نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6zcl49e/

نمایش محصولات

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E رنگ نقره ای یکی از محصولات رده بالا و سری 6 شرکت بوش در سال 2021 می باشد که با طراحی مجلل و مزیت های برجسته و عملکرد فوق العاده مجهز شده است و می تواند نتایج عالی را در شستن ظروف به شما نشان دهد. این محصول نوعی ماشین ظرفشویی مستقل این شرکت می باشد که به صورت آزاد در محیط آشپزخانه قابل نصب می باشد. در صورت تمایل می توانید آن را به طور کامل در کابینت آشپزخانه نصب کنید تا فضای بیشتری برای شما آزاد شود. شایان ذکر است که این ماشین ظرفشویی مجهز به رویه قابل جابجایی نیز می باشد به این معنی که رویه ماشین ظرفشویی باز و جدا می شود و به این ترتیب می توانید به راحتی آن را به صورت توکار نصب کنید. این ماشین ظرفشویی با استفاده از ظرفیت 14 نفر قادر است حجم زیادی از ظروف شما را در خود جای داده و با بالاترین کیفیت ممکن شستشو دهد. همچنین مجهز به برنامه های مختلف شستشو و گزینه های اضافی شستشو می باشد تا بتوانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. میزان صدای ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E برابر با 42 دسی بل اعلام شده و در هنگام اعمال حالت شستشوی Silence این عدد به 40 دسی بل معادل زمزمه کاهش می یابد. این کار به ساکت ماندن خانه کمک می کند و می توانید در هر زمانی از شبانه روز از آن استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E 14 Place عمر مفید نسبتاً بالایی دارد و به لطف ساختار فولادی ضد زنگ آن، بسته به نحوه استفاده از آن می توانید به طور متوسط ​​بین 10 تا 15 سال یا حتی بیشتر از آن استفاده کنید. علاوه بر این، بدنه آن به ویژگی ضد اثرانگشت نیز مجهز است و به دلیل مقاومت در برابر اثر انگشت، بدنه دستگاه همیشه تمیز و بدون لک می ماند. همچنین از آنجایی که ظاهری شیک و مدرن دارد، قابلیت تلفیق با اکثر آشپزخانه ها را دارد. در نمای جلوی ماشین ظرفشویی، یعنی. بالای درب دستگاه یک نمایشگر مستطیل شکل در زمینه مشکی حاوی برنامه های شستشو، آپشن های اضافی و … تعبیه شده است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. البته بوش برای راحتی کار با دستگاه، دکمه های این ماشین ظرفشویی را به صورت لمسی طراحی کرده است تا کاربر بتواند بدون فشار، عملکردهای شستشو را انتخاب کند. دکمه های روشن کردن دستگاه و شروع شستشو نیز در اطراف این صفحه نمایش قرار گرفته و قابل لمس هستند. ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E یکی از ماشین ظرفشویی های سه سطحی موجود در بازار است، یعنی از سه سبد مخصوص و جادار برای قرار دادن انواع ظروف در اندازه ها و مواد مختلف استفاده می کند. اگرچه قرار دادن ظروف در اکثر ماشین ظرفشویی ها کمی دشوار است، اما سبدهای این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم Max Flex هستند و قابلیت بارگیری انعطاف پذیر و پایدار و عملکرد ضد لغزش را برای ظروف فراهم می کنند. اولین سبد این ماشین ظرفشویی کشوی قاشق و چنگال یا کشو Vario نام دارد و می توانید از آن برای قرار دادن قاشق، چاقو و چنگال استفاده کنید. البته می توانید کاسه های کوچکی هم در این سبد قرار دهید. سبد میانی دستگاه برای قرار دادن ظروف متوسط ​​با اندازه های نه چندان بزرگ طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم Rackmatic نیز می باشد، بنابراین قفسه وسط آن تا 5 سانتی متر به راحتی قابل تنظیم است و می توانید آن را در سه ارتفاع مختلف تنظیم کنید. می توانید این کار را زمانی انجام دهید که کانتینرها کاملاً بارگیری شوند. این به معنای گزینه های تنظیم بیشتر و در نتیجه حداکثر انعطاف پذیری بهتر است، در حالی که فضای بیشتری برای قابلمه ها و تابه ها در سبد پایینی باقی می ماند. سبد آخر و پایینی دستگاه به گونه ای است که می توانید ظروف بزرگتری را داخل آن قرار دهید. به گفته شرکت بوش، حتی می توانید ظروف با قطر 60 سانتی متر را در طبقه زیرین این محصول قرار دهید.

