نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6hmw76q-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

ارائه محصول

ماشین ظرفشویی بوش SMS6HMW76Q این محصول از خانواده بوش 6 است که با آن فرآیند شستن ظروف سریعتر و آسانتر خواهد بود و با مجموعه عملکردها و فناوری هایی که به آن مجهز است می تواند لکه های سخت را به خوبی از بین ببرد. علاوه بر این، این ماشین ظرفشویی در خشک کردن ظروف بسیار کارآمد است و با استفاده از نیروی مبدل حرارتی ظروف را کاملا خشک می کند و رطوبت ظروف شما حتی ظروف پلاستیکی را از بین می برد. این ماشین ظرفشویی در سال 2023 خط تولید این برند را پشت سر گذاشت و ساخت کشور آلمان بود اما با مونتاژ در ترکیه وارد بازار کشورمان می شود. این ماشین ظرفشویی سری 6 بوش برای شستشوی انواع ظروف مناسب است و می تواند عملکرد عالی در شستشو و خشک کردن را ارائه دهد. ظرفیت 14 نفر و سه سبد یا طبقه برای قرار دادن هر ظروف به این محصول نسبت داده می شود که به راحتی می تواند حجم زیادی از ظروف شما را در خود جای داده و با کیفیت عالی شستشو دهد.

بوش علاوه بر عملکرد عالی SMS6HMW76Q، به طراحی مهندسی نیز توجه ویژه ای دارد. ماشین ظرفشویی 14 جایگاهی بوش SMS6HMW76Q یک دستگاه قوی و آسان برای استفاده است، از نمای بیرونی تمیز گرفته تا قفسه ها و تاشوهای قابل تنظیم آن، این ماشین ظرفشویی تقریباً برای هر کاری آماده است. این ماشین ظرفشویی از نظر فیزیکی با ابعاد کاملا استاندارد و با دکمه ها و صفحه نمایشی که بر روی درب دستگاه نصب شده و به راحتی قابل دسترسی هستند طراحی شده است و بدون فشار زیاد می توانید از آنها برای کار استفاده کنید. در ساخت بدنه و فضای داخلی این ماشین ظرفشویی از استیل ضد زنگ استفاده شده است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین بوش کیفیت آن را تا 10 سال تضمین می کند. بدنه این ماشین ظرفشویی با رنگ سفید ترکیب شده و درب آن از بالا به پایین باز می شود. این ماشین ظرفشویی را می توانید هم به صورت توکار (کابینت) و هم روکار (مبله) نصب کنید. البته بوش این ماشین ظرفشویی را به یک رویه قابل جابجایی نیز مجهز کرده تا رویه آن باز و جدا شود و به صورت توکار راحتتر نصب شود. در حالت ایده آل، می توانید ماشین ظرفشویی را روی چرخ ها قرار دهید تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و هر از چند گاهی کف زیر ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. همچنین می توانید فیلتر ماشین ظرفشویی طبقه پایین زیر قفسه پایینی را هر دو هفته یکبار برای عملکرد مطلوب تمیز کنید. این ماشین ظرفشویی آب کمی مصرف می کند زیرا آب چندین بار فیلتر و گردش می شود و در نهایت ظروف با آب تمیز شسته می شوند. بسته به برنامه شستشوی انتخاب شده، این ماشین ظرفشویی در هر چرخه شستشو 10.3 لیتر آب مصرف می کند. این ماشین ظرفشویی به قدری بی صدا است که تا زمانی که دقیقاً در کنار آن بایستید قابل توجه نیست، بنابراین در سری ماشین ظرفشویی بوش SilencePlus گنجانده شده است زیرا در حین کار صدای بسیار کمی ایجاد می کند. همانطور که گفتیم صفحه نمایش ال ای دی دستگاه و دکمه های کنترلی آن با برنامه های شستشو با کاربری آسان و بسیاری از قابلیت های اضافی مانند شستشوی سریع، امکان نیمه بارگیری و … بر روی درب ماشین ظرفشویی قرار گرفته است. روی درب ماشین ظرفشویی علاوه بر این، از طریق صفحه نمایش دستگاه می توانید اطلاعات زیادی مانند زمان باقی مانده تا زمان شستشو، دما و دمای برنامه شستشو، امکان اتصال به وای فای و … را در اختیار داشته باشید.

