نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%af%d9%84-l10-pro-2/

با L10 Pro رویای خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید

جاروبرقی هوشمند Dream L10 Pro ثابت کرده است که یک جاروبرقی همه کاره خوب است که می توان از آن برای تمیز نگه داشتن خانه خود بدون زحمت استفاده کرد. این ربات قادر است تمام زباله های خانه شما را جمع آوری کند و خانه شما را تزئین و نظم دهد. این دستگاه جاروبرقی می کند، کف را تمیز می کند و با سایر دستگاه های هوشمند همکاری می کند. در واقع، این کوتاه ترین توصیف L10 Pro است.

پودر پولیش و آسیاب شده

جاروبرقی هوشمند Dream L10 Pro ظاهری شبیه به سایر جاروبرقی های رباتیک دارد. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی مشکی رنگی است که سطح براق آن می درخشد اما بقیه قطعات آن مات هستند. یک مسافت یاب لیزری در بالای دستگاه تعبیه شده است و بخشی از این سطح به شکل درب لولایی است که دسترسی به سطل زباله را ایجاد می کند. در سمت دیگر یک کنترل پنل با سه دکمه برای شروع دستی تمیز کردن عمومی، تمیز کردن محلی و بازگشت به پایه وجود دارد. با چرخاندن دستگاه رول پلاستیکی فیبر مشکی را نشان می دهد که توسط یک قاب محافظ پلاستیکی دیگر در جای خود نگه داشته شده است و می توان آن را برای تمیز کردن سریع و آسان یا در صورت نیاز تعویض کرد. برس توسط چرخ های محرک قدرتمند با لبه های تراکتور احاطه شده است. چرخ دیگری نزدیک لبه کیس وجود دارد که می تواند 360 درجه بچرخد. در کنار این چرخ شارژ زیادی دیده می شود که برای اتصال جاروبرقی به نیروگاه است. همچنین یک برس زاویه دار با سه تیغه در کنار جاروبرقی وجود دارد. در طرفین و جلوی قسمت پایین، قاب، کل ناحیه دایره‌ای برای نصب دستگاه تمیزکننده مرطوب نیز مشخص شده است. این جاروبرقی مجهز به سه سنسور ناوبری بوده و در کناره آن سوراخ هایی برای خروج هوا تعبیه شده است. قسمت اتصال این مدل ساده و بدون هیچ گونه کنترلی بوده و سطح زیرین آن با یک پد لاستیکی برجسته پوشانده شده است که از لیز خوردن دستگاه بر روی کف صاف یا سخت جلوگیری می کند. خوبی سطل زباله این است که جمع و جور است و از پلاستیک شفاف با فیلتر هپا قابل تعویض ساخته شده است. این قطعه به راحتی جدا می شود، اما قاب بسیار محکم است، بنابراین تا زمانی که بخواهید آن را بردارید، در جای خود باقی می ماند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، واحد تمیز کردن مرطوب است. این قسمت دارای یک چرخ کوچک و یک سکوی نواری برای اتصال موپ است. این قسمت به عنوان ظرف آب نیز عمل می کند و درب آن با پلاستیک بسیار ضخیم بسته می شود. مخزن این قطعه 270 میلی لیتر می باشد. البته، آن قسمت درست مانند کشیدن یک حوله خیس روی زمین است.

گام های قوی به لطف لیزرهای سه بعدی

شرکت Dream معتقد است که از یک سنسور سه بعدی با دقت بالا در مدل L10 Pro استفاده کرده است. این حسگرهای لیزری مجزا در جلوی ربات قرار می گیرند که اشیا را تشخیص داده و از آنها دوری می کند. استفاده از لیزر دقت را بهبود می بخشد و میدان دید وسیعی ایجاد می کند. در واقع این نوع از سنسورهای دوربین بهتر است زیرا به نور متکی نیستند. این سنسورها سیگنال را با سرعت بسیار بالایی ارسال می کنند تا وجود موانع را در اطراف خود تشخیص دهند. با این حال، لازم نیست نگران آسیب دیدن مبل یا مبلمان گران قیمت خود باشید. زیرا این دستگاه به اندازه کافی هوشمند است.

مکان دقیق

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جاروبرقی هوشمند Dream L10 Pro قرارگیری دقیق این ربات است که داده ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه تمام نقش های ترسیم شده به آن را با سرعت بالا تشخیص می دهد. کاربران می توانند دو سطح نقشه را ذخیره کنند. بنابراین می توان از این ربات در ساختمان های بلندمرتبه استفاده کرد. در هر نقشه می توانید مناطق را تقسیم بندی کنید، اتاق ها را نام ببرید و مناطق محدود را مشخص کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%af%d9%84-l10-pro-2/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%af%d9%84-l10-pro-2/"، کلیک کنید.