند. هر زمان که می خواهید اتاقی را در کمترین زمان ممکن خنک کنید، به حالت توربو بروید. این به کاربران اجازه می دهد تا اتاق را به سرعت و کارآمد خنک کنند و در فواصل 30 دقیقه ای قبل از بازگشت به تنظیمات قبلی عمل کنند. علامت خاموش یا روشن یکی از رایج ترین علامت های کنترل از راه دور در تمام سیستم های تهویه مطبوع است. شناسایی آن آسان است و عمدتاً به عنوان یک ماژول AC در میان آخرین نمادها در انتها نشان داده می شود. نماد یک حرف بزرگ (I) است که با آن احاطه شده است. شما آن را یک بار فشار می دهید و اگر واحد AC روشن بود خاموش می شود. همچنین هنگامی که دستگاه خاموش است دکمه را فشار دهید و روشن می شود. دکمه TEMP به شما کمک می کند تا به راحتی دمای کولر گازی را کنترل کنید. می توانید با دکمه های فلش بالا و پایین روی کنترل از راه دور AC دما را کم یا زیاد کنید. با استفاده از دکمه CLOCK می توانید ساعت را تنظیم کنید. روی یونیت داخلی یک صفحه نمایش وجود دارد که با فشار دادن دکمه LIGHT چراغ آن را روشن و خاموش می کند.

یکی دیگر از مزایای کولر گازی مذکور این است که عملکرد فوق العاده بی صدا دارد، بنابراین هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و در سکوت کامل کار می کند، در نتیجه در ساعات مختلف شبانه روز محیطی کاملا آرام خواهید داشت. همچنین این دستگاه دارای وای فای (WIFI) است که به شما امکان می دهد با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت از هر کجا دستگاه را از راه دور کنترل کنید. کولر گازی Geri GWH36LB مجهز به فیلترهای فوق مدرن است، بنابراین ذرات گرد و غبار توسط این فیلترها حذف می شود و در عوض یک جریان هوای سالم و تمیز در فضای داخلی حاکم خواهد شد. در واقع یک محیط هوایی کاملا سالم برای شما فراهم می کند و باعث می شود سلامت کسانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند به خطر نیفتد. علاوه بر این، این محصول دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب است. این کولر گازی 36000 گرمی دارای رادیاتور طلایی می باشد که پوششی محکم برای کندانسور کولر گازی می باشد و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر این سیستم تهویه مطبوع و افزایش راندمان سرمایش و گرمایش آن می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 36000 گری مدل GWH36LB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 36000 گری مدل GWH36LB"، کلیک کنید.