با باز کردن درب ماشین ظرفشویی می توانید قفسه های جادار و قابل تنظیمی را در این دستگاه مشاهده کنید که انعطاف پذیری بیشتری را برای بارگیری فراهم می کند، بنابراین می توانید همه چیز را از ظروف گرفته تا قابلمه ها و تابه های بزرگتر، حتی ظروف پلاستیکی و شیشه ای Wash E و ظریف را یک بار در ماشین ظرفشویی قرار دهید. طبقه بالایی ماشین ظرفشویی برای قرار دادن چاقو، قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است که به آن کشو قاشق و چنگال نیز می گویند. علاوه بر سبد ظروف در طبقه پایین، این ماشین ظرفشویی دارای یک قفسه سوم به نام سبد ظروف است که می تواند ظروف و قاشق های بیشتری یا قاشق های بزرگتر را در قسمت میانی عمیق تر قرار دهد و باعث صرفه جویی در فضا می شود. سبد دوم یا وسط دستگاه برای قرار دادن ظروف متوسط ​​و نه خیلی بزرگ مانند کاسه، بشقاب و لیوان طراحی شده است. همچنین می توانید از سبد یا قفسه پایینی برای قرار دادن ظروف بزرگتر استفاده کنید. به گفته شرکت بوش، حتی می توانید ظروف با قطر 60 سانتی متر را در طبقه زیرین این محصول قرار دهید.

برخلاف بسیاری از ماشین های ظرفشویی دیگر، موتورهای ماشین ظرفشویی بوش از برس استفاده نمی کنند. به گفته بوش، این باعث کاهش تنش مکانیکی، اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش نویز و مصرف انرژی می شود. این موتور EcoSilence Drive نام دارد که می تواند تجربه شستشوی آرام و دلپذیری را برای شما فراهم کند. این فناوری نوآورانه بوش اصطکاک را سریع‌تر، عمیق‌تر، بادوام‌تر، قوی‌تر و کارآمدتر از هر چیزی که قبلا توسعه داده بود کاهش می‌دهد و شستشوی مؤثر و کامل را تضمین می‌کند. به گفته بوش، این موتور تا 10 سال گارانتی دارد تا مدت زمان بیشتری از کیفیت و کارایی آن بهره مند شوید.

ماشین ظرفشویی سه سبد بوش SMS6HMW76Q محصول منحصر به فرد شرکت بوش می باشد که دارای 7 برنامه شستشوی مختلف می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود و بسته به نوع و جنس ظروف برنامه شستشوی مناسب را انتخاب نمایید. تنوع این حجم برنامه شستشو به شما این امکان را می دهد که ظروف خود را به بهترین شکل ممکن بشویید. در زیر به توضیح مختصری در مورد هر یک از برنامه های شستشو می پردازیم. برنامه ECO یا شستشوی اقتصادی یکی از برنامه های شستشوی این ماشین ظرفشویی می باشد که با انتخاب آن ظروف شما در دمای 50 درجه سانتیگراد و البته به مدت 4 ساعت با حداقل مصرف آب و انرژی شستشو می شوند. حالت خودکار زمانی می تواند مفید باشد که مطمئن نیستید از چه برنامه ای برای شستن ظروف استفاده کنید. این برنامه یکی از برنامه های هوشمند این ماشین ظرفشویی بوش است که پس از فعال شدن دستگاه می تواند به صورت هوشمند میزان کثیفی و چربی روی ظروف را تشخیص داده و بهترین گزینه ها را برای شستشوی آنها در نظر بگیرد. دمای تنظیم شده در این برنامه معمولا بین 45 تا 65 درجه سانتیگراد است. با حضور یک برنامه فشرده تمامی لکه های قوی و سرسخت و ظروف بسیار کثیف به بهترین شکل ممکن شسته می شوند. دمای آب در این برنامه 70 درجه سانتیگراد است. گزینه اکسپرس چرخه شستشوی سریع ظروف است و زمانی مناسب است که نیاز به شستن سریع ظروف کم کثیف دارید. این چرخه حدود یک ساعت طول می کشد اما زمان خشک شدن را شامل نمی شود و می تواند ظروف تمیز با دمای آب 65 درجه سانتیگراد را در اختیار شما قرار دهد. برنامه Glass مخصوص ظروف شیشه ای ظریف شما ساخته شده است که با آن می توانید به راحتی ظروف شیشه ای خود را با دمای آب 40 درجه بشویید. همچنین می توانید از برنامه مورد علاقه برای سفارشی سازی برنامه شستشوی مورد علاقه خود و ذخیره آن استفاده کنید. شایان ذکر است که درجه حرارت و سختی آب در هر یک از برنامه های شستشو متفاوت است، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی و برنامه های شستشو را مطالعه کنید تا بتوانید برنامه مناسب را انتخاب کنید. استفاده از چرخه اشتباه می تواند به ظروف و ماشین ظرفشویی آسیب برساند. این ماشین ظرفشویی قابلیت دانلود سایر برنامه های شستشو را دارد، بنابراین می توانید برنامه شستشوی مورد نظر را از طریق گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

