نقد و بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل K8540T

نمایش محصولات

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل K8540T را به شما تقدیم می کنیم

یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل K8540T مناسب برای نیاز یک خانواده پرجمعیت می باشد. با این ماشین لباسشویی به راحتی می توانید پتوهای دو نفره و مقدار زیادی لباس را بشویید. این ماشین لباسشویی مدل 8 کیلویی دارای درب تیره بزرگ با طراحی چشمگیر و زیبا می باشد. دستگاه ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K8540T دارای رتبه انرژی A+++ است و یکی از کم مصرف ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است. سرعت چرخش این محصول 1400 دور در دقیقه است و دارای چندین برنامه شستشو و 7 برنامه اضافی می باشد.

موتور براشلس هوشمند با فناوری ECO Power Inverter

موتور براشلس یکی از مزیت های ماشین لباسشویی جی پلاس است. دور موتور این مدل ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه می باشد و یکی از بهترین مدل های نصب شده در ماشین لباسشویی می باشد. یکی از بزرگترین ویژگی های این مدل موتور هوشمند راندمان بالای آن است. در واقع می تواند به طور مداوم در ماشین لباسشویی با حداکثر گشتاور کار کند که در این میان موتورهای براشلس هوشمند با فناوری ECO Power Inverter، موتورهای براشلس DC به دلیل ویژگی های متمایز خود مانند کنترل پذیری، سازگاری و کارایی و کارایی بالا مورد استقبال گسترده قرار گرفته اند. یکی دیگر از مزایای این نوع موتورها مصرف کم انرژی است.

برنامه شستشوی سریع (Go Quick) در ماشین لباسشویی جی پلاس

امروزه به دلیل مشغله های روزانه و انجام کارهای مختلف ممکن است زمان منتظر ماندن برای شستشوی لباس ها نداشته باشیم و برای استفاده از لباس ها نیاز به شستشوی سریع لباس ها داشته باشیم، بنابراین سیستم شستشوی سریع در خشکشویی ها امری بسیار مهم است. ویژگی. ما به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید لباس های خود را وارد کنید ماشین لباسشویی برای شستشوی سریع جی پلاس از برنامه Go Quick استفاده کنید. در حالت عادی زمان شستشو 28 دقیقه و در حالت شستشوی سریع این زمان به 14 دقیقه کاهش می یابد.

امکان اضافه کردن لباس هنگام شستشو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه لباس های چک شده ای شوید که فراموش کرده اید به ماشین لباسشویی اضافه کنید یا قصد دارید لباس ها را از ماشین لباسشویی بیرون بیاورید. برای این مشکل امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو در ماشین لباسشویی، جی پلاس اضافه شده است که کار را آسان می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی لباس ها را بدون نیاز به خاموش کردن آن به ماشین لباسشویی اضافه یا خارج کنید و در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل K8540T" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس مدل K8540T"، کلیک کنید.