نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-2-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-tsf02/

بررسی توستر Smeg 2 Large Slice

یکی از زیباترین توسترهایی که تا به حال ساخته شده است، توستر بزرگ 2 تکه Smeg است که در نهایت ظاهری کاملا کلاسیک و زیبا دارد. کیفیت محصولات اسمگ درجه یک بوده و جزو باکیفیت ترین محصولات خانگی دنیا می باشد.

اگر قبلاً محصولی از این شرکت در خانه داشته اید، پس خود را متقاعد کرده اید که خرید یکی از محصولات آن یک بار در زندگی است. تسترهای مه دود نیز در میان سایر محصولات معروف هستند، اگرچه زیبا هستند، اما کارایی بی نظیری از خود نشان می دهند. در این مقاله به بررسی توستر 2 تکه بزرگ اسمگ خواهیم پرداخت.

توستر بزرگ طرح Smeg 2

توستر Smeg 2 Large Slice دارای سبک کلاسیک و قدیمی است. در واقع واضح است که این توستر 2 تکه بزرگ Smeg ظاهری کاملا کلاسیک به سبک اولین توسترهای ساخته شده دارد. اما آیا امکانات آن به روز است؟ بله، در واقع تمامی طرح های شرکت اسمگ ایتالیا کاملا حرفه ای و بر اساس تکنولوژی های روز طراحی و ساخته شده است.

مشخصه مهم اسمگ این است که تمام گوشه های آن خمیده است و این شکل گرد، امضای طراحی این شرکت معروف ایتالیایی است. اگر دقت کنیم حتی دسته بالابر نیز به صورت گوی گرد طراحی شده و اثری از گوشه های تیز در این دستگاه نیست.

اسلات توستر Smeg 2 برش بزرگ

توستر 2 تکه قرمز بزرگ اسمگ دارای دو موقعیت نان است. اما ما نباید فکر کنیم که چون دو اسلات وجود دارد، دو موقعیت وجود دارد. در واقع این توستر Smeg دارای چهار موقعیت می باشد. به جای قرار گرفتن در چهار شکاف مجزا، دو شکاف در یک ردیف به صورت موازی قرار می گیرند.

بدین ترتیب توستر 4 تکه دارای شکل مستطیلی بسیار شیکی می باشد. هر یک از موقعیت ها دارای یک دهانه گسترده است. دهانه عریض این امکان را فراهم می کرد تا از تمامی نان های موجود در بازار در هر اندازه ای استفاده کنید. به عنوان مثال نان بربر و نان سنگک از نان های غلیظی هستند که به راحتی می توان از آنها در این توستر استفاده کرد.

یخ زدایی توستر 2 برش بزرگ اسمگ

توستر برش بزرگ Smeg 2 مجهز به عملکردی برای یخ زدایی نان تست منجمد است. می دانیم که برای خشک نشدن و پیر نشدن نان باید در فریزر یا یخچال نگهداری شود. وقتی این نان یخ زده را بیرون می آوریم، لازم است قبل از برشته کردن یخ آن را آب کنیم.

فرآیند ذوب و از بین بردن یخ را یخ زدایی می گویند. اگرچه این کارکرد ضروری به نظر نمی رسد، اما هنگام خرید توستر می بینیم که همیشه با آن سروکار داریم و از آن استفاده می کنیم.

سطح دما و حالت پخت

یک ویژگی جالب که برای توستر برش بزرگ Smeg 2 در نظر گرفته شده است و در اکثر آزمایش کننده های دیگر وجود ندارد، حالت نان تست یک طرفه یا Bagel است. این عملکرد به ما این امکان را می دهد که یک طرف نان را برشته کنیم و طرف دیگر را طبق معمول رها کنیم.

این یک انتخاب بسیار جالب است زیرا برخی افراد روش متوسط ​​را به انجام شده ترجیح می دهند. برای انجام این کار، سطحی که می‌خواهید برشته کنید، هنگام قرار دادن آن در شکاف‌ها، باید رو به کناره‌های توستر باشد. شرکت Smog برای این توستر خوش ساخت 6 تنظیم دما در نظر گرفته است تا همه بتوانند نان، کلوچه یا غذاهای مشابه را به سلیقه خود برشته کنند.

تنظیمات آن سطحی است. واضح است که هر چه درجه حرارت بالاتر باشد، غذا بیشتر پخته می شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر، توقف عملیات در هر زمان است. شاید به نان نگاه کنید و فکر کنید برای برشته شدن کافی است. با فشردن دکمه Stop فرآیند تست خاتمه می یابد.

نوع توستر 2 برش بزرگ Smeg

شرکت Smeg بیشتر علاقه مند به ساخت محصولات خود از پلاستیک با کیفیت است. اما توستر دارای 2 برش بزرگ استیل براق و صیقلی است.

پایه پایه های ضد لغزش کمی بلند بوده و جریان هوا از زیر دستگاه امکان پذیر است. این پایه ها از پلاستیک ساخته شده اند.

توستر Smeg 2 Large Slice در رنگ های مشکی، قرمز، صورتی، سبز پاستلی، آبی پاستلی، نقره ای، کرم و سفید موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-2-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-tsf02/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-2-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-tsf02/"، کلیک کنید.