علاوه بر برنامه های شستشو، می توانید از گزینه های اضافی شستشو و عملکردهای ظرفشویی نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از عملکرد Half Load برای شستن ظروف روزمره خود در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. اگرچه در شستشوی کامل ظروف در هر سه سبد شسته می شوند، اما با این عملکرد به دلیل تعداد کم ظروف، فرآیند شستشو تنها در یکی از سبدها انجام می شود که در نتیجه ظروف شما با آن شسته می شوند. همان کیفیت در شستشوی کامل مهمتر از همه اینکه با این قابلیت علاوه بر شستن ظروف کمتر، در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی می شود. عملکرد HygienePlus یک سیستم آنتی باکتریال بسیار قوی است که ظروف شما را با آب گرم شده تا دمای 70 درجه سانتیگراد تمیز می کند. این عملکرد برای افرادی که بچه های کوچک دارند یا افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است. برنامه پیش تصفیه یک پیش شستشوی حرارتی است که از فاز بخار برای کمک به بهبود عملکرد تمیز کردن ظروف استفاده می کند. عملکرد SpeedPerfect+ همچنین برنامه های شستشو را سریعتر از همیشه تکمیل می کند و آب و انرژی بیشتری مصرف می کند و در نتیجه در زمان شما صرفه جویی می کند. با فناوری Intensive Zone در این ماشین ظرفشویی می توانید ظروف بسیار کثیف و ظروف روزمره را به طور همزمان در سبدهای ماشین ظرفشویی قرار دهید و با انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر و سپس فشار دادن دکمه Intensive zone، تمامی ظروف در ماشین ظرفشویی قرار می گیرند. با بهترین کیفیت در هر شستشو علاوه بر این، اکثر ماشین های ظرفشویی بوش، از جمله ماشین ظرفشویی بوش 2023 SMS6HMW76Q، دارای یک سیستم حسگر هستند که ظروف را در طول چرخه اسکن و بررسی می کند تا از تمیز شدن ظروف اطمینان حاصل شود. همچنین دارای سنسور تشخیص نشت AquaStop است، به این معنی که پس از تشخیص نشت آب، دستگاه می تواند آب را متوقف کرده و وان ماشین ظرفشویی را تخلیه کند. قابل ذکر است که این ماشین ظرفشویی دارای Wi-Fi است و به شما این امکان را می دهد تا از طریق برنامه ای روی گوشی خود به ماشین ظرفشویی خود متصل شوید تا چرخه ها را سفارشی کنید، آنها را نظارت کنید و ماشین ظرفشویی خود را از راه دور روشن یا متوقف کنید. این ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که با برنامه Home Connect بوش کار کند. می توانید از این برنامه برای ردیابی زمان چرخه استفاده کنید یا به صورت اختیاری تنظیمات ماشین ظرفشویی را که اغلب استفاده می کنید ذخیره کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6hmw76q-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6hmw76q-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/"، کلیک کنید.