موتور این ماشین ظرفشویی از نوع BLDC بوده و می تواند شستشوی قدرتمند و منحصر به فرد ظروف را انجام دهد. این موتور باعث شده است دستگاه در رده محصولات کم مصرف و بهینه قرار گیرد که مزیت بزرگی برای این ماشین ظرفشویی محسوب می شود. در مجموع این موتور صدای کم، مصرف کم و شستشوی بهینه و عمر طولانی تری را ارائه می دهد. گاهی اوقات هنگام تخلیه ماشین ظرفشویی، برخی از ظروف به خصوص پلاستیک خیس به نظر می رسند و باید با دست خشک شوند. اما ماشین ظرفشویی سه طبقه بوش SMS6ZCI49E با استفاده از عملکرد مبدل حرارتی و تکنولوژی Zeolith Drying می تواند بهترین نتیجه خشک شدن را در قسمت خشک شدن خود به شما ارائه دهد و تمامی ظروف را کاملا خشک کند. در واقع خشک کن زئولیت یک روش خشک کردن با مواد معدنی زئولیت طبیعی است که توانایی شگفت انگیزی در جذب رطوبت و تبدیل آن به گرما دارد. در طول چرخه خشک کردن، آب از ظروف تبخیر می شود و هوای گرم و مرطوب حفره داخلی دستگاه را پر می کند و به داخل محفظه زئولیت کشیده می شود، سپس این دانه های کوچک شگفت انگیز کار خود را انجام می دهند. رطوبت محیط را جذب کرده و به هوای خشک و گرم تبدیل می کنند. این فناوری هوای داغ را به داخل حفره ماشین ظرفشویی پخش می کند و در نهایت می تواند قدرت خشک کردن بی سابقه ای ایجاد کند. البته تمامی مدل های ماشین ظرفشویی بوش فاقد این فناوری خشک کن هستند، اما فقط محصولات پیشرفته و پیشرفته مانند مدل های سری 8 و برخی از مدل های سری 6 این گزینه را دارند.

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E مجهز به 8 برنامه شستشوی پایه و 5 عملکرد ویژه است که به کاربران کمک می کند تا با توجه به نیاز خود حالت شستشو را انتخاب کنند. در زیر به توضیح مختصری از برخی برنامه ها و گزینه های اضافی شستشو می پردازیم. حالت خودکار با استفاده از سنسور پیشرفته می تواند پارامترهایی مانند درجه کثیفی ظروف، میزان آب و دما را به صورت خودکار تنظیم کند و بهترین نتیجه را هنگام شستن ظروف به شما ارائه دهد. دمای آب در این برنامه بین 45 تا 65 درجه سانتیگراد می باشد. با استفاده از برنامه شستشوی اقتصادی (ECO)، ظروف شما در دمای آب 50 درجه سانتیگراد با حداقل مصرف آب و انرژی شسته می شوند. اگر زمان کمی دارید یا می خواهید ظرف ها را در زمان بسیار کوتاهی بشویید، می توانید از برنامه Express 60 درجه سانتی گراد استفاده کنید. همچنین می توانید از برنامه مورد علاقه برای سفارشی سازی برنامه شستشوی مورد علاقه خود و ذخیره آن استفاده کنید. برنامه Glass 40 درجه سانتی گراد برای شستن و خشک کردن ظروف شیشه ای ظریف با آب 40 درجه سانتی گراد و برنامه Intensive 70 درجه سانتی گراد برای شستن ظروف بسیار کثیف با اسپری آب پرفشار در دمای 70 درجه سانتی گراد است. عملکرد SpeedPerfect + که یک عملکرد شستشوی سریع است، روند شستشوی ظروف را سریعتر از همیشه می کند. این ویژگی برنامه‌های شستشو را سریع‌تر از همیشه تکمیل می‌کند، آب و انرژی بیشتری مصرف می‌کند، در نتیجه در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و ظرف‌هایتان را بسیار سریع‌تر به دست شما می‌رساند.

به لطف عملکرد Detergent Automation، این ماشین ظرفشویی می تواند به طور خودکار میزان مواد شوینده مصرف شده را تشخیص دهد و بهترین نتایج شستشو و آبکشی را برای شما به ارمغان بیاورد. سنسور Aqua برای تشخیص میزان آلودگی آب و ظروف این ماشین ظرفشویی استفاده می شود. به این ترتیب می تواند میزان چربی و کثیفی ظروف را تشخیص دهد و بر اساس آن از آب و انرژی استفاده کند. ماشین ظرفشویی بوش SMS6ZCI49E مدل 2021 یک ماشین ظرفشویی هوشمند با اتصال WLAN است و به کاربران اجازه می دهد تا از راه دور دستگاه را از طریق برنامه HomeConnect کنترل و مدیریت کنند. با استفاده از این ویژگی، کاربران دیگر نگران فراموشی شستن ظروف قبل از بیرون رفتن یا قفل نکردن قفل ایمنی نخواهند بود. همچنین می‌توانید Home Connect و عملکرد ویژه راه‌اندازی از راه دور را فعال کنید تا فرآیند انتخاب برنامه شستشوی عالی را بر اساس نوع ظروف یا موادی که برای تمیز کردن نیاز دارید، ساده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6zcl49e/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms6zcl49e/"، کلیک کنید.